2016. február 16., kedd

/ II. Évad / 8. Rész – Lány búcsú és legény búcsú.



-Akkor majd este jövünk, érezd jól magad a srácokkal!-Nyomtam egy puszit Harry ajkaira amit ő viszonzott, én a lányokkal megyek vásárolni, Harry pedig a srácokkal megy legény búcsúra, ha mi is kész vagyunk a ruha vásárlással akkor mi is megyünk valahova de ez nekem titok
-Tettem pénzt a kártyádra, árakat ne nézz csak azt vedd meg ami tetszik!-Nézett a szemembe.
-Harry.-Nyögtem, amikor feltölti a kártyámat majd elájulok az összegtől.
-Hope! Fogd be és költsd el amit kaptál.-Nevette el magát és megpuszilta a homlokomat, majd ő Louis kocsija felé ment én pedig El kocsija felé.
-Már megint elárasztott pénzzel?-Nevetett Ashley.
-Igen, szóval beülhetünk majd kajálni is!-Nevettem mikor beültem előre El mellé, hátul Gigi és Ash ült.

-Ez már a harmincadik ruha és mind olyan gyönyörű!-Néztem a ruhát ami hófehér volt, csipkés és hatalmas volt az abroncsa.
-Ez a ruha nem jó, nem fogsz beférni Harry mellé a limóba.-Röhögött El.
-Mindegyikre volt kifogásod, El.-Mondta Gigi miközben egy újabb ruhát tartott a kezében.
-Még jó, hogy én már túl vagyok.-Nézte a gyűrűjét Ashley.
-A tökéletes ruhát akarom.-Néztem a ruhát amit Gigi tartott a kezében.
-Próbáld fel!-Mosolygott Gigi és lesegítette rólam az előző ruhát, mikor felvettem az új ruhát az állam leesett.
-Ez..tökéletes!-Simítottam végig a ruhán ami gyönyörű volt és kiemelte az alakomat, az abroncs rész nem volt olyan nagy de az alja leért bőven a földre így húzni fogom magam után a ruhát.
-Ez lesz!-Kiáltott fel Gigi és vagy 600 képet csinált rólam.
-Gigi meg ne merd osztani bárhol is!-Kiabáltam rá mire lebiggyesztette ajkait.-Ha Harry meglátja én kicsinállak szőkeség!
-Csak a nagy napon láthatja!-Mosolygott El.-Most nézzük a koszorús lány ruhákat!-Zsongott be.
-Én addig leveszem ezt és kifizetem!-Mosolyogtam és kicipzároztam oldalt a ruhát és levettem.
-Fehér legyen a mi ruhánk is?-Nézett rám Ash és segített berakni a ruhát a tartóba.
-Amúgy nálam lesz a ruhád, Louis tudja tartani a száját.-Mosolygott El és a ruhákat nézte mit az egyik eladó készített oda.
-Rendben, legyen a ti ruhátok rózsaszín mivel a díszlet is néhol rózsaszín lesz és baba kék.-mosolyogtam és én is a ruhákat néztem.-És mivel állati magasak vagytok ezért legyen a ti ruhátok is hosszú!

-Most, hogy meg van a ruhánk haza ugrunk aztán mehet a lány búcsú!-Vigyorgott Gigi miközben megálltunk a piros lámpánál.
-Hova megyünk?-Nevettem fel.
-Ez az utolsó estéd, holnaptól feleség leszel.-Mondta El.
-Ezzel tisztában vagyok de hova megyünk?-Néztem hátra rá nagy szemekkel de ők csak felnevettek mindhárman.
-Ne már, csajok!-Nevettem.
-Majd meglátod, hogy hova megyünk!
Mosolygott Ashley majd elkuncogták magukat, a ruhákat bepakoltuk El nappalijába majd kihúztak engem vissza a kocsihoz.
-Mondjátok már el!-Nevettem.
-Elviszünk téged egy wellness szállodába egy napra! Frissnek kell lenned az esküvőn és kapsz masszázst is egy kigyúrt csávótól!-Nevettek.
-Harry kinyírja a csávót, ha megtudja.-néztem rájuk megszeppenve.
-De nem fogja megtudni, ki tudja ők mit csinálnak a legény búcsún.-Nevetett Ashley.
-Remélem készül pár kép.-Nevettem és becsatoltam magamat majd elindultunk a szálloda felé.

-Este elmegyünk még bulizni is.-Közölte velem Gigi, nekem egy-egy uborka szelet volt a szememen és éppen a körmeimet csinálták.

-Rendben, Harry a srácokkal megy?-Mondtam ellazulva, még arc pakolást is kaptam ami hűsítette az arcomat.
-Egy helyre megyünk, hogy együtt lehessetek.-Mondta Ash, a csajok is kaptak mindent amit én is.
-Szerintem befogunk rúgni.-Nevettem.-Én legalább is.

* Harry szemszöge *

-Hope, most már elég, le fogsz esni!-Szóltam rá részeg menyasszonyomra aki éppen az asztalon táncolt Gigi társaságában, féltem, hogy leesik.
-Haver nyugi, nem látod milyen ügyesek ekkora cipőben?-Nézte a csajokat mosolyogva Ash.
-Azért én sem örülnék, ha ott lennél fent!-Mondta Niall és átölelte Ashley derekát mosolyogva.
-Harry, nyugi!-Mosolygott rám Hope és leguggolt az asztalon, azonnal oda mentem hozzá és ő a nyakamba csimpaszkodott.
-Ki ne törd a nyakad, elakarlak venni 3 nap múlva.-Mosolyogtam és megpusziltam tökéletes ajkait.
-El fogsz, semmi akadálya nem lesz!-Nézett a szemembe mosolyogva, szemei csillogtak. Hope annyira gyönyörű.
-Annyira szeretlek, bébi!-Simítottam végig a haját és letettem a földre, ő mosolyogva megpuszilta az arcomat.
-Én is, téged!-Mosolygott majd Gigi elhúzta tőlem nevetve és a bárpult felé mentek.
-Házas leszek 3 nap múlva, el tudod te ezt hinni?-Néztem Louis-ra mosolyogva és mellé ültem, ő már kissé sokat ivott így csak mosolyogva a vállam veregette.
-Borzalmas lesz az életed, Harry.-Nevetett.-Csak viccelek, haver. Csodás éveitek lesznek együtt, csak sose hagyd el a szennyesed és időnként mosogass el!-Nevetett és ivott a poharából.
-Remélem boldoggá tudom őt tenni egy egész életre!-Néztem a lányt aki hamarosan a feleségem lesz, nevettek valamin Gigi-vel és Ashley-vel.
-Biztos vagyok benne, Harry csak ne legyél pöcs.-Ült a másik oldalamra El mosolyogva.
-Soha többet nem veszítem el őt, ő ad értelmet az életemnek és ő hozza meg nekem minden napban a csodát és a boldogságot!-Néztem a szerelmem ahogy táncolni kezd ismét egy pohárral a kezében.
-Azt hiszem boldogok lesztek, ha így állsz ehhez a dologhoz, Haz.-Mosolygott Liam és leült velem szemben.-Meg ne bántsd, Hope-t vagy esküszöm, hogy megütlek.-Nevetett.
-Szeretem őt, srácok. Tényleg szeretem őt és sosem tudnám bántani, vele akarok lenni örökre.
-Hol lesz a nászút?-Nevetett Zayn és ő is leült mellénk majd a két lány felé nézett akik már megint az asztalon ropták a táncot.
-Szerintem elmegyünk egy hajó útra az óceánra.-Mosolyogtam és a srácok reakcióját néztem.
-Szóval ketten lesztek egy jacht-on kb 1 évig?-Húzogatta a szemöldökét Liam.
-Igen, de csak, ha Hope is akarja.-Néztem rá, megugrottam ahogy Hope az ölembe huppant kissé lihegve.
-Mit akarok én is rajtad kívül?-Mosolygott és fejét a nyakamba fúrta.-Fáradt vagyok.
-Csak a nászútról volt szó, haza menjünk?-Simogattam Hope combját, másik kezével a derekánál tartottam, hogy ne essen ki az ölemből.
-Hol lesz a nászút?-Ásított egyet majd a mellkasom cirógatta.
-Arra gondoltam, hogy elmehetnénk hajókázni.
-Én benne vagyok, ha te is akarod! Nekem az a lényeg, hogy veled legyek!-Mosolygott és rám nézett, haja kócos volt.
-Nagyon kész vagy már, édes. Menjünk haza, oké?-Sóhajtottam és kisimítottam az arcából a kósza tincseket.
-Rendben, menjünk haza, holnap mikor utazunk?-Állt fel nehezen, egyből elkaptam a kezét ahogy megszédült így nem esett el.
-Hope, viszlek. El fogsz esni.-Próbáltam a combja alá nyúlni, hogy felvehessem de nem engedte.
-Tudok járni, Harry. Csak megszédültem.
Forgatta meg a szemeit, sóhajtottam egyet majd átöleltem a derekát megadva magamat. Elköszöntünk a többiektől és Hope meg én kimentünk a kocsihoz és nagy nehezen betuszkoltam őt a hátsó ülésre, de ő mindenáron mellettem akart ülni. Azt akartam, hogy ledőljön és óvatosan vezetnék mert látom rajta, hogy nincs jól. Mondtam neki, hogy ne igyon sokat de ő azt mondta nem is ivott semmit így nem értettem mi baja lehet. Mikor haza értünk együtt letusoltunk majd pizsibe öltöztünk, a bőröndjeink már bepakolva voltak és a vendég szobában voltak. Hope hozzám bújt az ágyban, feje a mellkasomon volt és a takarót a hasamra húzta és magára is. A haját simogattam csukott szemmel, mindig is imádtam így feküdni vele, olyan megnyugtató volt vele aludni és vele lenni is. Olyankor csak mi ketten voltunk és a világ megszűnt létezni körülöttünk, Hope hajsamponja csodás barack illatú volt és úgy imádtam az illatát. Nem is tudom mi lenne velem nélküle, ő a mindenem és pár nap múlva már teljesen az életem rész lesz.

* Hope szemszöge *

Harry szívdobogását hallgattam mosolyogva és néha puszikat nyomtam a mellkasára. Azt hittem elaludt de amikor pislogva kinyitotta szemeit elpirultam kissé.
-Azt hittem alszol.-Mosolyogtam és hátra fésültem a haját.
-Te vagy az aki mindig bealszik.-Nevette el magát mire sértődött hangot adtam ki magamból.-Szeretem nézni ahogyan alszol és horkolsz.
-Nem is horkolok.-Húztam fel szemöldökömet és a mosolyom lehervadt az arcomról.-Vagy igen? Megműttethetem az orromat, ha nagyon zavar.-Fogdostam az orromat majd nem sírva mire szemei tágra nyíltak.
-Bébi, csak vicceltem. Nem horkolsz, te tökéletes vagy!-Húzott magához a kezénél fogva így félig rajta feküdtem.
-Ne viccelődj ilyenekkel, Harry.-Forgattam meg szemeim és lábam áttettem a csípője felett így rá ültem mosolyogva.
-Előre hozzuk a nászéjszakát?-Harapott alsó ajkába mosolyogva és végig mért, a levegő a torkában akadt ahogy lassan áthúztam a fejem fölött a pólót amit valaha még ő hordott.

/ nos, ez volt a II. Évad 8. része :) kommizattok, ha jöhet a következő rész ami nagy valószínűséggel az utolsó rész lesz és a blog befejezett lesz. De ne aggódjatok, még írni fogok blogokat, szóval semmi pánik ne legyen! :)) <3 <3 /

3 megjegyzés: