2016. február 17., szerda

Utolsó rész - Befejezés.



Végül az esküvőnk nem Görögországban volt hanem itthon Harry egyik házának a hátsó kertjében ami hatalmas volt.
-Nagyon görcsöl a gyomrom, elájulok.-Motyogtam ahogy néha kilestem az ablakon, mindenhol rózsaszirmok voltak és díszek, sok szék volt és az oltár ahol megesküdünk Harry-vel, ő épen a pappal nevetgélt és néha körbe nézett.
-Nyugi, édes. Gyönyörű vagy és hamarosan feleség leszel!-Mosolygott Gigi miközben meghúzta a ruhám fűzőjét.
-Félek kicsit, hogy tetszik-e neki majd a ruhám.-Sóhajtottam egyet és El-re néztem aki éppen sütit majszolt.
-Biztosan, hisz gyönyörű vagy!-Mosolygott majd megigazította a hajamat.
-A nővérem férjhez megy.-Motyogta Jake miközben engem nézett mosolyogva.
-És te kíséred az oltárhoz szóval vedd már fel a zakódat, te hülye.-Morgott rá Ashley, ő azt akarja, hogy minden tökéletes legyen. 
-Ne beszél már így velem, Ash.-Sóhajtott és felvette  zakóját nevetve, az ajtón Louis lépett be.
-De gyönyörű vagy, Hope!-Nyíltak el ajkai majd rám mosolygott és adott két puszit az arcomra.
-Köszönöm, Harry?-Néztem ki az ablakon de nem láttam őt.
-Megjöttek a szülei és Jess.-Mosolygott.-A kocsinál van velük és a helyükre kíséri őket.
-Annyira izgulok.-Mosolyogtam ahogy Gigi a fejemre tette a fátylat gondosan és eltakarta vele az arcomat.
-Nem csoda, én is izgulnék, ha 5 perc múlva feleségül vennének!-Nevetett Louis-Még jó, hogy ilyen velem nem történhet.
-Haha, nagyon humoros vagy, Lou.-Nevettem halkan és őt néztem majd mikor Jake belém karolt mély levegőt vettem. A csajok kimentek és beálltak az oltárra Harry-vel szembe, a srácok Haz mögött álltak és már csak én voltam soron. Az ajtó lassan kinyílt és megláttam Harry-t akinek ajkai lenyíltak, lassan sétáltam felé Jake-be kapaszkodva. Elég magas volt a cipőm, előtünk kis lányok dobáltak virágszirmokat és mindkét sor engem nézet, egyik oldalon az én barátaim és családtagjaim, a másik oldalt Harry-é. Elmosolyodtam de ő ezt nem láthatta nagyon a fátyol miatt, mikor oda értünk hozzá lassan elé álltam és ő csak végig nézett rajtam majd elmosolyodott halványan. Jake beült az első sorba a nagyszüleink mellé és minden ment a szokásos, hagyományos módon.

-Kérem, csókolja meg a menyasszonyt.-Alsó ajkamba haraptam ahogy lassan felhajtotta a fátylamat könnyeim már így is gyűltek. Harry magához húzott és megcsókolt, átöleltem a nyakát mire mindenki tapsolt és ujjongott. Harry megforgatott engem majd letett nevetve, letöröltem könnyeim nevetve én is, végig simítottam az arcát. A szívem majd szét robbant a boldogságtól, Harry-vel házasok vagyunk és boldogok mindketten, kaptam pár puszit az arcomra majd Harry a karjaiba kapott amitől kissé sikítottam egyet nevetve. Levitt engem menyasszony pózban az oltárról és bevitt a házba nevetve, letett a kapaéra és fölém tornyosult.
-Gyönyörű vagy, de alig várom, hogy levedd ezt a ruhát.-Nézett a szemembe mosolyogva.
-Nyugi, csődör még előtte bulizunk.-Röhögve jött be Louis és Zayn és felhúzták rólam Harry-t.


***

Asztalok voltak félkörben és mi ültünk középen Harry-vel, fölöttünk egy ,, Friss házasok " tábla állt, a tortánk hatalmas volt és 4 emeletes, hogy minden vendégnek jusson. Voltak italok is és Harry vacsorát is rendelt ami csirke comb volt sült krumplival, már bánom, hogy rá bíztam a kaját de most már mindegy. A zene szólt és Harry eltervezte, hogy ő táncolni akar velem szóval felhúzott a székről és behúzott a táncoló emberek közé és táncolni kezdtünk. Nevettem ahogy Harry eléggé érdekes mozdulatokat tett meg vigyorogva, nyilván az én szórakoztatásomra csinálta ezt. Nevetve táncoltam vele és igyekeztem utánozni őt de ezt nem lehet, a srácok és a lányok is bekapcsolódtak hozzánk. Harry magához ölelt szorosan amennyire csak tudott az abroncs miatt, a nyakát öleltem és megpusziltam ajkait mosolyogva. Gigi húzott el tőle nevetve és táncolni kezdett velem amit szívesen fogadtam, őt legalább lehetett utánozni. 

Miután kitáncoltuk magunkat leültünk a székekre, Harry vállára döntöttem a fejemet és hallgattam a zenét amit lehalkítottak mert mindenki kipurcant és most már csak beszélgettek az emberek.
-Boldoggá teszlek, Hope!-Mondta Harry és a hajamat simogatta amiből tánc közben kipottyantak a hullámcsattok így teljesen szét ment a hajam. 
-Ajánlom is, Harry!-Nevettem ahogy Harry mamája ezt mondta és az anyukája is.-Ha már elvetted ezt a tündér lányt!-Mosolygott Jake kissé becsiccsentve.
-Ez az én esküvőm, itt csak én és az újdonsült férjem rúghat be.-Nevetve néztem Jake-re aki egy pezsgős poharat tartott a kezében.
-Nem is vagyok részeg, csak kicsit becsiccsentettem.-Ült mellénk mosolyogva, összeborzoltam a haját.
-Akkor itt a vége.-Vette el tőle a poharat a Gigi és kiöntötte a tartalmát a fűre nevetve.
-Hé, drága pia volt ám amit kiöntöttél.-Vigyorgott Harry mire oldalba böktem őt.
-Szívem, jobban tetszene , ha Jake kihányta volna?-Nevettem és megpusziltam Harry arcát.
-Oké, jó lesz ott a fűben.-Nevetett Harry és megpuszilta  fejem búbját majd fel állt mikor az anyukája hívta őt nem messze tőlünk. Őket néztem majd Harry-t ahogy szemei tágra nyílnak majd rám nézett és kezével intett, hogy menjek oda. Mikor oda értem az én szemeim is tágra nyíltak ahogy megláttam a sok sok ajándékot egy asztalon. 
-Huha, ez mind ajándék nekünk?-Nyíltak el ajkaim.
-Azt hiszem külön géppel megyünk haza, édes.-Nevetett Harry és megfogta az egyik ajándékot amiben arany evőeszközök voltak.
-Ez rengeteg, hova tesszük őket?-Néztem körbe nevetve.
-Nos, a mi ajándékunk pedig egy ház. Egy hatalmas amibe beköltözhettek.-Mosolygott Louis, a srácok mellettük álltak és át nyújtották a kulcsokat.
-Srácok, nem kellett volna.-Néztem rájuk mosolyogva majd átöleltem őket szorosan.
-Várd ki a csajok ajándékát, na attól elájulsz.-Nevetett Liam és Niall egyszerre.
-Oh, hát az még titok. Az az új házban vár.-Nevettek egyszerre Gigi-ék.
-Oh istenem, mit műveltetek?-Nyeltünk nagyot Harry-vel majd elnevettük magunkat.
-Majd meglátjátok!-Kacsintott El majd átölelte Louis derekát.

Olyan hajnal 7 körül mindenki haza ment ahogy mi is hazamentünk a közös lakásunkhoz, kiszálltam a kocsiból nagy nehezen a ruhám miatt és átöleltem Harry derekát, ő is az enyémet és így sétáltunk be. Az egyik fa a háznál nagyon ismerős volt és mintha már láttam volna valahol, ajkaim elnyíltak ahogy rám jött a felismerés.
-Harry, te ide hozattad a fánkat?-Zsongtam be és oda siettem, a fába bele olt vésve a két H betű és a szív.-A többi ember csalódott lesz, ha nem találja majd a fát amibe a nevét véste.-Néztem a többi nevet nevetve.
-Szerintem nekünk van vele a legjobb emlékünk!-Mosolyogva ölelt át hátulról.
-Nagyon szeretlek téged, Harry!-Mosolyogtam és a tarkóját simogattam gyengéden.
-Én is téged, Hope. Nagyon boldog életünk lesz azt garantálom neked!-Mosolygott Harry és a nyakamra nyomott apró csókokat.-Mikor vehetjük már ezt le rólad.-Simította végig a ruhámat a mellemtől a hasamig amibe bele borzongtam.
-Előbb nézzük meg a csajok ajándékát!-Mosolyogtam és behúztam őt a házba, körbe néztünk de sehol nem volt semmi furcsa. Felmentünk az emeletre és az első szoba amibe benyitottam egy gyerek szoba volt, zöld volt ami fiús és lányos szín is, egy kiságy volt a szobában és egy szekrény meg sok-sok játék. Mosolyogva mentem be és néztem körbe, a falon a srácok neve volt szép betűkkel és a csajok neve is ott volt. A mi nevünk az ágy fölött volt nagy betűkkel és a kiságyban egy plüss volt, egy nagyon édes plüss rólunk, ahogy öleljük egymást.
-Ez vudubaba.-Nevetett Harry.-Ha haragszik ránk majd földhöz vágja a bábát és nekünk az fájni fog.-Mosolygott.
-Túl sok filmet nézel fürtöske.-Nevetve túrtam a hajába.
-Megeshet, de inkább téged néznélek.-Húzott magához így testünk össze simult, lassan lehúzta a ruhám cipzárját.
-Legalább menjünk át a hálóba  ha már annyira le akarod rólam venni.-Nevettem és átöleltem a nyakát ahogy a hálóba vitt.

* 1 évvel később *

-Megmondtam már ezerszer, hogy ne hagyd nyitva a szoba ajtót, Harry!-Kibáltva mentem le  lépcsőn és leszidtam őt, a kanapén ült megszeppenve.
-Nem is volt rossz.-Sóhajtott.
-De igen, ez egy kis ördög fajzat.-Mérgelődtem.-Rosszul nevelted őt, Harry!
-Azért te is beleszólhattál, asszony.-Emelte fel a mutató ujját fenyegetően, megugrottam mikor zajokat hallottam a lépcsőről és a mi kis kutyuskánk Fürtös rohant le a lépcsőn a szájába a kedvenc felsőmmel.
-Te ördög fajzat!-Kiabáltam és utána mentem, mikor Harry rászólt, hogy ül Fürtös leült.
-Látod, meg van ő nevelve, édesem.-Mosolygott és az ölébe húzott.-És neked is már ezerszer elmondtam, hogy a polc tetejére tedd a ruhádat vagy a kutya eléri.
-Én nem vagyok olyan óriás mint te, én csak 170 ceti vagyok.-Forgattam meg szemeim.
-Én meg 187 és akkor mi van?-Nevette el magát és megpuszilta ajkaimat amit nem viszonoztam.
-Most durcizok, Harry.-Motyogtam és összekuporodtam mellette, mikor Harry megpróbált megcsikizni megugrottam és lefogtam kezeit.-Ne!
-De!-Nevette el magát és ledöntött egyik kezével lefogott még a másikkal csikizni kezdett. A bepisiléstől a csengő mentett meg ami hosszasan szólt.
-Hál istennek!-Mosolyogtam lihegve ahogy Harry fel állt, kinyújtotta a nyelvét majd kinyitotta az ajtót.
-Nahát, sziasztok srácok!-Mosolygott Harry és a fiúk meg az én barátnőim jöttek be.
-Megzavartunk egy menetet?-Nevetett Gigi ahogy látta, hogy lihegek még kipirult arccal.
-Hála istennek, hogy jöttetek. Éppen halálra csikizett engem.-Álltam fel nevetve és végig öleltem mindenkit.
-Nem is ti lennétek.-Nevetett Zayn miközben Fürtös hasát simogatta.
-Szeretjük egymást, na. Én így mutatom ki.
Nevetett Harry és magához ölelt, minden jó, ha a vége jó és sosem gondoltam volna, hogy ennyire jó életem lesz és megtalálom az igaz szerelmet is. Barátaim is lettek és egy kutyám is aki annyira neveletlen köszönhetően a férjemnek, de azért imádom mert nagyon édes kutyus. Ha alszik, persze akkor mindenki aranyos bele értve Harry-t is, szóval egész jól alakult az én Happy End-em akár csak egy tündér mesében. Ahhoz képest ahogy indult az életem filmbe illően folytatódik és remélem mindig felhőtlen lesz a kapcsolatunk Harry-vel és mindig kitartunk egymás mellett jóban, rosszban, egészségben, betegségben ahogyan ezt megfogadtuk 1 éve amióta tart a boldog házasságunk. 

És vége van, itt a blog vége :) köszönöm, hogy elolvastátok és mindig írtatok a részek alá és élveztétek is a blogot :) Köszönöm a díjakat amiket kaptam, nagyon jól estek és remélem még sok díjat fogok kapni a blogjaimra, mert hamarosan lesz egy következő blogom is :) 

4 megjegyzés: