2016. február 6., szombat

/ II. Évad / 5. Rész - Szeretlek, örökre.


-Fantasztikus volt ez az este!-Mosolyogtam Harry-re és a gyűrűmet csodáltam, az ő kocsijában ültünk mert mi még beugrottunk egy étterembe vacsizni.
-Igen, szerintem is!-Simogatta a combomat szabad kezével.-Visszamenjünk a hotelba?
-Szerintem igen, hátha a srácok is visszaértek már.-Néztem ki az ablakon, már sötét volt, este 11 óra van.-Meg fáradt is vagyok.-Ásítottam egyet.
-Pedig még nem gondoltam alvásra.-Nevetése betöltötte az egész autót.
-Tényleg fáradt vagyok, ennyi ugrálás, esés meg éneklés után te nem?-Néztem rá és egy puszit nyomtam az arcára mikor megállt a piros lámpánál.
-Megszoktam már, hogy alig alszom.-Sóhajtott majd mikor zöld lett mentünk tovább.
-De szeretném, ha te is pihennél, bajod lehet az alvás hiánytól.
Aggódtam érte, kiszálltam mikor a hotel elé értünk de nem kellett volna. Én nem hallottam mikor Harry szólt csak sikítást hallottam és karmolásokat éreztem a karomon meg az arcomon, felsikítottam ahogy egy csomó rajongó körbe vett. Hallottam Harry hangját ahogy próbált oda jönni de nem láttam őt, a rajongókat ellöktem magamtól. Pillanatokkal később erős kezek húztak magukhoz, halkan zokogtam és a vőlegényem mellkasába bújtam. A testőrök elküldték az összes rajongót, Harry a karjaiba vett és úgy vitt tovább. A pólóját szorongatva próbáltam megnyugodni, a kezem fájt ahogy a fejem is a hangzavartól.


* Harry szemszöge *

Nehéz volt elaltatnom Hope-t, nem akart aludni és felkelt mikor elmozdultam mellőle. Annyira dühös vagyok most a rajongókra, a konyha pultnak támaszkodtam majd Niall termett mellettem és ő is a konyha pultnak dőlt, egy almát evett.
-Jobban van már?
-Nehezen, de alszik.-Motyogtam a földet nézve.
-Nem a te hibád, Harry!-Niall kezét a vállamra tette.-És az övé sem.
-Miért tették ezt? Miért kell ezt csinálniuk? Miért bántják azt akit szeretek?-Kérdeztem halkan és rá néztem.
-Harry, a lényeg, hogy Hope jól van már!-Veregette meg a vállamat majd meghallottam halk hangját, mindketten a konyha ajtóba néztünk ahol az én gyönyörű menyasszonyom állt és csak a pólóm volt rajta és egy rövid nadrág.
-Harry, nem tudok aludni, ha nem vagy velem.-Hangja remegett és halk volt, a keze még mindig piros volt a karmolástól és néhol az arca is.
-Sajnálom, bébi.-Mondta és elindultam felé egyből.-Csak ittam egy pohár vizet, de már megyek vissza!
Mondtam és átöleltem egyik kezemmel a derekát és visszakísértem őt a hálóba, Hope az ágyba mászott vissza én pedig mellé. Magamhoz öleltem kis testét és ő hozzám bújt, megpusziltam a homlokát és lehunytam szemeim mikor ő is.

Reggel arra ébredtem, hogy a fürdőszobában leesett valami. Azonnal felpattantam és átrohantam a fürdőbe ami a szobánkból nyílt, Hope a kezét kenegette éppen gondolom fertőtlenítővel. A fogmosó pohár hevert a földön amit felvettem, megpusziltam Hope fejét mire ő rám mosolygott halványan.

-Ne haragudj, hogy felébresztettelek, levertem a poharat véletlenül.-Sóhajtotta.
-Semmi baj, édes. Hogy van a kezed?-Néztem a kezét.
-Már jobban van sokkal, csak csíp.
-Hamar meggyógyul, de legközelebb bezárom a kocsit.
Mosolyogtam rá, ő végig simította az arcomat és lábujjhegyre állt majd megcsókolt, szemeim lehunytam a kedves gesztustól. Ez kellett nekem reggel, egy csók attól a nőtől akivel leakarom élni az életemet. Szeretem őt és ezt nem győzöm hangsúlyozni, miután elpakolt átmentünk a szobába újra és magamra kaptam egy nadrágot és egy felsőt. Hope küzdött a pólója levételével mivel a kezei fájtak gondolom kicsit, ajkamba harapva mértem végig csupasz hátát egészen a rövidnadrágjáig. 
-Segítsek?-Mosolyogtam, Hope megugrott ahogy megérintettem a hátát és végig simítottam a gerince vonalát.
-Nem kell, köszönöm.-Mondta halkan majd lekapta a felsőjét, felvett egy melltartót és rá egy pólót.
-Pedig szívesen segítettem volna.-Biggyesztettem le ajkaim mikor Hope a rövidnadrágot egy farmerre cserélte.
-Oh, tudom jól.-Nevetett halkan és a szennyesbe dobta a ruháinkat.-Mit fogunk ma csinálni?-Nézett fel rám.
-Szeretném, ha itt maradnál a hotelben. A rajongók miatt, nem akarom, hogy még nagyobb bajod essen.-Néztem a szemébe.
-Mit csináljak itt, egyedül, órákig?!-Háborodott fel és felvont szemöldökkel nézett rám.
-Várhatnál rám!-Mosolyogtam rá és megpusziltam ajkait, viszonzást nem kaptam ezért sóhajtottam egyet.
-Nem akarok itt lenni egyedül.-Keresztezte karjait a mellkasán és fújtatva nézett rám.
-Maradok akkor veled, bébi. Ma este kihagyom a koncertet.-Vontam magamhoz egy szoros ölelésbe.
-Miattam ne hagyd ki, meg leszek.-Tolt el magától és halványan rám mosolygott majd kiment a szobából, megdörzsöltem az arcomat nagyot sóhajtva.


* Hope szemszöge *

A fiúk koncertje már 3 órája tart, kitakarítottam ez egész lakosztályunkat és mindenkinek beágyaztam. Eléggé unatkoztam így csináltam magamnak egy forró habfürdőt és lehunyt szemekkel élveztem a meleg vizet, mosolyogtam ahogy hallottam Harry kétségbe esett hangját ahogy keresett engem.
-Fürdök, Harry!-Mondtam kissé kiabálva, hogy hallja.
-Öhm, izé. Kicsim ne akadj ki, de béna voltam.-Sóhajtott mikor bedugta a fejét az ajtón miután benyitott.
-Mit csináltál?-Néztem rá a kádban fekve de ő, csak bejött a fürdőbe, ajkaim elnyíltak a jobb lábán lévő sín miatt.-Harry!-motyogtam.
-Rosszul léptem és kiment a bokám, de jól vagyok!-Ült le a kád mellé, a fejét láttam így egy vonalban voltunk.
-Meddig kell rajta lennie?-Nyomtam egy puszit ajkaira.
-Pár napig csak, neked kell felül lenned.-Kuncogta el magát mire az arcába fröcsköltem a vizet.
-Felejtsd el, Styles.-Nevettem és a habbal szórakoztam.

Reggel Harry horkolására ébredtem így oldalba böktem őt, hogy fejezze be de csak hangosabb lett majd magához húzott így a fülembe horkolt. Szemeim kinyíltak és az órára néztem majd nagyot sóhajtottam 9:43, Harry a hasamat cirógatta így tudtam, hogy fent van. Nyomott egy puszit a tarkómra majd kezét megpróbálta fentebb csúsztatni de nem hagytam, a kezére csaptam mire ő felmordult és megsértődve eleresztett. Kimásztam az ágyból mosolyogva majd a papucsomba bújtam és felhúztam a redőnyt, Harry nyögve a párnát az arcába húzta.
-Ébresztő, Harold. Hasadra süt a nap.-Mosolyogtam majd néztem ahogy lassan elhúzza a párnát a szemétől és rám néz álmosan.
-Húzd le a redőnyt, Hope. Még korán van.-Mondta rekedtes hangon.
-Nincs még korán, kelj fel álomszuszék.
Paskoltam meg a bal lábát mosolyogva majd a fürdőbe mentem, hogy elintézzem a reggeli szokásaimat. Miután  srácokkal közösen megreggeliztünk elterveztük, hogy mivel ma szabad napjuk van körül nézünk kicsit a városban. Paul intézett nekünk egy kis buszt ami körbe visz minket a városban, útközben a srácok megéheztek így beültünk egy gyors kajáldába is ahol szerencsére kevés rajongó volt. Harry néha sántított a lába miatt de olyankor  támogattam őt azzal, hogy átöleltem a derekát így ő a vállamat ölelte mosolyogva. Este felé elmentünk egy moziba ahol kibéreltünk egy egész termet és Marvel filmeket néztünk Zayn kérésére majd Toy story-t is néztünk mert Liam kikönyörögte. Olyan 11 felé mentünk vissza hotelbe és a srácok kitalálták, hogy menjünk el egy buliba, de Harry ragaszkodott hozzá, hogy ő nem iszik hanem majd minket fog nézni ahogy berúgunk. Kíváncsi leszek ki fog berúgni és mennyire, Harry szeret italozgatni ez tény de én nem szoktam inni  nagyon.

Harry megkért, hogy ne igyak sokat és ő sem fog inni csak minimálisat. Ezt be is tartottuk és egy sarokban ültünk egy asztalnál ketten és a zenét hallgattuk ami ment és közben boros kólát ittunk, a többiek eléggé sokat ittak, főleg Liam amiért kicsit haragszom mivel neki aztán nem kéne de nem tudtam leállítani. A mellkasom dübörgött a zenétől és Harry a vállamat ölelte, néha belepuszilt a hajamba és néha csókot kaptam. Biztosan készültek fotók de nem igazán érdekelt és Harry-t sem, megugrottam mikor Liam lehuppant mellém és rám mosolygott csillogó szemekkel. Mozdulatai lassúk voltak, fejét a vállamra döntötte és én megpaskoltam kissé az arcát nevetve, szegénykém nagyon kész van. Louis és Niall nagyon durván táncoltak a dübörgő zenére, rajtuk nevettem majd Zayn-re és Gigi-re néztem akik nem messze tőlük táncoltak ritmusra. Zayn elég jól táncol, Harry is biztosan táncolna, ha nem lett volna olyan béna, hogy kimenjen a bokája.

-Táncoljunk valahogy!-Kiabálta túl a zenét a fülemhez hajolva.
-Nem fáj a lábad?
Mondtam én is a fülébe, hogy hallja és rá néztem mire ő megrázta a fejét. Bólintottam majd fel álltam és segítettem neki fel állni a sarok kanapéról amin Liam egyből el is dőlt és szerintem aludni fog. Harry behúzott Louis és Niall-hez és engem nézett miközben táncolni kezdtem, végig mért amitől kissé elpirultam majd kitört belőlem a nevetés amikor táncolni kezdett. Harry nem éppen egy tánc bajnok és erre már az első találkozásunkkor rájöttem és mindig nevettem rajta bár most inkább féltem, hogy elesik ezért közelebb álltam hozzá, hogy megtartsam, ha esetleg borulna. Ezt ő nem éppen védelemnek vette, szemeim kissé tágra nyíltak ahogy kezét a fenekemre vezette, egy fekete koktél ruha olt rajtam ami a combom közepéig ért, egy puszit nyomott ajkaimra mosolyogva és csípőjét az enyémnek nyomva táncolt. Szemeim lehunytam és átöleltem a nyakát, mélyen beszívtam férfias illatát majd elmosolyodtam ahogy átölelte inkább a derekamat és szorosan magához ölelt, imádom az ölelését mert akkor érzem a teste melegét és a szeretet amit érez irántam. Nem is tudom mi lenne velem Harry nélkül, remélem ezt soha nem fogom megtapasztalni és örökké együtt leszünk, ahogyan megígérte nekem.


***

-Szét esik a fejem!-Mondta Liam.
-Fáj a hasam és rosszul vagyok.-Dőlt Niall a kanapéra a nappaliba.
-Minek rúgtatok úgy be?-Csattant fel Paul mire a fiúk csendben maradtak.
-Én nem rúgtam be.-Nézett Harry Paul-ra mosolyogva.
-Most nem, de általában te vagy aki a legrészegebb.-Motyogta Louis és a halántékját dörzsölte.
-De már nem kell annak lennem mert van egy csodás barátnőm akit leitathatok és ágyba vihetek.-Vigyorgott Harry mire hozzá dobtam az egyik kis párnát Niall mellett fetrengve, eléggé berúgtam este mert Harry kedves sorra hozta nekem az italokat.
-Szegény, Hope.-Ölelt át Zayn nevetve ahogy fel álltam, fejemet a mellkasának döntöttem.
-Haver, saját csajod ölelgesd.-Motyogta Harry duzzogva.
-Harry.-Motyogtam én is Zayn mellkasába.-Minden meg van beszélve, tudod jól.
-Tudom, tudom.-Sóhajtott es elhúzott tőle.-Csak meg fel kell dolgozzam.

Harry és Zayn kicsit összekaptak de beszéltem Harry fejével, nem értem mire ez a nagy balhé mikor hozzá mentem újra és őt szeretem. Már megint miattam veszekednek a fiúk, és én ezt nem akarom és tök feleslegesnek is tartom. Ezek szerint még mindig nem bízik bennem, ez rosszul esik de nem tudok mit tenni. Nem némulhatok el újra, akkor biztosan gyengének találna mindenki és nem is értenék miért nem beszélek újra, sokszor eszembe jut mi lett volna, ha nem engedem Harry-t közel magamhoz és nem kezdek el beszélni. Akkor Harry most mással járna, én pedig ugyan úgy egy senki lennék mint most, most se vagyok több, csak Harry Styles undok és pénzéhes menyasszonya. Az emberek többsége ezt gondolja és már én is kezdem rosszul érezni magam emiatt,én tényleg szerelmes vagyok Harry-be és bármit megtennék érte de, ha ő még mindig azt hiszi, hogy bárki mással tudnék lenni akkor tök lényegtelen mit érzek iránta. Harry a beszélgetésünk után csapkodva hagyta el a szobát, mintha én veszekedtem volna vele pedig csak elmondtam neki, hogy nincs oka féltékenységre de úgy látszik én vagyok megint a rossz barátnő. Mint mindig, Harry akárhányszor megbántott engem a sajtóban az jelent meg, hogy én csaltam meg őt vagy én törtem össze az ő szívét ami sosem volt igaz. Soha nem tudnám őt megbántani, főleg nem megcsalni, Harry nélkül nem érzem magam jól és boldognak sem. Nélküle megáll a világ és üresnek érzem magamat, most is üresnek és jelentéktelennek érzem magam, vajon észre venné valaki, ha eltűnnék? Feltűnne valakinek, hogy eltűntem? Egy idő után lehet keresnének, de az már késő lenne, akkor már nem lennék sehol és nem is kerülnék elő soha.
-Hope, koncertre megyünk. Jössz?-Hallottam Liam hangját ahogy bekopog a fürdőbe ahol gubbasztottam a sarokban ülve.
-Nem, menjetek csak!
Mondtam neki majd fel álltam de nem mentem ki, hallottam ahogy elhagyják a lakosztály mind majd kinyitottam lassan az ajtót és a szobába mentem. Talán jó lenne eltűnni pár napra és hagyni Harry-t, így is sokat vagyok vele. Talán a terhére vagyok csak nem akarja megmondani, összepakoltam minden ruhámat majd a bőröndömet megfogva kimentem a lakosztályból könnyeimmel küszködve majd elhagytam a szállodát is a hátsó kijáraton és beszálltam egy taxiba.


* Harry szemszöge *

Egy csokor rózsával mentem a szobánk felé mosolyogva, ma megbántottam Hope-t és kiakarom őt engesztelni emiatt. Nem akartam őt megbántani csak annyira nem bírom elviselni, ha más férfi hozzá ér, nem csak Zayn miatt voltam pipa, hanem mindenki miatt. Hope csak az enyém és ezt mindenki tudja jól, mikor benyitottam a szobába csend volt és nem volt bent Hope. Letettem a virágot az ágyra és bekopogtam a fürdő szobába, nem jött hang így benyitottam, nem volt ott. Összeráncoltam a homlokomat majd kimentem a nappaliba, a srácok nevetgéltek és a koncertről beszéltek.
-Nem láttátok Hope-t?-Néztem rájuk majd átmentem a konyhába is.
-Nincs  szobátokban?-Nézett rám Liam miközben a szálloda étlapját nézegette.
-Nincsen, sehol. Hol van?-Légzésem szaporább lett, visszamentem a szobába majd megtorpantam mikor láttam, hogy nincs a bőröndje az enyém mellett.-Nem, nem!
Nyitottam ki a szekrényt, Hope ruhái nem voltak ott. Becsaptam a szekrény ajtót és azonnal a telefonomat kerestem a kabát zsebemben és tárcsáztam Hope számát, idegesen rágtam a körmeim és az ablakon bámultam ki. Hosszas csörgés után felvette de nem szólt bele.
-Hol vagy, bébi? Miért nincs itt a bőröndöd?-Szóltam bele azonnal, a szívem dübörgött.
-Sajnálom, Harry. Nem akarom, hogy miattam veszekedj Zayn-el.-Mondta alig hallhatóan, 
-Hol vagy?-Vettem fel a kabátomat.-Mond meg azonnal.
-Nem, jobb lesz így. Annyi bajt okoztam neked.-Hangja megremegett.
-Hope, az istenért. Nem foglak elveszíteni még egyszer, hol vagy?!-Emeltem meg kissé a hangomat, hallottam, hogy halkan szipog.
-Szeretlek, örökre.
Mondta majd kinyomta, könnyeim gyűltek és hívtam újra de nem volt kapcsolható a száma. Nem! Ez nem lehet, ez nem történhet meg velem! Nem akarom őt elveszíteni soha és most miattam elment. Elüldöztem őt, hogy lehetek ilyen hülye? Az ágy szélére ültem és halkan sírtam, nem sírtam még lány után soha, csak Hope után, az ajtó halkan nyílt ki és levegőért kapkodva néztem fel lassan. Louis.
-Harry, hol van?-Ült le mellém és a hátamat simogatta.
-Én, nem tudom.-Nyeltem nagyot és a mellkasom rázkódott ahogy sírtam.
-Visszafog jönni.-Mondta és átölelt szorosan, ő a legjobb barátom.
-Nem, elüldöztem őt. Azt mondta mikor megkértem a kezét, hogy már csak egy esélyem van és én eljátszottam mindent.-Nehezemre esett levegőt venni, annyira fáj, hogy elment miattam.
-Harry, nyugodj meg! Meg fogjuk találni, vegyél levegőt!
Mondta és kezeit a vállamra helyezte, a levegő nehezen de a tüdőmbe jutott valahogy majd eldőltem az ágyon és átöleltem szorosan Hope párnáját. Még rajta volt az illata és csak ez vigasztalt meg kicsit, vele akarok lenni és addig nem mozdulok ki még nem jön vissza és vele lehetek.

/ nos, ez volt a II. Évad 5. része! :) komizzatok, ha legyen folytatás! :) <3 /

8 megjegyzés:

  1. Ne tedd ezt velünk. Pont mikor izgis lett vége. Gyorsan kérjük az új részt.

    VálaszTörlés
  2. Ne tedd ezt velünk. Pont mikor izgis lett vége. Gyorsan kérjük az új részt.

    VálaszTörlés
  3. Uristen... Siess .. Vissza kell jonnie ... Nagyon siess... :) :*

    VálaszTörlés
  4. Kiderul majd a kovi reszben mi tortenik :D addig is igyekszem! :)

    VálaszTörlés
  5. Kovit gyorsan . Imadom ahogy irsz .

    VálaszTörlés
  6. szerintem holnap lesz új rész! :)

    VálaszTörlés
  7. Mikor jon ?? (Sorry hogy turelmetlen vagyok csak hat nagyon erdekel )

    VálaszTörlés
  8. Igyekszem ma hozni az új részt! :) de lehet holnap jön.

    VálaszTörlés