2016. január 8., péntek

4. Rész - A banda.





Hullámvasutaztunk, bementünk az elvarázsolt kastélyba, Harry célba dobott nekem de mivel üres volt a bódé úgy döntött, hogy a nyakláncát adja nekem. Az ezüst papírrepülős medál hideg volt mikor a mellkasomhoz ért, Harry bekapcsolta hátul majd elém állt és elégedetten nézte a nyakláncát a nyakamban.
-Jól áll neked! - Mosolygott és eltűrte a hajamat, smaragd zöld szemeit bámultam. Zavarba hozott mikor ő ajkaimra nézett így inkább megfordultam és szemeimmel az öcsémet kerestem aki éppen Matt és Jess társaságában ültek egy padon és beszélgettek. Összerezzentem mikor Harry a kezét a vállamra tette és magához ölelt. Belélegeztem felsője illatát amit idő közben visszavett, fejem a mellkasánál volt, és kezeimmel a derekát öleltem. Megnyugtatott ahogy hallottam a szívverését, jó lett volna megszólalni és elmondani neki mennyire megkedveltem őt, de mindketten tudtuk, hogy nem fogok megszólalni. Még. Szorosabban öleltem őt és lehunytam szemeim fáradtan amit Harry észrevehetett mert szólt a többieknek, hogy menjünk haza.

Hajnal 6-ra értünk haza, átöltöztem pizsamába és az ágyamba dőltem. Azonnal elaludtam, és Harry-vel álmodtam. Dél körül arra keltem, hogy anya halkan a nevemen szólít és a hátamat simogatja. Nyöszörögve húztam fentebb a takarót, eléggé fájt a fejem, és a gyomrom sem volt rendben. Fránya másnaposság.
-Kincsem, Jake már fent van. Te is kelj fel! 
Húzta le rólam a takarót mire sértődött hangot adtam ki magamból és ásítva rá néztem sápadtan. Anya rájöhetett, hogy ittam az este mert egy pohár víz és egy fájdalom csillapító volt az éjjeli szekrényemen. Anya kiment így én elmentem zuhanyozni és felvettem egy kopott farmert és egy kapucnis felsőt. Csoszogva mentem a konyha felé és leültem az öcsém mellé aki virult, szerintem egy pohár alkoholt sem ivott.
-Hope, kitől van a lánc? - Nézett rám anya, én kérdően néztem rá majd a nyakláncra mi a nyakamban lógott. El is felejtettem, hogy Harry nekem adta. Elmosolyodtam halványan mire Jake eszébe jutott és hangosan ujjongi kezdett mire vállba ütöttem őt. A vállát dörzsölte és elhallgatott, nem ütöttem nagyot pedig.
-Harry-é volt a lánc, szerintem Hope-nak adta. - Nézett anyára Jake mire bólintottam egyet.
-Jársz vele? - Nézett rám anya, kissé elpirultam és megráztam a fejemet.
-Nehéz lenne mivel még nem beszéltek soha. Kivéve.... - Jake száját befogtam mire ő is észbe kapott. Anya furán nézett ránk, csodálatos.
-Beszéltél Harry-vel?! - Nézett rám anya kérdően, egyik szemöldökét felvonta.
-Csak egy betűt mondott véletlenül. - Mondta ki hadarva Jake majd fel állt ott hagyva minket. Ez szemét húzás volt, Jake.
-Hope Lyonell, ha nem kezdesz el azonnal beszélni hozzám esküszöm, hogy durvább módszereket fogok alkalmazni.- Csapott anya a konyha asztalra mire szemeim kitágultak, és a levegő a tüdőmben maradt, nagyot sóhajtott és mellém ült.
-Ne haragudj, édesem. De annyira hiányzik már a hangod nekem.- Szinte suttogott anya, láttam rajta, hogy rosszul esik neki, hogy nem beszélek. - Mit tett apád amiért nem beszélsz? Bántott téged?
A levegő kiszökött a tüdőmből amit eddig bent tartottam, szívem a torkomban dobogott és csak bámultam anyát nagy szemekkel. A szám kiszáradt, és éreztem, hogy a szemeim megtelnek könnyekkel. Ha elmondom anyának, ő biztosan a rendőrségre menne és elmondana nekik mindent. Megráztam a fejem és lenyeltem könnyeim, anya csalódottan nézett rám és fel állt, kisétált a konyhából és az emeletre ment. Pár percig ott ültem a konyhába majd megugrottam mikor az ajtón kopogtak. Fel álltam és lassan ajtót nyitottam.
-Hey, Hope. -Mosolyognom kellett, hogy megláttam  gödröcskéket Harry arcán.-Jó volt veled este!
Bólintottam egyetértésképpen és fülig ért a szám, tényleg jó volt Harry-vel este, és azt hiszem majdnem meg is csókolt. Bár ebben nem vagyok biztos, de nekem adta a nyakláncát amivel azt hiszem a barátságunkat jelképezte. Nekem adott valamit ami az övé volt és fontos volt neki, azt hiszem nekem is adnom kell neki valamit majd. A házukra néztem és 4 autó állt előttük, vajon kik jöttek hozz? Mintha a gondolatomban olvasna egyből a házra nézett, majd rám mosolygott.
-Szeretnélek bemutatni pár barátomnak. 

Bólintottam és Harry-vel átmentünk az úton majd be a lakásán. Rend volt és csönd, teljes ellentéte annak ami tegnap volt a bulin. Kissé összerezzentem mikor hangos kiabálást hallottam a nappali felől két srác között akik éppen egy szelet rántott húson veszekedtek.

-Srácok, ne szedjétek szét a házamat légyszíves.-Mondta Harry és a nappaliba húzott.
4 srác volt a nappaliban, kettő a kanapén ült és az a kettő veszekedett a kávézó asztal két oldalán, középen egy szelet rántott hús volt egy tányéron.
-De Niall megakarja enni az utolsót, pedig már befalt 4-et.-Nézett hülyén Harry-re a magas srác. Egy fekete hajú srác megforgatta szemeit és elvette a rántott húst és megette. A két veszekedő fiú elnyílt ajkakkal nézte őt, Harry elnevette magát.
-Mellesleg itt van Hope, akit beakarok mutatni szóval seggetekre le.-Utasította őket Harry mire összekuporodtak a kanapén.-Nos, ők it a barátaim és egyben a bandám is.
Banda? Vajon milyen bandában lehet Harry?
-Helló, én Niall vagyok, Zayn, Liam és Louis.-Mutatkoztak be mosolyogva, én intettem neki.
-Nos, ők a bandám.-Nézett rájuk Harry majd ismét rám.
-Ja, a bandád.-Mosolygott Louis majd rám nézett.
-Hope nem beszél 3 hónapja de ti igazán beszélhetnétek neki még én kicsit rendet teszek a garázsba, hogy gyakorolhassunk.-Nézett rájuk Harry mire mindegyik vigyorogni kezdett, Harry elment. Énekelhetnek vajon?
-Én kezdem! - Jelentette be Niall mosolyogva, én leültem a kanapéval szemben lévő fotelba.
-Niall, csak röviden.-Nevettek egyszerre, gondolom sokat beszél.

-Nos, imádom a kaját és imádok gitározni és énekelni, viszont a tanulás nem az erősségem.-Hadarta el majd ismét beszélni kezdett lassabban.-A szüleim elváltak mikor 5 éves voltam, de már túl tettem magam rajta mert van egy nevelő apám aki egész jó fej.


-Na én jövök, zabáló.-Nevetve csúszott előre a kanapén Liam és engem nézett.-Liam a nevem, és kora szülött voltam emellett van egy vesebetegségem is. De javul már, és mivel a suliban sokat vertek meg ezért box edzésekre járok, de még senkinek nem ütöttem vissza.-Mosolygott, kissé nagyot nyeltem betegsége miatt. Nem lehet könnyű neki. A fekete hajú srác rám nézett, Zayn azt hiszem.


-Zayn vagyok, és kirúgtak a sulimból verekedés miatt de felvettek egy másikba.-Nevetett, kissé tágra nyíltak szemeim majd Zayn elmesélte, hogy csak önvédelem volt de nem hittek neki a tanárok.-Évek óta dohányzom, imádok rajzolni és graffitizni, és nem tudok úszni szóval egy medence közelébe sem megyek.-Mosolygott, bólintottam majd Louisra néztem.


-Oh, én jövök. Haz a legjobb haverom mióta ismerem. Karácsony napján születtem, és egyszer megbuktam mert lógtam az órákról.-Nevetett és láttam rajta a megbánást.-Szeretem szívatni a barátaimat és megbuktam a forgalmin először.


Nézett rám mire mosolyognom kellett, én is megbuktam. A forgalmi vizsga nehéz és drága is. Miután megismertem a fiúkat nem sokkal később Harry lepett be az ajton közölve, hogy rend van a garazsba és menjünk ki. Nem számítottam a hangszerekre amik fogadtak, Harry-éknek zenekaruk van! A garázsban lévő bőr kanapéra ültem es oket néztem, Niall egy sima gitárt fogott meg, Zayn pedig egy elektromos gitárt, mindegyikük előtt mikrofon volt. Harry 3-ig szamolt es Zayn meg Niall játszani kezdtek majd énekelni. Ajkaim elnyíltak hangjuktol es főleg Harry hangjatól, mély hangja kisse rekedt volt es csukott szemmel énekelt. 


A próba végén még mindíg kissé lesokkolt állapotban ültem, az éneklésük teljesen elragadott engem és ők v8gyorogtak mimt a tejbetök a reakcióm miatt. Harry elköszönt barataitól ahogyan én is majd kimentek az autójukhoz es elhajtottak. Azt hittem maradnak még de mielőtt Louis is elment volna azt monsta Harry-nek, hogy összefutnak a tavaszi szünetben ami a jövő hét után lesz. 


Biológia óra volt, és a professzor a kétéltűekről tartott előadást amit sokan untak velem együtt. Harry biosz helyett edzésen volt mert a hétvégén lesz meccse a sulinak egy másik ellen és gyakorolniuk kell. A füzetembe firkálgattam majd hatra néztem mikor valaki megbökött engem, Jenna. Kérdően néztem rá met eléggé feszűltnek tűnt.

-Akadj le Harry-ről, vagy megbánod. Ő az én barátom, es nem szeretem ha más arra pályázik ami az enyém!
Hangjából sugárzott a féltékenység és a düh, nagyot sóhajtottam és előre fordultam inkább semmit sem reagálva. Nem értem, most akkor mi van köztük? Harry nekem adta a láncot nem pedig neki, a bulin másik sráccal smárolt Harry pedig végig velem volt. Remélem Harry nem csak szórakozik velem és közben Jenna-val jár. Hányingerem lett a gondolattól, hogy Harry csak átver engem. A papírrepülős medallt piszkáltam majd összepakoltam mikor vége lett az órának. 
Az ebédlő zsúfoltsagig tele volt hely sem volt nagyon ahol megehetném az ételem majd a nevemet hallottam es a hang irányába fordultam. Matt. Matt egy asztalnal ült az ablak mellett egyedül, leültem vele szemben és letettem a kis dobozt amibe anya csomagolt nekem szendvicset. Matt hamburgert evett es neha a telefonjat nyomkodta, én is enni kezdtem és néha rá néztem. 
-Hope, alig ismerjük egymást. Tudom te nem beszelsz, de ha akarod én szívesen mondok pár szót magamról! - Bólintottam egyet mosolyogva, es ő beszélni kezdett magáról. Elmesélte, hogy kiskoraban megharapta egy kutya a lábát és azóta ott a nyoma, sokat volt kórházban mert rossz gyerek volt és valamelyik csontja mindig eltört. Az apja a seriff ami kissé meglepett, nem gondoltam volna, hogy a redőr kapitány az édesapja. Az anyukája meghalt mikor megszülte őt így az apja egyedül neveli őt, sikeresen mert Matt jól tanul és kedves is. Mesélt Harry és az Ő barátságáról is, hogy hogyan ismerték meg egymást. Aranyos sztori, Harry véletlenül fellökte Matt-et egy boltban mire Matt az egyik polcnak esett ami felborult. De ez még semmi, a boltos kiakadt és azt mondta ki kell csengetniük a kárt amit okoztak így egész nyáron együtt dolgoztak, hogy pénzt keressenek. Akkor lettek igazán jóban, a beszélgetésünket Jenna zavarta meg aki megpuszilta Matt arcát hosszasan. Mi a franc. Matt szemei kissé kitágultak majd Jenna-ra nézett kérdően mielőtt megszólalt.
-Mit akarsz itt, Jenna?-Sóhajtott, a feszültség köztem és Jenna között érezhető volt.
-Mit csinálsz a néma csajjal itt?-Vonta fel szemöldökét mire én is. Mi a franc köze van neki, hogy mit csinál Matt?
-Ebédeltünk és képzeld beszéltem vele.-Mosolygott rá Matt.
-A csaj néma, Matty te tisztában vagy vele ez mennyire gáz?
Nevetett mire az egész ebédlő hangos nevetésben tört ki. Matt semmit nem mondott amit betudtam annak, hogy ideje lépnem. Fel álltam és sietősen indultam az ebédlő ajtaja felé, kimentem és a suli kijárata felé mentem. Mély levegőket vettem, hogy ne árasszák el a szememet a könnyek, rosszul esett, hogy Matt nem védett meg. Megvédhetett volna engem, hallottam magam mögött Harry mély reszelős hangját de kimentem az épületből és sietősen indultam haza felé, az eső szakadt.
-Hope, kérlek várj meg!-Hallottam hogy Harry szalad utánam, elkapta az alkaromat és megállított.
-Mi a baj, Hope?-Kérdezett engem mire én kinyitottam ajkaim.
-Elegem van, már mindenből rohadtul elegem van!-Emeltem meg kissé a hangomat majd lesütöttem szemeim, Harry eléggé ledöbbent így folytattam az utamat sietősen haza felé. A hajam szét ázott és a ruháim is magukba szívtak a vizet. Fáztam mikor haza értem, Harry talán még azóta is ott áll de lehet, hogy bement a suliba. El sem hiszem, hogy megszólaltam.

2 megjegyzés:

  1. Urosten folytasd lécci..már annxira várom a kövi részt...ami mikor is lesz? 😍😍😍
    by:Edina

    VálaszTörlés