2016. január 10., vasárnap

8. Rész - Bajba kerülve.

/ Én nem élek a sötétségben, a sötétség él bennem. /

Gyorsan elsöpörtem a gondolatot mikor éreztem, hogy Harry légzése lassult és izmai ellazultak. Mosolyognom kellett ahogy hallottam halk szuszogását ahogy elaludt mellettem, lehunytam szemeim és a haját pödörtem gyengéden nehogy felébresszem őt. 

* Harry szemszöge *

Mikor kinyitottam szemeim észre vettem, hogy Hope mellettem alszik és egy pokróc is van rajtunk. Megmosolyogtatott a látvány, hogy milyen édesen alszik. Az órára néztem is szemöldököm összeráncoltam ahogy este 10 óra volt, több mint 5 órát aludtunk. Fél órán belül ott kell lennem a tanyán vagy ugrik az egész üzlet amit kiterveltünk, lassan másztam ki Hope mellől nehogy felébredjen. Sóhajotttam egyet halkan mikor magához ölelte a díszpárnát amin aludtam és összekuporodott. Felvettem  cipőmet gyorsan és a bőrkabátomat is majd egy sapit ami alá elrejtettem kócos hajamat majd megfogtam a kocsi kulcsot és halkan leléptem.

-Késtél, Styles.-Förmedt rám Mark akinek elég nagy a képe.
-Anyáddal voltam.-Mosolyogtam rá bunkón mire állkapcsa megfeszült.
-Bent van már a cucc.
Közölte velem mire besétáltam és körbe néztem, nem volt sok ember, két lány volt és egy srác. Az asztalnál vártak rám, a többiek előre engedtek engem és én megnéztem az árut.
-Komolyan ezt hoztátok ide nekem?-Néztem felvont szemöldökkel az asztalon heverő dolgokra.

* Hope szemszöge *

Felébredtem mikor Harry becsukta az ajtót így gyorsan utána siettem és követtem őt egy farmig. Kissé lihegtem mivel futottam a kocsija után, de szerencsére nem vett észre mert óvatos voltam. Két istálló volt, a nagyobba ment be Harry. Az ablakból figyeltem az eseményeket, lekezelt valami sráccal és utána a lányokra nézett. Valamit beszéltek, Harry-n látszott, hogy kiakad. Mi folyik itt? Légzésem gyorsult, hogy látni akartam mi van az asztalon de az egyik srác eltakarta pont ahogy állt. A szívem a torkomban dobogott mikor a csávó arrébb állt így tökéletesen ráláttam az asztalra. Hatalmas kő esett le a szívemről mikor az asztalon két kapucnis póló hevert és egy kupa. Már azt hittem Harry valami drog bandába keveredett, de vajon mit csinálhatnak azokkal a cuccokkal? Nem értem, minek kell Harry-nek ez a felső, mikor vonakodva fizetett a lányok mosolyogtak és kezet fogott a pasival. Mikor az a három forma lelépett néztem ahogy Harry körbe néz de nem hallottam mit mond, mivel dobozokon álltam ezért megpróbáltam felpipiskedni, hogy jobban belássak. Felsikoltottam mikor a doboz eltört alattam így leestem. Hangokat hallottam kintről így gyorsan fel álltam és a kezem fogva besiettem az erdőbe, hogy kikerüljem őket. A kezem kissé vérzett mivel az egyik fa megkarcolta, a szívem hevesen vert és egészen hazáig szaladtam majd be a házunkba és becsaptam az ajtót majd eszembe jutott, hogy anyáék már biztosan alszanak így a homlokomra csaptam. Mikor senki nem jött le a konyhába mentem és hideg vízzel lemostam a sebet mire összepréseltem ajkaim mert eléggé csípett. Megtöröltem a karomat egy konyharuhával majd felmentem, hála az égnek csak karcolások voltak. Remélem senki nem látott meg, akkor Harry tuti kiakadna rám. 

Másnap reggel arra keltem, hogy egy meleg kéz simogatja az arcomat és mikor kinyitottam szemeim Harry volt az. Rá mosolyogtam mire ő vissza.
-Jó reggelt, szépségem!-Puszilta meg az arcomat mire én elpirultam.
-Jó reggelt, Haz!-Nyújtóztam egyet majd mikor eszembe jutott a sérülésem gyorsan abba is hagytam amit elkezdtem.
-Hogy aludtál? Mikor jöttél haza?-Nézett rám kérdően.
-Öhm, nem tudom. Kerestelek de nem voltál otthon azért gondoltam, haza jövök.-Birizgáltam a nyakláncot a nyakamban amit tőle kaptam.
-És ezt hogy szerezted?-Húzta le a a takarót a kezemről mire ajkaim elnyíltak.
-Én..elestem, tegnap.-Motyogtam valahogy hihetően.
-Hope.-Nézett a szemembe mire eléggé kellemetlenül éreztem magam.-Követtél engem, ugye?
Állkapcsa megfeszült, azt sem tudtam mit mondjak így nem sokkal később egy aprót bólintottam mire idegesen a hajába túrt.
-Ezt nem hiszem el.-Csattant fel és idegesen mozgott fel-le mellkasa.-Hope, mit láttál?
-Én, csak két lányt meg egy srácot és pulcsikat meg kupát.. - Mondtam alig hallhatóan.
-Figyelj rám, Hope. Nem akarlak elveszíteni téged, én nem haragszom..csak jobb lett volna, ha megkíméllek ettől a szarságtól amibe belekeveredtem.-Mondta halkan és felhúzott a karjaiba és átölelt.
-M-mit csináltatok ott tegnap, Harry?-Motyogtam a vállába és a nyakát öleltem.
-Ők a másik gimiből vannak, van egy blogjuk ahogy nekünk is. Folyton kicsesznek velünk, és ez tulajdonképpen egy banda háború, mert mi is folyton visszaadjuk nekik. Vannak szövetségeseink, úgymond besúgóink. Tegnap őket láttad, és a kupa amit hoztak és a dzsekik azok a két nagy madáré voltak akik a fő ellenségeink Matt-el.-Ahogy mesélt végig kitágult szemekkel néztem őt.-A kupán a nevet átírtuk valami másra, és a pulcsikra is mást varrtunk. Ma reggel a besúgók visszaviszik a cuccaikat és ők majd ki lesznek akadva.-Mosolygott.
-Mióta vagy ennek a tagja?-Kérdeztem halkan és közben kimásztam az ágyból, hisz nem sokára indulnunk kell a suliba.
-2 éve.-Nézte ahogy a szekrényemben kutatok ruhák után.
-Mikor lemondtad a találkozásukat, akkor ott voltál?-Néztem rá felvont szemöldökkel, bólintott egyet.
-Az egyik srácot a másik gimiből aki azt állította besúgó nem volt az. Ők küldték ránk, hogy kémkedjen.-Vont vállat.-Az egyik srác megverte, mert azt mondta neki, ha fizet akkor nem veri meg.-Nevetett.-De már elküldtük őt.
A szám kiszáradt és gyorsan a fürdőbe mentem, hogy felöltözzek. Megmostam az arcomat mert rosszul lettem, akkor ez volt az a fiú akinek belső vérzése volt. Na jó, most félek Harry-től. Felöltöztem, és a hajam megfésültem. Megugrottam mikor Harry kopogott és közölte, hogy elfogunk késni, ha sokáig tollászkodom. Kimentem a fürdőből és összepakoltam a cuccaim majd szó nélkül lementem, felvettem a cipőm és a kabátom majd Jake is készen állt. Beültünk az autóba és becsatoltam magamat, Harry furán nézett rám majd inkább úgy döntött, hogy szó nélkül hagyja a dolgot és elindult. Az öcsém egész úton telefonált egy csajjal, szerintem összejött valakivel. Kiszálltam a kocsiból mikor Harry leparkolt a suli előtt és ajkaim "o"-t formáltak mikor az egész iskola televolt dobálva wc papírral, tojással és az egész fal össze volt graffitizve.
-Mi a szar?-Szállt ki Harry ledöbbenve, az öcsém hatalmasat röhögött mire nyakon vágtam és meghúzta magát.

Bementünk az iskolába és mindenki pletykált, és még bent is minden csupa kosz volt és firkálás. Az aulában hatalmas betűkkel volt felírva, hogy: ,, Mi van, Styles? ". Harry tágra nyílt szemekkel nézett körbe majd a hangos bemondóra mikor mindkettőnk nevét bemondták illetve még Matt nevét. Én minek kellek? Nem csináltam semmit. Bekopogtunk az igazgató irodájába aki fusztráltan nyitott ajtót és behívott minket majd becsapta.
-Mi a franc történt az iskolával, Harry?!-Emelte meg hangját mire mindhárman megugrottunk.
-Nem tudom, Mrs.Hopkins. Esküszöm.-Tartotta fel Harry kezeit megadva magát.
-Miss Lyonell, Jenna Swan azt állítja maga tegnap megütötte őt iskola után.-Nézett rám mire állam a földet súrolta.
-Hogy mit csináltam? Harry-vel voltam iskola után!-Védtem meg magam.
-Miss Swan szeme alatt hatalmas folt van, még is mivel magyarázza azt?-Tette csípőre kezeit.
-Nem én voltam, Harry ugye, hogy veled voltam?-Néztem rá könnyes szemekkel.
-Velem volt, Mrs. Hopkins és az egész iskola a tanúja annak, hogy tegnap szakítottam Jenna-val és valószínű ezért hazudott.-Nézett Harry az igazgató szemeibe aki erre kissé meglágyult.
-Majd később rá térünk még a dologra, miért van a neved nagy betűkkel az aula falán?-Nézte Harry-t idegesen.
-Elnézét, Mrs. Hopkins de én miért vagyok itt?-Szólalt meg Matt megköszörülve a torkát.
-Úgy, hogy az apád ide fog jönni nem sokára ugyan is rajta vagy a Coolton gimnázium megfigyelő kameráján ahogy pár haveroddal betörtök az iskolába.-Emelte meg hangját mire kopogak az ajtón és egy rendőr jött be, gondolom Matt apukája.
-Mrs.Hopkins, mi a gond?
Nézett rá majd a fiára, Mrs. Hopkins elmagyarázta neki, hogy még is miért vagyunk itt és eléggé kiakadt Matt-re aki próbált magyarázkodni, Harry ezalatt összekulcsolta ujjaink amitől a szívemben melegség áradt szét, de viszont dühös vagyok rá amiért idekeveredtünk a banda háborúja miatt.
-Még számolunk, Styles. Remélem tudod.- Motyogtam a fülébe mire ő csak pajkosan elmosolyodott és bólintott. Azt hiszem Harry rosszfiú, vagy is nem tudom pontosan. De szereti a bajt, ahogy látom de így ennek nem lesz jó vége. Előbb vagy utóbb valakinek baja esik, mint annak a fiúnak aki kórházba került. Összeszorult a gyomrom ahogy előttem voltak a képsorok, ahogy Harry kórházban fekszik. Kifújtam a levegőt és fejem a vállára döntöttem, nem fogom hagyni, hogy baja essen és megmondom neki, hogy azt karom, hogy lépjen ki ebből a hülyeségből.

/ komi ha tetszett, holnap jön a kövi ❤ /

6 megjegyzés:

  1. Aah
    Mindig olyan jo reszeket irsz..
    Es ahogy elolvadsom mar olvasnam is egybol a kovetkezo reszt..ugyhigy nagyon siess a kovii resszel mert nagyon jo a blogod,csak igy tovabb❤❤

    VálaszTörlés
  2. Ne erre nem számítottam! :)))
    Harry és a pulcsik...xd
    :D <3
    Najó, én végig röhögtem a részt! :)))
    Siess pls, imádtam.:D <3

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :)) sietek vele ahogy csak tudok, de mást már suliba megyek holnaptól, de mindennap minimum 1 rész lesz! :) <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett már várom a következő részt !! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó rész lett ugyan úgy mint az eddigiek..már izgatottan várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés