2016. január 24., vasárnap

27. Rész - Nyaralás.


* Hope szemszöge *

Reggel arra keltem fel, hogy halk susmorgást hallok a szomszéd ágyról, lassan kinyitottam szemeim és Step és Sam mosolyogtak rám. Ezer éve nem láttam őket így én is elmosolyodtam, szombat van így ma nem megyek sehová, csak Harry-el leszek kettesben.
-Sziasztok!-Mosolyogtam rájuk.
-Szia, csipkerózsika!-Nevettek fel halkan.-A vőlegényed eléggé horkol, alig bírtunk aludni.-Sóhajtottak.
-Tegnap behúztak a vőlegényemnek és szerintem helyre kell tenni az orrát.-Sóhajtottam és mozdulni akartam de Harry ölelése szorosabb lett.
-Kevin?-Vonták fel a szemöldöküket.
-Nem, rá küldött végzősöket.-Sóhajtottam nagyot, a lányoknak elmeséltem mindent illetve ők is hallották a pletykákat.
-Elvertem volna őket, ha nem csimpaszkodsz a karomba.-Motyogta mögöttem a göndörkém reggeli rekedtes, mély hangján.
-Tudom, ezért csimpaszkodtam rád.-Mosolyodtam el és a horgonyt simogattam a kezén.
-Kevin mostantól csak velük fog mászkálni mindenhova.-Nézett rám Sam.-Tök gáz, hogy az exem.
-Hogy bírtad ki ezt a majmot?-Nevetett Harry mire mi is felnevettünk.
-Fogalmam sincs, de jó az ágyban.-Nevetett Sam és eldőlt a saját ágyán.
-Oda nem küld két ajtós állatokat?-Mosolygott Harry mire elmosolyodtam én is.
-Hát kitudja már, rég óta szakítottunk.-Nevetett Sam.
-Erről jut eszembe, randizok egy sráccal.-Mosolyodott el Steph mire mi rá néztünk hirtelen.
-Minden részletet hallani akarunk az elejétől kezdve!-Zsongtunk be mire Harry felnyöszörgött.
-Csaj téma.-Motyogta.-De túlságosan is fáradt vagyok, szóval maradok.-Nevetett, és mi elkezdtünk beszélni.

***

Eljött a nyári szünet ideje aminek hálás voltam mert most lesz két hónap pihenési időm a szerelmemmel együtt aki a vőlegényem, a 4 bátyám is velünk tart és a legjobb barátnőim is, El, Perrie, Sophia és Ashley aki szintén állapotos egy Horan babával. 1 hónapja derült ki, hogy Ash terhes és örültek neki, Niall kicsit fél de Louis beszélt vele a gyerek csodálatos dolgairól, az ő kis fiúk már 1 éves.
-Végre egy kis pihenés!-Csapta össze a tenyerét Harry mosolyogva és helyet foglalt mellettem a repülőn, magán repülővel utazunk mert így gyorsabb és nincsenek rajongók sem, csak mi.
-Nem akarlak elszomorítani de ahhoz képest amit én csináltam az elmúlt fél évben te végig pihentél.-Fordultam felé felvont szemöldökkel.
-Ne haragudj, bébi. Igazad van!-Nyomott egy csókot ajkaimra inkább.
-Charlie, gyere vissza!-Motyogta Louis miközben a fia után szaladt aki négykézláb nevetve kúszott el tőle.-Gyerek, kidoblak a repülőből, ha nem állsz meg!
-Héy, a fiadról beszélsz te agyament.-Vágta El vállba Lou-t és felvette a kis fiát és átölelte.
-Nem gondoltam komolyan, szívem.-Nézett El szemébe Louis.
-Ne szólj hozzám, még Görögországba nem érünk és hagyd békén a fiadat is.-Nyújtotta rá a nyelvét El mosolyogva.
-Akkor addig is alszok.-Mosolygott rá és megcsókolta El-t.
-Pasik.-Morogta El majd leült Charlie-val az ölébe és oda adta neki a csörgőjét.
-Vannak még normálisak.-Húzta ki magát Harry.
-Te inkább egy nagy gyerek vagy.-Néztem rá mire lebiggyesztette ajkait.
-Az ágyban nem ezt szoktad mondani.-Kacsintott rám mire elpirultam mert a lányok kuncogni kezdtek.
-Olyan hülye vagy, Harry.-Motyogtam és a hajamat pödörtem ami megnőtt fél év alatt és már a hasamig ért.
-De ezért jössz hozzám feleségül!-Mosolyodott el és megpuszilta az arcomat.
-Megkezdjük a felszállást, kérem foglaljanak helyet!
Mondta a stuardes lány, majd visszament a kapitányhoz mire mindenki helyet foglalt majd felszálltunk.
-Az úticél Finnország, érezzék jól magukat utazás közben és bármi probléma van nyugodtan szóljanak nekünk.
Mondta a mikrofonba egy férfi hang majd úgy döntöttem alszok de Harry mellett képtelenség volt mert be nem állt a szája, imádom de annyit beszél, hogy az hihetetlen. Valahogyan elaludtam végre mert álmodni kezdtem, azt álmodtam, hogy terhes vagyok de ezt nyilván Chalie baba miatt álmodtam. Felriadtam mikor Harry meglökött, vagy is azt hittem Harry volt az de mikor kinyitottam a szememet Perrie nézett rám. Magam mellé néztem és Harry sehol nem volt.
-Hol van Harry?-Ásítottam egyet.
-Már leszálltunk és éppen a hotelba viszik a csomagokat.-Nézett rám mosolyogva Pez.

-Francba, ez gyönyörű!-Mosolyogva néztem körbe a lakosztályunkban.

-5 csillagos a hotel, van saját jakuzzink, 5 hálószoba, 5 fürdő a szobákban, egy nagy konyha és ebédlő, hatalmas nappali és a legjobb az erkély, amiről beláthatjuk az egész várost szinte!-Mosolygott Zayn elégedetten és megcsókolta feleséget.
-Jó kis pihenőd lesz, bébi!-Mosolyogva húzott Harry a mi szobánk felé.
-Az biztos!
Mosolyogtam én is makd bementünk a szobába, ajkaim elnyíltak kissé. Az ágy hatalmas volt szinte, volt egy nagy ablak a szoba közepén ahonnan gyönyörű volt a kilátás, a fürdőszoba is hatalmas volt és gyönyörű az egész.
-De jó dolgom lesz itt.-Mosolyodtam el féloldalasan és a kényelmes ágyra dőltem.
-Az biztos, hogy egy nap se fog kimaradni. Annyi hely van itt ahol aagamévá tehetlek!-Kuncogva nézett körbe Harry mire a mellkasára ütöttem nevetve.-Nem hiszem, hogy ellenállnál nekem egy percig is.-Mosolygott önelégülten.
-Ellenállhatatlan vagy, Styles!-Nevettem el magam és átöleltem a nyakát majd lehúztam magamhoz egy csókra.

A strandon süttetjük a hasunkat még a fiúk röplabdáznak, Harry a sárga úszónadrágját vette fel, haját kontyba kötötte és napszemüveg volt rajta. Charlie anyukája napozóágya mellett ült a homokban és játszott, Perrie a hátát süttette még én inkább a szívdöglesztő vőlegényemet kukkoltam ahogyan alig takarja csak egy fürdőnadrág. Ajkamba harapva mértem végig őt tetőtől talpig, elpirultam mikor az arcára néztem és ott találkoztam az önelégült vigyorával. Francba, észrevette, hogy bámulom őt. Mosolyogva jött felém majd megállt előttem.

-Hölgyem, láttam, hogy nagyon bámul. Nem lesz féltékeny a férje?-Nézett a szemembe, ez bolond de benne vagyok a játékban.
-Nincs férjem még, csak jegyben járok.-Mosolyogtam és ismét végig mértem őt.
-Kérem csak akkor bámuljon, ha akar is tőlem valamit.-Kacsintott rám.
-Harry, ez nem vicces.-Néztem rá fapofával.
-Ki az a Harry?-Nézett rám ő is komolyan.
-Ne zökkentsd ki a szerepéből, Hope.-Nevetett El, Charlie és felkacagott.
-Bolond vagy, édes.-Mosolyogtam Harry-re aki alsó ajkába harapott majd felhúzott a napozó ágyról.
-Tisztában van vele a vőlegénye, hogy kegyed mennyire dögös?-Forgatott meg mosolyogva.
-Bízom benne.-Nevettem és eltűrtem hosszú hajamat.
-Esetleg eljöhetne velem a lakosztályomba este.-Kacsintott mire minden izmom megfeszült, most viccel?
-Nincs akadálya, majd lerázom valahogy a pasimat.-Nevettem mire Harry is nevetett.

A kis színdarabunk után Harry berángatott a vízbe, beásott egy gödörbe, megittunk pár koktélt és röpiztem is velük. Nem hittem volna, hogy Harry képes kivenni egy külön lakosztályt kettőnknek, kissé kellemetlenül éreztem magamat mert még is csak a többiekkel jöttünk és most meg át megyünk egy teljesen másik lakosztályba. Végül beletörődtem mikor mind azt mondták, hogy nyugodtan menjünk és töltsük kettesben az estét mert már rég voltunk így kettesben, hálás voltam nekik azért mert tényleg régen voltunk már csak mi ketten. Ahogy beléptünk a lakosztályba elmosolyodtam, minden tele volt rózsákkal, vörös és fehér rózsákkal, finom illat volt. Harry bezárta mögöttünk az ajtót és átölelt hátulról engem majd a fülemhez hajolt.
-Azt akarom, hogy boldog legyél mellettem és biztonságba érezd magad.-Suttogta amitől kirázott a hideg és arcom piros lett.
-Boldog vagyok, és biztonságban is érzem magam!-Mondtam halkan és felé fordultam, átöleltem a nyakát és lábujjhegyre álltam, hogy megcsókoljam őt.-Sosem voltam még boldogabb!
-Te vagy a mindenem, Hope. Nem is tudom mi lenne velem nélküled.-Mondta halkan és homlokát az enyémnek döntötte.
-Sosem foglak elhagyni, ha csak meg nem kérsz rá.-Hajoltam közelebb így ajkaink súrolták egymásét.
-Sosem kérnék ilyet tőled!
Nyomta ajkát az enyémnek, szorosabban öleltem a nyakát így testünk összepréselődött. Lihegve váltunk el egymástól pár percig még Harry lesöpörte a rózsákat az ágyról, ajkamba haraptam ahogy leült és az ölébe húzott. Lehúzta  felsőmet még én az ingjének a gombjaival vacakoltam.


***

-Szerintem eltévedtünk, nem igaz, hogy egy hülye térképet nem vagy képes leolvasni.-Fújtatott Harry Niall-re aki csak nevetett egyet.
-Szerintem te fordultál rossz irányba.-Nevetett Zayn és az ablakon bámult ki.
-Akkor vezess te.-Harry fékezett egyet és kiszállt.
-Nyugi már fiúk.-Nevetve szálltam ki és beszálltam előre.-Nézzük meg hol vagyunk most.-Fogtam meg a térképet.
-Meg ne szólalj.-Fogta be Zayn száját Harry mikor beszélni akart.
-Tegnap este is csinálhattátok volna ezt, hogy befogjátok a szátokat. Komolyan mondom srácok két szobával arrébb voltatok és még úgy is hallottuk a nevedet Harry.-Nevetett Liam.
-Persze, hogy eltévedünk, ha rossz térképet nézel.-Csaptam a homlokomra.
-Niall!-Kiáltott fel Ashley mire megugrottunk.-Hogy lehetsz ilyen béna?-Fogta a fejét.
-Bocsi srácok.-Nevetett és a kesztyűtartóba kutatott.
-Mellesleg nem is voltunk olyan hangosak.-Nevetett Harry és a hajába túrt.
-De igen, vagy 3 órán keresztül csináltátok.-Nézett Harry-re Louis nevetve.
-Tovább léphetnénk? Nem akarom megvitatni, hogy milyen hangos voltam, Harry egyszerűen jó az ágyba. Lépjetek túl rajta.-Motyogtam elpirultan mire mindenki csöndben maradt.

