2016. január 30., szombat

/ II. Évad / 1. Rész - Túl fűtött vágyak és békülések.



Harry egy fekete öltönyt viselt én pedig egy vörös színű combközépig érő, spagetti pántos egybe ruhát, hozzá fekete magassarkút. Egy gyönyörű étteremben ültünk ami eléggé drága volt, de akkor is gyönyörű volt. Magas volt nagyon a plafon, végig aranyozott minták futottak a plafonon, a falak vörösek voltak és festmények díszítették a falakat, az asztalok fekete tölgyfából lehettek, a székek szintén feketék voltak és a hát támlájukon aranyozott betűkkel állt az étterem neve és logója. Egy öltönyös férfi jött oda hozzánk, Harry kezet fogott vele és elmondta a nevét, a férfi az asztalunkhoz kísért minket amit Harry lefoglalt kettőnknek. Harry lesegítette rólam a kabátomat és a fogasra akasztotta a sajátjával együtt, hosszú hajába beletúrt  így hátra söpörte, kihúzta nekem a széket amit mosollyal fogadtam és leültem. Ő is helyet foglalt és rám mosolygott majd felém nyújtotta az étlapot, az árakat nem is mertem nézni, körbe néztem az étteremben, igazából inkább nálunk idősebbek voltak és gazdagok az étteremben, el sem merem képzelni Harry mennyit fizethetett. Végül sült halat rendeltünk szalma burgonyával, még vártunk az ételre Harry rendelt egy szintén drága bort.
-Örülök, hogy eljöttél velem!-Mosolyodott el és látszódtak az enni való gödröcskéi.
-Választhattál volna valami olcsóbbat is.-Mondtam halkan és a drága borba ittam ami nagyon finom volt.
-Ugyan, Hope. Megtehetem és neked a legjobbat akarom mert szeretlek!-Nézett a szemembe mire elmosolyodtam.
-Beértem volna egy otthoni vacsorával is.-Mosolyogtam rá majd közelebb hajoltam hozzá és egy puszit nyomtam puha arcára.
-Mit szeretnél desszertnek?-Mosolyogva terelte a témát és az étlapot nézte.
-Ha már annyira megteheted akkor a legdrágábbat.-Nevettem halkan és a szalvétát néztem amin szintén aranyozott betűkkel szerepelt az étterem neve.
-Mindent a szerelmemnek.
Mosolygott és mikor felszolgálták a főételt Harry közölte, hogy szeretne még egy üveg bort és a legdrágább desszertet, a pincér felírta ezeket majd elkezdtünk enni és beszélgettünk közben jó pár dologról.

A haza utunk azzal telt, hogy csókolóztunk és próbáltuk kibírni a lakásig bár Harry egyszer a fülembe súgta, hogy nem érdekli a taxis de engem igazán érdekelt szegény ember, olyan kellemetlen volt. Végül Harry fizetett és a saját házánál szálltunk ki, berángatott engem a lakásába, a tarkóját fogtam ahogy nagy nehezen kiléptem a magassarkúmból, Harry lerúgta a cipőjét és egy laza mozdulattal felkapott engem a combjaimnál fogva, átöleltem a nyakát ahogy elindult fel a lépcsőn. Ledöntött az ágyra ahogy berúgta maga után az ajtót halkan majd kezeivel a fejem mellett támaszkodott, elmosolyodtam és hátra söpörtem a tincseit amik az arcába lógtak.

-Hope, mi lesz velünk?-Kérdezte Harry halkabban és az arcom lepte el pró csókokkal miktől lehunytam szemeim.
-Még nem tudom, Harry.-Néztem a tökéletes arcát.
-Nem akarlak újra elveszíteni.
-Nem fogsz, nem rajtam múlik azt hiszem. Eddig sem rajtam múlt amiért elveszítettük egymást.-Mondtam halkan és ujjaimmal a mellkasát cirógattam.
-Többet nem csinálok semmi olyat amivel elveszítenélek!
Nézett a szemembe és a fülem mögé tűrte a hajamat, ajkaim súrolták az ő ajkait és kezeimmel körbe fogtam az arcát és megcsókoltam őt hosszasan. 
-Akkor nincs akadálya, hogy megkapd az utolsó esélyed, ha ezt elszúrod soha többet nem állok veled szóba.-Néztem a szemébe miután ajkaink szét váltak.
-Ilyen nem fog előfordulni, bébi!-Mosolyodott el elégedetten.


***

Reggel mikor felkeltem Harry lába az én lábamba gubancolódott, keze szorosan ölelt és forró leheletét a tarkómon éreztem. Bőre forró volt ahogy az enyémhez tapadt, mindketten meztelenek voltunk és kimerültek, eléggé mozgalmas éjszakánk volt és eszméletlen volt amit csináltunk. Elpirultam, ahogy felidéztem pár képsort, Harry lefogott engem, harapdált, szívta a bőrömet és csókolta. Lassan mozdultam ki az ágyból de szorosabban fogott és nyöszörgött egyet.
-Hope.-Morogta fáradt, rekedt hangon.
-Harry, pisilnem kell.-Mondtam halkan és elkuncogtam magam ahogy telt ajkait a tarkómnak nyomta.
-Menj, akkor.-Motyogta majd eleresztett és a hasára fordult, lehúztam róla a takarót kuncogva és magam köré fogtam a puha anyagot.
-Jó feneked van!-Mosolyodtam el és a fenekét néztem ahogy a hasán feküdt.
-Te meg olyan vagy így mint egy hercegnő!-Mért végig ahogy fogtam a takarót ami lelógott a földre.
-Akkor hercegnősen átvonulok a fürdő szobába.-Nevetve mentem lassan, a takaró majdnem leesett rólam ahogy megakadt valamiben.
-Jobban szeretném, ha a takaróm nélkül mennél át a fürdőbe.-Mosolygott Harry mögöttem ahogy a takarón állt egyik lábával, kezében egy boxer volt.
-Szál le a takaróról.-Néztem a szemébe elpirult arccal.
-Menjünk zuhanyozni, a takaró nélkül.-Nevetve jött hozzám közelebb és lassan elhúzta a kezeimet a takarótól így az a földön landolt.
-Ne bámulj.-Motyogtam szem forgatva még fel kaptam a földről a bugyimat és a melltartómat majd megfordítva őt  fürdőszoba felé löktem ami az ő hálójából nyílt.

-Mit reggelizzünk?-Nézett rám Harry még a szekrénye előtt álltam és a ruháit néztem mit vehetnék fel, itt semmi ruhám nincs csak a a közös házban és a lakásomban.
-Nem megyünk át az 1D lakba?-Néztem rá miközben felhúztam a lábaimon egy fekete mackó nadrágot és felvettem Harry ' The Rolling Stones ' pólóját majd felgumiztam a hajamat mosolyogva, Harry végig mért.
-Jól állnak neked a ruháim!-Mosolyodott el elégedetten és átölelte a derekamat. Megcsókolt amit viszonoztam.
-Szeretem a ruháid illatát!-Motyogtam a csókunkba, átöleltem a nyakát.
-Én a te illatodat szeretem!-Suttogta a fülembe rekedtes hangján.
-Francba, hogy tudod ezt ilyen szexin mondani?
Kérdeztem halkan és ujjaim a hajába fűztem, Harry rám mosolygott majd a szekrény ajtónak tolt és hozzám préselte testét. Szemeim lehunytam és másik kezemmel végig simítottam az arcát, duzzadt ajkait az enyémnek nyomta amit viszonoztam egy túl fűtött csókkal. Mindig is szerettem Harry ajkait, másik kezemmel átöleltem a nyakát majd megugrottam mikor a telefonja a csípőnknél rezegni kezdett és csörögni mikor hívták őt, morogva de felvette.
-Mit szeretnél Liam?-Sóhajtott és leült az ágy szélére.-Hogy én táncolni? Görkorcsolyával?-Nevetett Harry mire felcsillantak szemeim.
-Megyünk!-Kiabáltam és kivettem a kezéből a telefont.-Szia, Liam hova akartok menni korizni?
-Szia, Hope! Hát, kibéreltünk egy termet a csajokkal együtt meg a srácokkal, és gondoltuk ti is jöhetnétek.
-Megyünk hát!-Mosolyodtam el és Harry-re néztem aki nagy szemekkel nézett rám.
-Hope! Én nem tudok se táncolni se görkorizni.-Nyelt nagyot.
-Megtanítalak, Styles!-Mosolyogtam és megpusziltam ajkait.
-Tuti kórházba kötök ki.-Forgatta meg szemeit és hátra dőlt az ágyon.
-A kedvemért, nagy fiú! Jó lesz hidd el!-Mosolyogva másztam fölé.
-Jobban szeretnék itthon lenni és szeretkezni veled.-Harapta be alsó ajkát mire kissé kipirult az arcom.
-Ha haza jöttünk majd kapsz meglepit, de csak ha korizol!-Kacsintottam rá mire Harry elmosolyodott elégedetten.
-Szavadon foglak, bébi!

-Istenem, megfogok halni!-Nézett rám Harry még a pálya szélébe kapaszkodott.
-Semmi bajod nem lesz csak engedd már el azt a hülye falat.-Motyogtam és előtte mentem ügyesen, kiskorom óta korcsolyázok és imádom.
-Harry így sosem fog menni.-Nevetve száguldott el mellettünk Liam és Niall, El, és Ash kint ültek a babákkal, Sophia mellettem volt és a telefonját nyomkodta nevetve és néha lefotózta Harry rémült arcát.
-Na jó!-Fogtam meg Harry kezét és lefeszítettem a műanyag elválasztóról mire ő a derekamat ölelte át szorosan.-Harry, így mindketten elesünk!-Motyogtam nevetve és próbáltam leszedni kezeit.
-Ez egy szarság, utálom.-Morogta majd lassan elengedett és egyensúlyozott ajkába harapva.
-Gyere menjünk lassan!-Kulcsoltam össze ujjaink és lassan húzni kezdtem magam után.-Nézd, így kell!-Mozgattam lassan lábaim amit ő utánzott.
-Ez nem is olyan nehéz!
Mosolyodott el mikor rájött, hogy megy ez neki. Mosolyogtam én is mikor Niall és Louis a hangfalakat babrálták majd kapcsoltak zenét Niall telefonjáról így az egész helyet betöltötte a zene, valahogy megtalálták a fényke irányítását is és színes fények villogtak mintha buli lenne.
-Harry, ha már nagyon jól megy, nem forgunk?-Mosolyogtam rá.
-Hogy mit? Forogni? Asszony, te megőrültél.-Nevetett Harry mire vigyorogva elkaptam a két csuklóját és elkezdtem körbe foroni nevetve, Harry felkiáltott majd ő is próbált forogni nevetve, később Liam, Niall, Sophia és Louis is csatlakoztak és együtt forogtunk egy körben és közben énekeltünk nevetve. Végre újra együtt vagyunk kivéve Zayn aki nagyon hiányzik nekem és jó lenne már vele találkozni. Mintha gondolatolvasó lenne a terem végében Zayn-t és Gigi-t láttam kézen fogva mire majd nem elestem de Harry elkapott, a többiek mosolyogtak. Biztosan ők szervezték, hogy kibékülhessek Zayn-el és biztosan ő is ki akar velem mert rám mosolygott. Sophia leállt Gigi-vel beszélni, Zayn köszön a többieknek majd oda jött hozzám. 
-Szia, Hope.-Mosolygott rám, mire csak szorosan átöleltem.
-Te hülye, ha még egyszer elmersz menekülni előlem vagy itt hagysz kiheréllek esküszöm a saját életemre.-Motyogtam majd mikor elengedtem a mellkasába ütöttem dühömben.-Te vagy a legjobb barátom és esküszöm, hogy megteszem Zayn Malik, ha még egyszer ezt csinálod. Tudod te mennyit szenvedtem miattad?!-Tettem csípőre a kezem, ő a mellkasát fogta.
-Sajnálom, Hope. Mindent annyira sajnálok, ha megbántottalak, amit tettem veled és Harry-vel, nagyon sajnálom és Gigi-vel ide költöztünk Lonnba.-Nézett a szemembe.-Többet nem megyek el és már ő életem szerelme, vele akarok lenni és vissza akarom kapni  legjobb barátomat!-Mosolygott rám.
-Nem lesz könnyű, én is próbaidőn vagyok.-Jött oda hozzánk Harry nagy nehezen majd átölelte Zayn vállát, szúrósan néztem rájuk.
-Felforgattátok az egész életemet, próbaidőn vagytok mindketten.-Mosolyogtam rájuk majd meglöktem mindkettőjüket mire egymásba kapaszkodva estek el, elnevettem magam. 
-Szia, Gigi Hadid!-Mosolygott rám a szőkeség és a kezét nyújtotta majd nevetve nézte a barátját.-Ezt megérdemelte.
-Hope Lyonell.-Fogtam vele kezet mosolyogva.-És igen, megérdemelték.-Néztem a fiúkra akik egymásba kapaszkodva próbáltak felállni.
-Sokat hallottam már rólad.-Mosolygott rám miközben elindultunk egymás mellett lassan, a fa padlót néztem amin a négy kerekű görkorcsolyákkal gurultunk.
-Ugh, borzalmas..-Nevettem halkan, Gigi megfogta a kezemet.
-Tudom, hogy sokat segítettél Zayn-nek amit nagyon köszönök és tudom, hogy többet érzett irántad de már nem érzi ezt.-Nézett rám mikor szembe fordított magával így én hátra felé gurultam.
-Szívesen, tudom, hogy már nem érez semmit és én is hálás vagyok mert ennek meg te vagy az oka! Szeret téged!-Mosolyogtam rá és eltűrtem a hajamat.
-Jó kis barátnők leszünk mi!-Mosolygott és szorosan átölet amit kicsit furcsállottam de viszonoztam.
-Bocsi, hogy itt ölelgetlek meg minden csak én nagyon barátságos és szeretek új barátnőket szerezni.-Nevetett és beletúrt szőke hajába.
-Semmi baj.-Nevettem el magam én is.-Jó lenne, ha barátnők lennék.-Mosolyogtam.
-Csajok, most már foglalkozzatok a pasijaitokkal.-Jöttek felénk a fiúk nevetve, én Harry nyakát öleltem át, Gigi Zayn nyakát mosolyogva.
-Barátnők lettünk.-Mosolyogtunk egyszerre.
-Haver, mostantól azt hiszem mindent tudni fognak rólunk.-Nevetett Zayn és Harry-re nézett aki szintén nevetett.
-Akkor majd mi is megtárgyalunk mindent.-Kuncogott Harry mire felvontam a szemöldökömet és elengedtem a nyakát.
-Hova, hova?-Kapta el a kezemet és visszahúzott magához, ajkait az enyémnek nyomta. Niall telefonjából egy lassú zene szólalt meg így átöleltem Harry nyakát mosolyogva.
-Táncoljunk!-Nevettem és lassan mozogni kezdtem.
-Forogj bébi!-Nevetett és a derekamat fogta hogy forogjak.
-Nem tudok, ha lefogsz.-nevettem és őt néztem ahogy alsó ajkát beharapta, elpirultam kissé ahogy egyre gondoltunk.
-Harry, ne nézz így rám.-Nevetve takartam el vérvörös arcomat.
-Hogyan, Hope?-Nevette el magát és magához húzott.
-Mintha meztelen lennék.-Nevettem és a mellkasába bújtam, Harry hátra hajtott fejjel nevetett, mellkasa remegett a nevetéstől majd egy csókot nyomott a homlokomra majd az ajkaimra.

/ nos ez volt a II. évad első része, kommentelj, ha legyen következő rész! :) /

9 megjegyzés: