2016. január 23., szombat

24. Rész - Kibékülés.



* Hope szemszöge *

-Nos, ő mi..-Motyogtam halkan mikor mindenki engem bámult.
-Harry inkább te mond el.-Szegődött rá minden szempár.
-Én és Hope. Szóval fél éve kezdődött minden.-Vakarta a tarkóját Harry.-Mi ketten..barátok vagyunk.-Mosolygott, gödröcskéi látszódtak.
-Az előbb rátok nyitottunk, és nem úgy néztetek ki mint a barátok.-Nézett rá Louis fújtatva.
-Én még nem döntöttem el, hogy teljesen megbízom-e Harry-ben, ezért úgy döntöttünk barátok leszünk extrákkal.-Néztem a fiúkra elpirult arccal mire az ő szemeik tágra nyíltak.
-De, ha nem bírtok egymás nélkül élni akkor miért nem jöttök újra össze?-Ütögette alsó ajkát Zayn kíváncsian.
-Ezt majd mi eldöntjük, oké?-Nézett rájuk Harry.
-De így mindkettőtöknek rossz, nem?-Sóhajtott Niall, kivételesen nem evett.
-A mi dolgunk, majd mi eldöntjük.-Intette le őket Harry.
-Szóval fél éve csak lefeküdni jártok össze.-Motyogta Zayn maga elé nézve.
-Igen, de most ezen mit kell így kiakadni?-Forgatta meg szemeit Harry.-Nekünk ez így jó, és ha itt az ideje akkor majd változtatunk rajta.-Húzott engem az emelet felé.

-Hope, nagyon bírnak téged.-Nevetett Harry, ahogy éppen lég gitároztam a kis fiúkkal. A srácok most egy jótékonysági napot szerveztek egy iskola tornatermében. A pénzt az iskolának gyűjtik mert beakarják záratni.
-Engem mindenki bír!-Vigyorogtam rá, ahogy az ő haját éppen fonták a lányok.-Azért te sem panaszkodhatsz!
-Hát, azért jobban örülne szerintem, ha fordítva lenne.-Nevetett Louis ahogy gyöngyöt fűzött.
-Jó ez így, Harry minek növeszted a hajadat annyira?-Nevetett Zayn, ő rajzolt pár gyerekkel.
-Szerintem élvezi, nem úgy néz ki mint aki annyira ellenáll.-Mondta Liam miközben pár fiúval kirakózott. 
-Szerintem le kell vágni majd mert ezt nem hiszem, hogy kilehet bogozni.-Nevetve vizsgáltam Harry haját aki egyből fel állt és a férfi mosdó felé rohant.
-Szerintem bőgni fog hazáig.-Nevetett Louis mire mind felnevettünk még a gyerekek is.
-Csak nem.-Nevettem mikor Harry felénk jött.
-A hajam tabu mindenkinek.-Mutatott fenyegetően a kis lányokra akik kuncogtak.
-Nekem is?-Nevetve mentem el mellette, halkan beszéltem, hogy csak ő hallja.
-Hope.
Mondta mosolyogva, Harry-vel barátok vagyunk még mindig. A srácok ellenzik ezt, de nekünk így most jó, mosolyogva mentem a magnóhoz és bekapcsoltam zenét, hogy táncolhassak pár lánnyal akik szinte könyörögtek, hogy táncoljunk. A lányok táncolni kezdtek aranyosan és én is csatlakoztam hozzájuk nevetve, Harry nézett engem éreztem. Rá néztem és az állításom bebizonyosodott, elkuncogtam magam majd felé mentem. Megfogtam a kezét és megpróbáltam felhúzni a székről amin ült de nem értem el semmit.
-Kelj már fel, colos.-Nyöszörögtem ahogy minden erőmmel húztam.
-El fogsz tanyálni, Hope.-Mosolygott rám Harry.
-Akkor állj fel és gyere táncolni.-Néztem rá csípőre tett kézzel.
-Mit kapok cserébe?-Nézett rám pajkos mosollyal.
-Ennek nem most van itt az ideje, majd barátkoztok később.-Nézett ránk Louis.-Harry húzzál táncolni, vagy éjszaka levágom a hajadat mikor alszol.
Nem is kellett több, Harry tágra nyílt szemekkel pattant fel és jött velem táncolni nevetve, jó el voltunk és a gyerekek is élvezték. Tortát is ettünk és fogócskáztunk is meg az sem maradt ki, hogy a srácok kaja csatázzanak. A torna teremben iszonyatos rendetlenség volt, de hál' istennek  fiúk hívtak takarító brigádot így nem kellett nekünk takarítani. Elbúcsúztunk az iskolásoktól majd a szülőktől is, a fiúk még csináltak pár fotót és aláírást is osztogattak. Én a kocsiban vártam őket és a telefonomat nyomkodtam mikor Harry kinyitotta az ajtót ott ahol én ültem.
-Szállj ki, Hope. z én kocsimmal megyünk.-Nézett rám.
-Miért?-Szálltam ki és a fiúkra néztem, akik rám mosolyogtak.
-Majd meglátod!
Mosolygott rám Harry és átmentünk a fekete roverhez, kinyitotta nekem a kocsi ajtót és én beszálltam. Harry is beszállt és becsatoltuk a biztonsági övet. Kíváncsi vagyok hova megyünk és mit akar a legjobb barátom akivel elég sűrűn bújok ágyba és érezhető, hogy ez így egyikünknek sem jó. Az ablakon bámultam ki és egész úton csendben voltunk amíg Harry egy mólóhoz nem vezetett és parkolt le. Hosszú volt és három épület volt a végén, senki nem volt a közelben, egy lélek sem.
-Mit csinálunk itt?-Néztem Harry-re mikor kicsatolta a biztonsági övét.
-Beszélni szeretnék veled, és úgy gondoltam ez a megfelelő hely.-Nézett előre ki a szélvédőn a móló végére.
-Rendben.
Szálltam ki miután kicsatoltam a biztonsági övemet, ő is kiszállt és bazárt a kocsit egy gombnyomással majd elindult mellettem lassan. A fa deszkákat néztem amikből ki volt építve az egész, legalább 20 méteres volt az egész, a víz hangja körül ölelt minket és egy kis szellő is volt. Néha egy sirály elrepült felettünk és szerencsére nem landolt rajtunk az ürüléke, a móló végéhez érve a fa kerítésre támaszkodtunk és a vizet néztük egy ideig.
-Hope, ez így szar.
-Tudom, Harry.
-Bízol már bennem? Szeretsz még egyáltalán?-Harry szavai a szívemig hatoltak.
-Sosem szerettem még senkit annyira mint téged.-Halkan beszéltem és a vízben úszó faágat néztem.
-Bízol már bennem?-Hangja rekedt volt így megköszörülte a torkát mikor nem jött válasz.-Hope!
-Azt hiszem.-Fordultam felé és a szemébe néztem.
-Igen vagy nem? Hope ez így nem jó nekem sem és neked sem, nem csinálhatjuk ezt örökké, te is nagyon jól tudod.-Nézett ő is a szemembe smaragd zöldjeivel.
-Tudom, hogy nem. De félek, hogy ha megint úgy érzed, hogy a tied vagyok hülyeséget fogsz csinálni mert akkor már azt fogod gondolni, hogy úgy is megvagy már hülye Hope. Azt csinálok amit akarok.-Hajtottam le a fejemet mikor könnyeim gyűltek.
-Hope, ne sírj kérlek.-Sóhajtott nagyon és ölésébe vont, a mellkasába zokogtam. Nagyon régen sírtam már Harry karjai közt és ez megnyugtató volt most.-Sosem gondolnék ilyet, nagyon megbántam ami történt, és soha többet nem akarlak elveszíteni mert borzalmas volt ez a fél év.
-Szeretlek, Harry. Rohadtul szeretlek téged.-Hüppögtem a mellkasába és a pulcsiját szorongattam a hátánál.
-Én is téged, bébi.
Mondta a hajamba és a fejem puszilgatta, nagy kezeivel a hátam simogatta és szorosan tartott. Percekig álltunk ott mire összeszedtem magamat és már nem sírtam annyira, Harry letörölte könnyeim és rosszállóan nézett rám.
-Nem szeretem, ha sírsz. Megszakad a szívem.-Simította végig az arcomat.
-Miattad sírok, te hülye.-Törölgettem a szemeimet egy zsepivel.
-Héééy!-Hallottam Zayn hangját a távolból és láttam, hogy felénk jönnek.
-Megjöttünk!-Mosolygott Liam miközben egy gumilabdát rugdosott.
-Kezdjük?-Nézett Harry-re Niall miközben felfújt egy lufit és elengedte nevetve.
-Mit kezdtek?
Néztem Harry-re mosolyogva de csak leültetett egy ott lévő padra és Niall elkezdett énekelni egy dalt amit Lim folytatott, őket néztem mosolyogva, olyan jó hangjuk van. Egymás mellet álltak majd Harry lépett előre és elkezdte gondolom a refrént amit elnyílt ajkakkal hallgattam.


You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above can separate the two of us
No nothing can come between you and I
Oh, you and I

Ahogy Harry rám nézett könnyeim gyűltek, a szemebe nézve énekelt és megértettem, hogy mit kar ezzel mondani. Zayn és Louis is énekeltek aztán az utolsó refrént közösen énekelték és Zayn magas hangokat énekelt ki amitől kirázott a hideg kissé de mosolyogtam, a szemeim törölgettem mikor befejezték az éneklést és Harry elém guggolt és eltűrte a hajamat a fülem mögé.
-Hope, lennél  barátnőm újra?-Nézett a szemembe komoly arccal.
-Vigyél el randizni, vágass le a hajadból, költözzünk vissza a közös házba, hozd nyilvánosságra azokat a képeket amiket festettél és igen, leszek a barátnőd!-Néztem rá mosolyogva, Harry elmosolyodott és bólintott.
-Rendben, akkor ma este elmegyünk vacsorázni egy étterembe, holnap fodrász, még ma visszaköltözünk a srácokhoz és nem. Az utolsót nem.-Ült mellém, a srácok a labdával fociztak.
-De miért nem? Csodálatos képek.-Sóhajtottam és kezem a tarkójára tettem, közelebb húztam magamhoz.-Imádom őket, és másoknak is látniuk kell mennyire jól festesz és én mennyire gyönyörű vagyok.-Kuncogtam mire Harry gödröcskéi megjelentek ahogy vigyorgott.
-Csak az enyém vagy, és csak én nézhetem azokat a képeket rólad. Ha annyira nyilvánosságra akarod hozni, hogy festek akkor festek inkább mást.-Puszilta meg ajkaim a mondat végén.
-Pár képet nyilvánosságra hozol és festesz még másikakat is.-Néztem a szemébe majd ajkaira.
-2 nyilvános kép, és a többi az enyém, és festek mást is.-Ajkaink súrolták egymásét egészen addig még Harry-t fejbe nem találta a labda így leesett a padról.
-Uram isten, Harry jól vagy?-Nevetve nézett rá Zayn, Harry fújtatva állt fel és a vízbe hajította a labdát.
-Elrontottatok egy romantikus pillanatot, ezért megfizettek.-Motyogta majd felhúzott engem a padról és trappolva ment a kocsija felé.
-Olyan vagy mint az ősember aki húzza a csaját a barlangjába.
Kiabált utánunk Liam nevetve amin mi is nevettünk majd beszálltunk a kocsiba majd intetünk a srácoknak és elhajtottunk. Harry házához mentünk először mert az volt a legközelebb, két bőrönddel jött ki majd berakta a csomagtartóba, utána átmentünk az én lakásomhoz. Harry kissé ámult ahogy meglátta a nagy házat, előre engedtem őt miután kinyitottam az ajtót.
-Jó nagy lakás!-Fütyült miközben körbe nézett. 
-Igen, jó drága is volt.-Nevettem és elindultam az emeletre mögöttem Harry-vel.
-Egyedül laktál itt?-Sóhajtott nagyot.-Ez hatalmas.
-Néha átjöttek a lányok is, és legtöbbször veled aludtam szóval mióta megvettem a házat szerintem 3x aludtam benne.-Nevettem és benyitottam a nagy szobámba és kihúztam a bőröndömet az ágy alól.
-Én..láttam a fotóidat.-Nézte az ágyamon heverő magazinokat amikben szerepeltek a fotóim.
-És, tetszenek?-Mosolyogtam rá miközben pakoltam, ő az ágyra hasalt és úgy lapozta az újságot.
-Zavar, hogy fehérneműben lát a világ.-Motyogta miközben megállt egy kollekciónál.
-Engem más nem érdekel, nem érdekel, hogy ki lát. Mellesleg ez olyan mintha fürdőruhában lennék.-Nevettem.
-Szerintem te vagy a világon az egyetlen lány aki nem akad ki, ha látják fehérneműben.-Nézett rám Harry ahogy pakoltam.
-Szerintem te vagy z egyelten aki kiakad, ha a modell barátnője modellt áll.-Nevetve ültem az ágyra.
-Igen, zavar. Keress más munkát.-Mosolygott rám és magához húzott.
-Milyen más munkát?-Simogattam a mellkasát.
-Lehetnél az én modellem is.-harapott alsó ajkába.-Meztelenül.-Kuncogta el magát mire felvontam szemöldököm piros arccal.
-Felejtsd el, Styles!-Nevettem és a mellkasába boxoltam gyengéden.
-Csak vicceltem, de szólj, ha benne lennél!-Kacsintott mire megforgattam  szemeim.

/ noooos ez volt a következő rész :) ha tetszett iratkozzatok fel a blog felső jobb oldalán! :) írjátok komit, és hozom a következő részt! <3 /

3 megjegyzés:

  1. Imádooooom hogy tudsz enyire jól írni ?? Siess nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Koszonom ^^ azt hiszem meg van hozza a tehetsegem:) sietek vele! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyiraaa jo lett
    Nem lesz meg egy resz igy estere??❤❤❤❤

    VálaszTörlés