-Végre ide értünk már-Szállt ki a kocsiból Harry nyújtózva.

-Már azt hittem örökre ebbe a kocsiban maradunk.-Motyogta Perrie és ő is nyújtozott egyet ahogy a többiek is.
-Kíváncsi leszek, hogy milyen oda bent.-Néztem a hatalmas aqua world-re.
-Elvileg nagyon is jó!-Mosolygott Zayn majd átölelte Perrie derekát.
-Akkor csapjunk a lovak közé!
Mosolyogtam és kivettem a kis táskámat a csomagtartóból, Harry összekulcsolta ujjaink amitől mosolyogtam és megpusziltam az arcát hosszasan. Bementünk és kifizettük a jegyeket majd kaptunk egy karszalagot és kulcsokat a szekrényekhez. Harry-vel közös szekrénybe pakoltunk, elpirultam mikor megjegyezte, hogy mennyire jó a fenekem ebben a bikiniben. A vállamra dobtam egy törölközőt ahogyan Harry is majd felfogtuk hajainkat, kézen fogva mentünk a medencékhez egy hatalmas ajtón keresztül. Egyből megcsapott a klór szag, a víz zúgott ahogy csobogott egyes medencéknél, nem voltak sokan de kevesen sem, Harry egyből a csúzdák felé ráncigált amitől a lábam a földbe gyökerezett.
-Hope, gyere már!-Nézett a szemembe Harry, de én kiszáradt ajkakkal néztem a hatalmas zárt csúzdákat.
-Nem, én nem.. menj csak.-Motyogtam halkan és gyorsan leültem egy székre.
-Mi a baj? Miért nem jössz?-Sóhajtott.-Ott leszek veled én is.
-Nem akarok, Harry.-Néztem a szemeibe, nagyot nyeltem.
-De miért nem?-Tűrte el a hajamat, pár tincset nem fogtam össze.
-Én..-Mondtam alig hallhatóan, fejemet lehajtottam és a körmeim piszkáltam.
-Oh, bébi klausztrofóbiád van?-Sóhajtott nagyot Harry és felemelte a fejemet az államnál fogva.
-Igen.-Suttogtam szinte alig hallhatóan, Harry arca meglágyult és szoros ölelésbe vont engem.
-Ezzel nincsen baj, Hope.-Mondta a hajamba és megpuszilta a nyakamat amitől libabőrős lettem.
-Kiskoromban kezdődött. Apa egyszer bent hagyott a kocsiban, órákig ott voltam és elfogyott a levegő..és egy nő talált rám, betörte az ablakot és nagyon féltem. 8 éves voltam.-Mondtam halkan és könnyeim potyogtak.
-Hope, semmi baj. Ne sírj.-Törölte le könnyeim.-Én meg egyszer loptam egy boltból, fogszabályzóm volt és nem engedték anyáék, hogy csokit egyek. Így loptam egyet egy édességboltból, 9 éves voltam.-Sóhajtott egyet majd elmosolyodott, elnevettem magamat.
-Fogszabályzód volt?-Néztem tökéletes fogait.
-Igen, eléggé érdekes fogazatom volt.-Gondolkozott el szemöldök ráncolva.
-Harry jössz?-Kiáltott oda nekünk Niall és Louis akik már vagy 6-szor csúsztak már.
-Nem, kihagyom inkább.-Mosolygott rájuk, vállat vontak majd csúsztak újra.
-Miattam nem kell, Harry menj nyugodtan.-Néztem a szemébe de őt nem igazán érdekelte.
-Menjünk a termál fürdőhöz.
Mosolygott és a kezét nyújtotta majd átsétáltunk a forró vizekhez és az egyikbe belemásztunk, eléggé forró volt amit Harry szemein is láttam. 
-Kicsit mintha rohadtul forró lenne.-Motyogta és leült, az ölébe húzott.
-Megsülnek a tojásaid.-Nevettem hátra döntött fejjel, összerezzentem mikor Harry lefogott és csókokkal lepte el a nyakamat, a hajába túrtam és hátra húztam a fejét mire ő egy reszelős nyögést hallatott magából.
-Közterületen vagyunk, fogd vissza magad, édes!-Néztem a szemébe, Harry ajkába harapott és a derekamnál fogva előrébb húzott, ajkaim szét nyíltak kissé ahogy megéreztem őt.
-Elég nehéz megállni, hogy ne tépjem le rólad azt a kis falatnyi ruhát ami takarja azt a bombázó testedet.-Suttogta a fülembe mire minden izmom megfeszült a hasamban.
-Harry.-Nyafogtam csukott szemmel.
-Majd este.-Nyomott egy puszit a fülem mögé majd maga mellé ültetett nevetve.
-Visszakapod te még ezt.-Motyogtam és ellazultam a forró vízben.
-Remélem is!-Nyomott egy puszit az arcomra majd egész nap lazultunk.

Záráskor hagytuk el a csodálatos helyet, voltunk Harry-vel masszázson, meglátogattuk a szaunát és arcpakolást is csináltattunk. Frissen és üdén mentünk a kocsihoz mindannyian, Charlie kissé nyűgös volt már, ilyenkor már aludni szokott és még kicsit meg is fogta a nap ahogy az én egyetlen szerelmem is. Harry felszisszent ahogy nagy nehezen felvette a pólóját.

-Mondtam, hogy kend be magadat!-Néztem Harry-re ahogy szenvedve ült be a kocsiba.
-Bébi, ma este csak aludjunk, oké?-Nevetett Harry mikor mellé ültem.
-Van isten, végre mi is aludhatunk.-Nevettek a többiek mire én is felnevettem.
-Rendben, akkor ma csak alszunk, a közös lakosztályban.-
Mosolyogtam Harry-re majd Liam beült előre és visszaindultunk a lakosztályba, útközben megálltunk egy mekiben mert Niall hisztizett így haza felé meg is vacsoráztunk. Mikor visszaértünk a lakosztályunkba Harry ledobta magáról a pólóját és megkért, hogy kenjem be a hátát hűsítő krémmel.
-Majd a szobában bekenlek, addig keresd meg a krémet, azt hiszem a táskámban van.


* Harry szemszöge *

Próbáltam mozdulatlan lenni és úgy kutattam Hope táskájában, nem találtam sehol de viszont egy levelet találtam az ő nevére címezve valami Daniel Hackville-től, nem volt semmi a borítékon csak a két név és egy bélyeg. Ki ez a csávó?! Hope pont akkor lépett be a szobába és én felvont szemöldökkel néztem rá.
-Ki ez a pasas?-Mutattam fel a borítékot.
-Harry, add ide!-Nyújtotta felém a kezét.
-Nem, amíg nem mondod el ki ez!-Csattantam rá mire összerezzent.
-Senki, kérlek add ide.-Mondta halkabban.
-Hope, ne keljen még egyszer megkérdeznem.-Néztem rá feszes állkapoccsal.
-Add ide, Harry!-Hope felemelte hangját és felém jött.
-Megcsalsz engem? Mással vagy? Ezzel a Daniel-el?-Emeltem magasra a kezemet így nem érte el a borítékot.
-Nem csallak meg, add ide. Nem akarom, hogy megnézd.-Hope könnyei gyűltek.-Harry ne!
Mondta remegő hangon ahogy feltéptem a borítékot és olvasni kezdtem, ajkaim szét nyíltak ahogy olvastam a sorokat. Hope sírva tépte ki a kezemből a lapot és a fürdőszobába ment, én az ágyra ültem és bámultam magam elé azt hiszem lesokkoltan. Miért nem mondta el nekem, Hope?

/ nos ha tetszett akkor kommenteljetek és iratkozzatok fel a blogra, a következő részben kiderül, hogy mi volt a levélben :)  /

6 megjegyzés: