2016. január 12., kedd

10. Rész - A tóparti ház.

Túl vagyunk az 1.000 megtekintésen amit nagyon köszönök! :) Oldalt feltudtok iratkozni a blogra! :)




Reggel arra keltem fel, hogy lent csörömpölést hallok lentről. Harry már nem volt mellettem, gondolom reggelit csináltak együtt. Kimásztam a meleg ágyból és felvettem Harry egyik kapucnis felsőjét majd lementem. Zayn és Liam még aludtak a kanapén szétterülve, a konyhában Niall éppen evett, Harry és Louis meg kávéztak. Harry rám mosolygott mikor rá néztem, én is elmosolyodtam. 
-Jó reggelt!-Mondtam kissé rekedtes hangon mire megköszörültem a torkomat.
-Szia!
Mondták szinte egyszerre, és Harry az ölébe húzott. A kávéjába ittam mire kissé felmordult de szó nélkül hagyta, mikor a többiek is felkeltek megreggeliztünk, Niall is újra evett velünk majd arról beszéltünk mit csinálhatnánk ma. Niall bekapcsolta a radiót és mikor megszólalt az AC/DC-Thundertruck című száma elkezdte énekelni és közben léggitározott amit nevetve néztünk majd én és Harry elindultunk fel átöltözni. Miután felöltöztünk le mentünk es a fiúk Beyonce-t énekelték és táncoltak rá. De még, hogy. Niall a kanapén rázta a fenekét, Liam a földön feküdt a röhögéstől mikor Zayn a nagy táncolás közben belerúgott a kávézó asztalba és a lábát fogta jajgatva. Harry nevetve ment a konyhába és visszatért egy zacskó jéggel amit Zayn felé nyújtott, elfogadta és beült a fotelba, Niall lihegve dőlt el a kanapén. De hol van Louis? Körbe néztem majd láttam, hogy körmét rágva telefonált az udvaron és néha felnevetett. Harry magához húzott és átölelte a hasamat, én mosolyogva simogattam a kezét. 

* Jake szemszöge *

Madison és én kissé összekaltunk, szapora légzéssel gyújtottam rá, ő már haza ment. Egy hülye félre értés miatt veszeledtünk, végül David beavatott engem és kiderült, hogy drogokkal és alkohollal üzletelnek a másik sulival. Egyik nap még a csapatba is bevettek, Harry a főnök és azt mondta kiherél, ha Hope megtudja az igazat. Kicsit sajnáltam a nővéremet mert magyon szomorú lesz, ha megtudja az igazat, és most úgy néz ki boldogok Harry-vel.
-Jake, mot csinálsz te ott?-Kérdezte apám felvont szemöldökkel.
-Azt hiszem elég feltűnően dohányzom.-Nevettem, utáltam apát amiért bántotta Hope-t és anyát is.
-Tedd azt le, fiam.-Sóhajtott és ő is rágyújtott.
-Neked lehet, nekem nem?-Vontam fel szemöldököm.
-Akkor én se szólók anyádnak, ha te is hallgatsz.-Nézett rám, nem reagáltam csak kifújtam a füstöt.

* Hope szemszöge *

Egész héten a fiúkkal lógtam és nagyon sokat megtudtam róluk és ők is rólam, írtó sokat nevettünk. Liam felajánlotta, hogy menjünk le az apja kis buszával a kis házhoz ami valami tónál volt. Beleegyeztem, mert kíváncsi voltam a helyre, Liam áradozott mennyire szép hely. Zayn, Liam es Louis megbeszélték, hogy hozzák a barátnőiket így nem leszek 5 fiúval osszezárva és megismerhetem szívük hölgyét. 
Harry és én bepakoltunk a kocsiba, elköszöntem anyától egy szoros öleléssel, mivel apával nem olyan jó a kapcsolatom ezért ő csak annyit mondott, hogy vigyázzak magamra és érezzem jól magam. Harry és Jake kicsit távolabb váltottak pár szót majd oda mentem hozzájuk és elhallgattak. Oké, ez kicsit fura de Jake mosolyogva átölelt engem és megpuszilta a fejem búbját mire rá mosolyogtam. Beszálltunk a kocsiba és elindultunk Liam házához.
Kiszálltam mikor oda értünk és láttam, hogy a fiúk már az udvaron vannak és 3 lány van velük. Integettem Liam-nek mire mindhárom lány megfordult és sikítva rohantak felém mire én meglepettségemben a kocsi oldalának csapodtam.
-Uramisten, te gyönyörű vagy! -Mondta a szőke hajú lány.
-Milyen szép a hajad, mivel mosod?-Kerdezte a sötét hajú.
-És milyen jó alakod van!-Mondta az ombrés hajú lány.
-É-én.-Motyogtam, azt se tudjam mit mondjak.
-Ne ijesszétek halálra a barátnőmet, legyszí.-Nevetve ölelte át a derekamat Harry.
-Perrie vagyok!-Mosolyogva ölelt át a szőke hajú.-Zayn barátnője.
-Danielle, Liam csaja.-Mondta az ombre lány mosolyogva és ő is átölelt.
-El vagyok, és a mai napig azt hittem, hogy Harry meleg.-Nevetve ölelt át nagyon, nem viccelek tényleg nagyon szorosan a sötét hajú.-Lou a barátom.-Engedett el mire nagy levegőt vettem mosolyogva.
-Hope, Harry barátnője.-Mosolyogtam rájuk miközben Hary ott hagyott és a bőröndjeinket át vitte a kis buszhoz.
-Külön szobában leszünk mi csajok, és a fiúk is.-Zsongott be Perrie mire mosolyognom kellett.
-Befelé hölgyek, indulunk! 
Szólt oda hozzánk Lou mosolyogva, felszálltunk a kis buszba. Harry még bezárta a kocsiját majd ő is felszállt és bepattant mellém. Liam vezetett, mellete Sophia ült az anyós ülésen, mögöttün El, Louis és Zayn, Perrie mellettem foglalt helyet majd elindultunk.
Út közben sokat beszéltünk, nevettünk és énekeltünk. Kiderült, hogy Perrie-nek csodálatos hangja van. Harry párszor édes dolgokat suttogott a fülemben amiktől mosolyogtam és egész úton elpirultam. Mikor egy tóhoz értünk ahol volt egy faház kissé bezsongtam, gyönyörű hely. Liam leparkolt a faház előtt és mind kiszálltunk és nyújtóztunk egy nagyot, majd nem 1 órát utaztunk ide. Körbe néztem, fak voltak mindenfelé és virágok, a tónál volt egy stég is ahonnan a vízbe lehet ugrani illetve horgászni is lehet meg napozni. A faház két szintes volt és elég nagy, egy nagy terasz volt előtte amin felmentünk. Liam a kulcsokat kereste majd kinyította az ajtót és mi lányok előre mentünk még a fiúk a bőröndöket hozták be. Egy nagy nappali volt ahogy bementünk ami egybe volt a konyhával ami szintén nagy volt egy nagy ebédlő asztallal. volt egy fa ajtó a konyha melletta mosdó lehet majd a lépcső ami felvezetett egy kis folyosón a két háló szobához. Perrie benyitott a kisebb szobába és bedőlt az ágyba, a fiúk behozták a bőröndjeinket majd jutalmul kaptak csókot, Liam, Zayn és Louis. Harry rám vigyorgott mire elnevettem magam és kapott egy puszit a szájára. A lányok ki küldték a fiúkat, hogy csináljanak valami kaját, én a bőröndömet nyitottam ki és a legkisebb szekrénybe kezdtem kipakolni, kicsit furán érzem magam mivel nem ismerem a lanyokat.
-Hope, nem harapunk.-Mosolygott Perrie rám és ő is elkezdett kipakolni.
-Tudom, csak én.. Hogy is mondjam.-Nevettem halkan, a gyomrom megfeszült.
-Visszahúzodó vagy?-Nézett rám El majd elmosolyldott mikor bólintottam.
-Velünk nem kell annak lenned, drága!-Nevetett Danielle.
-Még sosem voltak barátnőim, csak egy.-Mondtam ki mire az arcukról lefagyott a mosoly és mellém ültek az ágyra.
-Most már mi itt vagyunk neked!-Öleltek át mindhárman ami jól esett.
-Köszönöm, lányok!-Mosolyogtam és mikor elengedtek pakoltam tovább, a fiúk nem sokkal később bekopogtak, hogy kész a kaja. Vacsi után én és a lányok mosogattunk, a fiúk kiültek a teraszra sörözni és beszélgetni. Perrie halkan énekelt, mikozben eltörölte a tányérokat, El a poharakat törölgette és én meg Dani mosogattunk.
-Hope, szóval mióta Harry-vel jártok volt valami, komolyabb?-Kérdezte szemöldök rángatva El mosolyogva.
-Nem, nem igazán.-Pirultan el kisse es megtöröltem a kezemet, Harry-vel eddig még csak a nyelves csókig jutottunk el.
-De ugye beszámolsz, ha a lepedőt gyűritek?
Nevetett Perrie mire mindannyian felnevettünk és tovább beszélgettünk egymásról miközben divatmagazinokat néztünk és pezsgőztünk az első esténk alkalmából.


/komizzatok és hozom a kövi részt ^^ ❤ /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése