2016. február 11., csütörtök

/ II. Évad / 7. Rész - Tisztázandó dolgok (1.)



Gigi és én elterveztük a csodás ruhákat amiket majd felveszünk és reménykedem benne, hogy Harry-nek is tetszeni fog a ruha amit majd viselek. Holnap reggel megyünk majd vásárolni mert a bál úgy is csak este lesz és addig meg van időnk, úgy beszéltük meg, hogy csajos napot tartunk majd és Zayn pedig Harry-vel lesz, hogy megbeszéljék újra a dolgokat. Nem szeretném, ha rosszban lennének főleg nem azt, hogy miattam legyenek rosszban. 

-Annyira várom már!-Mosolyogva néztem a ruhámat ami gyönyörű volt, halvány rózsaszín habos-babos ruha volt. Gigi ruhája kék volt, és ugyan ilyen.
-Csoda, hogy Fürtöske belement!-Nevetett és a ruhákat csomagoltuk a tartóba amiben haza tudjuk vinni, Gigi kocsijával jöttünk.
-Igen, én is csodálkoztam.-Néztem rá majd miután fizettünk elindultunk a parkolóba.
-Amúgy megvagytok, Harry-vel?-Kérdezte miközben a kis táskájában kereste a kocsi kulcsokat.
-Azt hiszem most igen, remélem nem lesz több veszekedés mert borzalmas érzés volt vele veszekedni.-Sóhajtottam és miután kinyitotta a kocsit a hátsó ülésre betettük a ruhákat szépen, aztán beültünk előre.
-Harry jó fiú, ő csak téged akar.-Mosolygott rám, igaza van.


***

-Jól éreztem magamat!-Mosolygott Harry, az álarc annyira jól állt neki, hogy azt hittem elájulok így is.
-Szerintem is nagyon jó a bál!-Mosolyogtam én is és egy pezsgős poharat tartottam  kezemben, Zayn és Gigi még táncoltak.
-Sziasztok, szép pár vagytok!-Jött oda egy srác mosolyogva, olyan ismerősnek tűnt.
-Köszönjük.-Mosolygott Harry és átölelte a derekamat.
-Felkérhetném a hölgyet egy táncra?
Nézett rám mosolyogva, Harry aprót bólintott és a srác a kezét nyújtotta amit elfogadtam majd követtem őt a kisebb tömegbe. Kellemetlenül éreztem magam kissé, ahogyan átölelte a derekamat. Kezeimet a vállára tettem és lassúzni kezdtünk, mikor megforgatott szememmel megkerestem Harry-t, ő még mindig ott állt az asztaloknál és minket nézett. A fiú akivel táncoltam mélyen a szemembe nézett majd elmosolyodott fél oldalasan mikor ajkaim elnyíltak. Matt.
-Helló, Hope.-Mondta miközben táncoltunk tovább.
-Honnan tudtad, hogy itt leszünk?-Motyogtam nem túl boldogan.
-Ez maradjon titok.-Nevetett.-Látom jól megvagytok Harry-vel.
-Igen, menyasszony leszek nem sokára.-Mosolyogtam rá.
-Jól megy a sorod, Hope.-Nevetett fel majd elkomolyodott.-Kár, hogy megbocsájtott Harry-nek, hányadjára is?
-Neked ehhez semmi közöd nincsen, Matt.-Préseltem ki a fogaim közül a szavakat és eltávolodtam tőle.
-Nincs? Ugyan már, Hope, szerinted kivel volt Harry amikor elküldött téged?-Mosolygott rám, légzésem gyorsult. Mi van?
-Tessék? Kivel volt?-Néztem rá nagy szemekkel.
-Velem volt, megkeresett engem és azt mondta elege van belőled és csak azért vett el mert azt hitte megijedsz ettől és elhagyod őt és nem neki kell téged.-Nézett a szemembe mire a mellkasom elnehezedett, Harry felé néztem. 
-Nem hiszek neked, Harry nem ilyen!-Néztem a fiút aki  szerelmem, a telefonját nyomkodta.
-Hope, kis kora óta ismerem őt te meg csak pár éve.-Nevette el magát mire könnyeim gyűltek.
-Megváltozott azóta, ő már nem az akit te ismertél.-Néztem Matt-re könnyes szemekkel, nem hiszem el neki amit mond..
-Sosem változnak meg az emberek, Harry mindig is egy nőcsábász volt. Nehezemre esik elhinni, hogy pont érted megváltozna.-Mondta majd elsétált mellőlem, én elindultam Harry felé.
-Miért jegyeztél el?-Néztem rá, könnyeim potyogtak.
-Hope, mi a baj?-Nyúlt volna felém de ellöktem a kezét.
-Válaszolj a kérdésemre, Harry.-Motyogtam és levettem az álarcot és letöröltem könnyeim.
-Mert veled akarok lenni, de miért sírsz? Bántott az a srác?-Állkapcsa megfeszült és a állam fölött nézte az embereket.
-Kivel voltál mikor én kórházban voltam?-Kérdeztem halkabban.-Az igazat akarom hallani, Harry.
-Senkivel.-Nézett le rám, lesütöttem szemeim.
-Ne hazudj nekem többet vagy elhagylak.-Mondtam és hozzá vágtam a díszes álarcot, a tömeg minket nézett de nem érdekelt, ha felismernek minket.
-Hope, mi a fene bajod van most?-Vette le ő is az álarcot és engem nézett fújtatva majd kifelé húzott a teremből a mosdók felé.
-Matt, Matt volt akivel táncoltam.-Bukott ki belőlem sírva és leültem egy padra ami a folyosón volt, Harry elém térdelt.
-Bébi, e biztos?-Törölte le könnyeim.-Mit mondott az a seggfej?
-Ha nem muszáj nem idézném fel, nem akarom újra elmondani, hogy nőcsábász vagy és csak azért vettél el, hogy megijedjek és elhagyjalak.-Hangom halk volt és remegett a könnyek miatt amik áztatták az arcomat.
-Hope, ez nem igaz.-Háborodott fel.-Azért vettelek el mert szeretlek és veled akarom leélni az életemet.-Fogta az arcomat a kezei közé és lecsókolta könnyeim.
-Haza akarok menni, nem akarom, hogy íres legyél Harry. Annyi minden megváltozott azóta, és én is meg te is.-Néztem rá sírva, a levegőt kapkodtam.
-Elutazunk pár napra, rendben? Csak mi ketten, kicsim csak ne sírj!
Ölelt magához Harry és én hozzá bújtam zokogva. Rám férne a kikapcsolódás mert már nagyon fáradt is vagyok és elegem is van mindenből. Harry-vel akarok lenni, csak vele ott ahol csak mi lehetünk, nem akarom őt elhagyni soha. Ő csodálatos és annyira szerelmes vagyok belé, hogy bármit megtennék érte és bármit megbocsájtanék neki.
-Minden rendben?-Hallottam Zayn hangját, Gigi mellém ült és a hátamat simogatta.
-Ideje lenne haza menni úgy látom.-Sóhajtott Gigi mikor rá néztem, a sminkem biztosan totálisan elfolyt.

Harry feje a hasamon volt,  ruhát kidobtam a kukába mert idegesített, hogy Matt megérintette a ruhát. A haját simogattam és a plafont bámultam, Harry a combomat simogatta és szemei csukva voltak. Az ő házában vagyunk ahova beköltöztem vele, mióta együtt lakunk jobb lett a kapcsolatunk is és mindent megcsinálunk. Nagy nehezen rá vettem őt a takarításra és a mosogatásra is, bár néha meg kell fenyegetnem őt. Úgy döntöttünk elmegyünk kicsit túrázni és együtt leszünk, hogy feltudjam fogni a dolgokat amiket Matt mondott amik természetesen hazugságok voltak csak megijedtem és ezért sírtam. Harry mindent elmondott, hogy nem találkozott Matt-el mióta a hotelban leütötte őt és amikor összevesztünk Lou volt vele. 

-Olyan gyönyörű minden, és csend van!-Mosolyogtam és körbe néztem a hegyekben ahol túra útvonalon mentünk ketten Harry-vel.
-Igen, és megnyugtató is!-Puszilta meg az arcomat mosolyogva.
-Harry, kérdezhetek valamit?-Néztem a szemébe majd végig mértem őt, túra bakancs volt rajta, egy farmer gatya és egy fekete felső, a derekán a kockás inge volt felkötve és a hátán egy hátizsák volt.
-Igen, bébi!-Ivott a palackjából majd felém nyújtotta, gyorsan ittam belőle majd rá néztem.
-Nem gondolsz rá néha, hogy mi lenne most, ha nem lennél híres?-Indultam el mellette a kialakított lépcsőn ami a hegytetőre visz fel.
-Sokszor eszembe jut, akkor egy csendes és átlagos pár lennénk.-Kulcsolta össze ujjainkat.-De jobb ez így, azt hiszem.
-Féltékeny vagyok a rajongóidra.-Mondtam halkabban, vállba boxoltam őt mikor kinevetett engem.
-Miért vagy féltékeny? Te vagy az én menyasszonyom és életem szerelme is.

/ ezt a rész két részben fogom hozni, komizzatok, ha hozzam a következő részét! :))) /

5 megjegyzés:

  1. Koszonom ^^ igyekszem vele, csak mostanaban nincs nagyon idom :(

    VálaszTörlés
  2. Wow annyira jo... :* ha meg kesve ha nem ... Imadom.. :*

    VálaszTörlés
  3. Jajj, ismét egy kis csavar... Nagyon tetszett, csak sajnos túl gyorsan elolvastam! Mattet pedig még nem szeretem. :c
    Siess a következővel, kérlek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen ez most rövidke lett :( igyekszem hozni ennek a másik felét :) <3

      Törlés