2016. január 17., vasárnap

18. Rész - A turné.


( Köszönöm a több mint 2000 megtekíntést! ❤❤ )

* 1 évvel később *

Holnap megint lesz turné, de már a hajam tépem a srácoktól. Kaptam egy állást fotósként, így az összes turnéjukon velük tartok, mint fotós és Harry barátnője.
-Megőrülök mellettetek.
Nevettem, a fiűk ruhái össze-vissza hevertek a lakásban, a konyha kész disznó ól volt, mert nem pakoltak el tegnap. De ez még hagyján, a nappali tele volt chips-es zacskókkal és flakonokkal, nem is beszélve a fürdőszobáról ami menthetetlennek látszott.
-Így szeretsz minket, Hope.-Nevetett Niall és a tévét nézték.
-Na akkor most.-Húztam ki a tv zsinórját a falból.-Addig nincs tv még nem ragyog a ház!
Mondtam mire kissé ledermedten néztek rám és nem ellenkezve takarítani kezdtek, én addig felmentem összepakolni a bőröndömbe, a fiúk már indulásra kész voltak mivel holnap reggel 4-kor indulunk a reptérre. 

A fiúk egy szót sem szóltak mert még próbáltak ébredezni, jelenleg a reptéren ülünk mind kómásan, mivel hajnal 4 volt ezért nem volt túl sok rajongó. Harry feje a vállamon pihent és én a haját piszkáltam, néha kirázta a hideg amin mosolyognom kellett.
-1 óra múlva már szállhattok is fel a magángépre!-Mondta Paul mikor visszatért az érvényes repülőjegyekkel. Európába megyünk turnézni, és a hotel amit kibéreltek nekünk eléggé jól nézett ki, néztünk róla képeket a srácokkal.
-Még fél órát aludhattam volna.-Ásított Harry álmosan.
-Így is 10 perccel később keltél fel és ki kellett szedjelek az ágyból és a vállamon lehozni.-Mondta Paul fapofával mire mindenki felröhögött.
-Ki fárasztottak este.-Vigyorgott mire a többiek újjongtak és nevettek.
-És ki volt az mert én nem.-Néztem rá felont szemöldökkel, mikor felmutatta a jobb kezét tarkón vágtam.-Te hülye vagy, Styles.-Nevettem.
-De ezért szeretsz engem.-Mosolygott és megpuszilta ajkaim.
-Elmegyek kávéért.-Álltam fel mosolyogva.-Ki kér?
Mikor mindannyian feltették a kezüket a fejemet oldalra döntöttem, és mosolyogva néztem Liam-re. Ő volt az aki kipihente magát így nem volt olyan álmos.
-Nem is kell mondanod, megyek.-Nevetve állt fel és elindultunk a reptér büféje felé.
-Helló, szeretnénk 6 darab extra erős kávét.-Mosolygott Liam a lányra, aki elpirult és mindent kissé bénán csinált.
-Persze, azonnal!-Mondta a lány és kissé ügyetlenül kezdte csinálni.
-Ezek hülyék.-Nevettem ahogy egymásra dőlve hunyták le szemüket.
-Nem kellett volna hajnal 1-ig pókerezni.-Mosolygott Liam, én már megszoktam a fiúkkal járó hírnevet és mutatkozást.
-2 kész van.-Tette le elénk kissé remegő kézzel, Liam bájos mosolyt hintett felé mire a lány majdnem elájult.
-Ez fájhatott.-Röhögtünk egyszerre ahogy Harry leesett a székről és kiterült nevetve. Paul próbálta felszedni de a többi fiú is ráugrott.
-Nem is ők lennének.
Nevetett Liam és elővette a pénztárcáját mikor a lány a 6. kávét tette le elénk, kifizettük az árát és visszamentünk a srácokhoz. Beleittak a kávéba majd Paul a fejét fogta, majd én is észbe kaptam.
-Ne igyatok kávét!-Néztem rájuk de késő volt, pupillájuk tágra nyílt, ahogy mosolyogtak rám.
-Késő, borzalmas utunk lesz és nem fognak tudni a seggükön maradni.
Mérgelődött Paul, a reptéren egyre több rajongó gyülekezett, Paul telefonált ,majd a fiúkat elkerítették vaskerítésekkel, hogy a rajongók távol maradjanak tőlünk. A fiúk integettek, csináltak pár képet és aláírást osztogattak. A rajongók sírtak és nevettek egyszerre amin mosolyogtam, el sem tudom mondani mennyire szerencsésnek érzem magam, hogy én nap mint nap velük vagyok. Csináltam pár fotót én is majd mikor szólt Paul, hogy itt a gépünk megfogtam a bőröndömet és Harry összekulcsolta ujjaink úgy szálltunk fel a magángépükre, a csomagjainkat elvették tőlünk azelőtt, hogy a gépen lettünk volna. Berakták a csomagtérbe majd Harry-vel lehuppantunk egymás mellé, elmosolyodtam ahogy megfogta az államat és megcsókolt. Mikor a vaku villant bosszúsan néztem Louis-ra, Ő nevetve adta oda nekem a fényképező gépemet.
-Itt csak is Én fotózok, Tomlinson.
Nevettem és lefotóztam őt ahogy vigyorgott, a kávétól annyira bepörögtek, hogy többszörös röhögőgörcsünk volt, Paul a fejét fogta és a szállodával beszélt éppen, hogy vigyenek a szobába altatót is. 
-Ha altatót adsz nekünk akkor a büdös életbe nem kelünk fel a koncertre, Paul.-Mondta Harry mély rekedtes hangján.
-Akkor csak nyugtatót kaptok.-Mosolyodott el mire mind felnevettünk.

Mikor megérkeztünk Stockholm-ba a hotel előtt nagyon sok rajongó volt, kissé féltem mivel láttam, hogy alig tudják őket visszatartani. Harry összekulcsolta ujjaink és megpuszilta a homlokom jelezve, hogy nem lesz baj. Épségben bejutottunk a magas épületbe és Paul is bejött.

-A 20. emelet a tiétek, ott van egy nagy lakosztály, 5 hálószobával, én majd a kanapén alszok és figyelek rátok.-Adta oda nekünk a kulcsokat Paul.
-Nem vagyunk 5 évesek, nem kell bébiszitter Paul.-Nyafogott Niall mire Paul csak annyit mondott, hogy ,, ó dehogy nem! ".


* Harry szemszöge *


Hope és én bementünk a legnagyobb szobába, és letettük a csomagjainkat majd ő az ágyra dőlt. Kaptam az alkalmon, és fölé másztam vigyorogva, elmosolyodott és kezét felvezette a hajamhoz. Imádtam ahogy csavargatta a hajam és beletúrt, Hope és én már túl vagyunk az egy éven mióta járunk. Nagyon szeretem őt és boldoggá tesz, néhány fan utálja őt és olyan üzeneteket küldenek neki amitől borsódzik a hátam is. Szörnyű lenne, ha bántanák őt és biztosan kiakadnék a rajongókra, ha baja esne a nőnek, akit annyira szeretek. Szemeit lehunyta, gondolom fáradt volt mivel egész úton hülyéskedtünk és nem hagytuk őt békén. A kávé nem sokáig tartott neki, apró puszikkal hintettem be az arcát mire elmosolyodott és a tarkómat cirógatta. 
-Annyira csodálatos vagy, Hope!-Suttogtam a fülébe mire kissé elpirult és felkuncogott.
-Hát még te, Hazza!
Mosolygott csukott szemmel, ajkaim az ő ajkainak nyomtam amit viszonzott és átölelte a nyakamat lehúzva magához. Hope szaggatottan vette a levegőt, ahogy csípőmet az övének nyomtam, néztem ahogy az arca ellágyul és beharapja alsó ajkát. Éppen, hogy elkezdtem feltolni a felsőjét mire minden kopogás nélkül Niall berontott a szobába majd megtorpant az ajtóban, Hope megugrott, én pedig bosszúsan néztem rá.
-Paul megbeszélést tart a nappaliban, jó lenne, ha jönnétek.-Mondta Niall mindenfelé nézve, láttam rajta, hogy kellemetlenül érzi magát. Nem igazán volt még barátnője, akivel ilyet csinálhatott volna. Szóval segítenem kell a kis Ír manónak szerezni egy lányt, aki szereti őt.
-Megyünk egy perc.-Mosolyogtam rá, mintha mi sem történt volna és fel álltam.

Pár perc múlva összekaptuk magunkat és lementünk kézen fogva, a srácok megállás nélkül vigyorogtak. Paul a fejét fogta, még Niall a telóját nyomkodta.
-Harry, már is beakarod mocskolni a hotel ágyát?-Kuncogott Liam mire hozzá vágta Hope az egyik díszpárnát.
-Majd este folytatjátok, most megyünk és próbáltok az esti koncertre, szóval kapjátok össze magatokat.
Mondta Paul mire bólintottunk és Hope összepakolt a fényképező gépét a kis táskájába, Ő már készen volt. Mikor a srácok is készen lettek kimentünk nagy nehezen a hotel elé és beszálltunk az autóba ami egyenesen egy hatalmas szabadtéri színpadra vitt minket, ami persze el volt kerítve hatalmas kerítésekkel és egyenlőre még egy lélek sem volt ott de este legalább 2000 ember lesz itt amitől kissé parázok mint mindig, de megnyugtat a tény, hogy Hope itt van velem. Elkezdtük a próbát, és egészen 3 órát voltunk a színpadon. Elpróbáltunk mindent majd mikor már csak fél óra volt hátra a koncertig hátul voltunk egy sátorban. A rajongókat már engedték be a hatalmas fűvel borított területre, Hope mellettem ült és a képeket nézegette amiket csinált rólunk, Niall evett, Liam a telefonján játszott, Zayn Perrie-vel beszélt telefonon, hál' istennek kibékültek és azóta Zayn jegygyűrűt is adott neki. Louis pihenni próbált a másik kanapén.
-Fiúk, színpadra!-Mosolygott Paul mire fel álltunk mind, Hope-t felhúztam és felvettem a vállamra mire felsikított.
-Menjünk édesem!-Csaptam a fenekére nevetve és a színpad felé mentem vele.
-Helllóóóóóóó Stockholm!-Ment a színpadra Louis, mikor megláttak minket a rajongók felsikítottak. Vigyorogva mentem a színpadra vállamon még mindig Hope-val aki a fenekem csapkodta, hogy letegyem.
-Szép estét, Európa!-Mosolyogtam mire hangosabban sikítottak, letettem Hope-t aki bosszúsan nézett rám.-És lehet ez lesz az utolsó estém.-Néztem rá nevetve.
-Meglehet, Styles.-Hunyorogott rám majd elmosolyodott.
-Előbb énekelnem kell, édes. Utána megölhetsz.-Nevetve csaptam a fenekére ahogy megfordult és előszedte a fényképező gépét.
-Harry ennek nem most van itt az ideje, majd este letámadod.-Röhögött Niall, mire a rajongók sikítottak ahogy magamhoz húztam Hope-t.
-Az biztos!-Nevettem és megakartam csókolni őt de befogta a számat, bosszúsan néztem rá kissé. Nem szeretem, ha elutasít, de tudom, hogy csak a sok rajongó miatt csinálja.
-Hát akkor kezdjük is az est nyitó számával a One thing-el!
Húzódtam el Hope-tól és elindultam egy mikrofon állványért, ő ott állt még egy kicsit majd láttam, hogy nagyot sóhajt és lemegy a színpadról. Csodás, de tényleg. A srácokkal elkezdtünk énekelni majd láttam, hogy Hope visszajön a fényképezőgéppel és csinál pár fotót. Nem nézett rám egyszer sem, pedig én többször néztem őt éneklés közben. Két szám között még a fiúk hülyéskedtek ittam egy kis vizet, és leültem a földre lihegve kissé, mikor Hope elment előttem megfogtam a kezét és az ölembe húztam majd ajkaimat szenvedélyesen az övére tapasztottam. A rajongók felsikoltottak és az én kis szerelmem megadta magát és viszonozta a csókot. Ujjaival a hajamba túrt mire kissé felmordultam és megharaptam az alsó ajkát, szemei csukva voltak, Hope háttal volt a tömegnek így nem látták a kis akciómat. Elmosolyodtam és egy édes puszit adtam a szájára és néztem ahogy szempilláit rebegtetve nyitja ki a szemét, arca vörös volt mert egyértelmű, hogy zavarban van. Mosolyogva simítottam végig az arcát majd mikor fel állt én is fel álltam, Hope lefényképezte a tömeget akik tomboltak, és énekelték velünk az összes számot.
-Közeledünk a koncert végéhez, srácok. Tudom örökké itt lennétek, hogy nézzetek minket de valamikor aludnunk is kell.
Mondta Zayn a mikrofonba kissé fáradtan már, lassan 4 órája tart már a koncert amit végig hülyültünk.
-Az est záró száma szinte a kedvenc dalom, a Through the dark!
Mondtam a mikrofonba és kerestem egy mikrofon állványt, majd ittam vizet. A maradékot a rajongókra öntöttem majd bedobtam közéjük az üveget mosolyogva. Hope engem nézett, Liam kezdett énekelni.
-Gyerünk énekeljetek ti is!
Mondtam és húztam magam után az állványt egy ideig, majd éreztem hogy nem jön és ahogy hátra fordultam elvesztettem az egyensúlyom és elestem hátra és kiterültem, a mikrofon elrepült tőlem és mindenki sikított meg nevetett. Mikor láttam, hogy Hope felém jön lábaimmal az ő lábába kapaszkodtam és nevetve esett rám. A fiúk kinevettek minket.
-Kicsi a rakás!
Kiabáltak egyszerre és ránk ugrottak ők is, nevetve nyomtam le magamról őket nehezen. Hope a mellkasomon feküdt és remegett a nevetéstől, vagy is azt hittem, hogy nevet de mikor rám nézett szemei könnyesek voltak és láttam, hogy sír.
-Hope!
Tátogtam mert a zene miatt nem hallottam a hangomat mikrofon nélkül.

* Hope szemszöge *

Nehezen le másztam Harry-ről és a kezem fogtam, nagyon fájt és sírva néztem rá. Harry kissé lefagyott majd felpattant, felvett menyasszony pózba és azonnal a színpad mögé vitt.
-Paul, hívj orvost!-Ordította Harry mikor letett egy padra.-Bébi, mindjárt hívnak orvost.
Tűrte el a hajamat és letörölte könnyeim de felesleges volt mert ugyan úgy potyogtak könnyeim, Paul jött felénk sietősen.
-Mi történt, Harry?-Tette el a mobilját.
-Kicsi a rakást játszottunk, es a fiúk ránk ugrottak, Hope keze fáj.
Mondta Harry halkan, remélem nem gondolja azt, hogy az ő hibája mert ez nem igaz. Senkinek sem a hibája, hogy rosszul tartottam a kezemet, max az enyém. Mikor ide ért egy orvos megvizsgálta a kezemet, Harry fel-le mászkált és a körmét rágta.
-Kórházba kell vinni, eltőrt a keze.

Nézett az orvos rám majd Paul-ra és Harry-re, Louis és a többiek is lejöttek a színpadról mert vége volt a koncertnek. Harry közölte velük, hogy bevisz engem a kórházba, és hogy a hotelben találkozunk.

Mikor bementünk a házba a srácok egyből odajöttek és aggódva néztek rám majd a kezemen lévő gipszre. Rájuk mosolyogtam halványan mire ők csak átöleltek engem óvatosan és vagy ezerszer bocsánatot kértek tőlem, a nappaliba mentünk. Zayn felrohant majd lejött egy táskával.
-Hope, rajzolhatok a gipszedre?-Mosolygott és leült mellém.
-Örülnék neki!-Mosolyodtam el és néztem ahogy kinyitja a táskát ami tele volt filcekkel.
-Hagyj nekünk helyet, hogy aláírhassuk!
Mosolygott Niall miközben persze evett, Harry mellém ült és a combom simogatta, Liam és Louis a tévét kapcsolgatták.

/ nos, ha tetszett ez a rész is kommenteljetek és, ha akarjátok hozom a kövit! :) ❤ /

4 megjegyzés:

  1. Istenem, de cukrok!
    Az esés, plusz pont! ;)
    Hát az kész....imádtam.<3
    Nagyon édesek, meg minden, szóval...siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett szegény Hope.:( Hazz olyan cuki volt imádtam!:) Siess a kövivel!<3

    VálaszTörlés
  3. estére rakom is fel kövi részt!! :) köszönöm, és örülök, hogy tetszett nektek! :) ❤

    VálaszTörlés
  4. Nagyob jo imadom ... Gyorsan a kovit

    VálaszTörlés