2016. január 20., szerda

21. Rész - Meglepetés Harry Styles-tól.



A verandán álltunk Harry-vel, a derekamat ölelte és szerelmes szavakat suttogott a fülembe amikkel nyugtatni akart, de a gombóc a gyomromban csak nőtt. Sikítást hallottam majd Jess tépte ki az ajtót és ölelt át annyira szorosan, hogy azt hittem megfulladok.
-Jess ne öld meg a barátnőmet, mielőtt még bemutathatnám anyáéknak, oké?-Harry szinte letépte rólam nővérét.
-Olyan rég láttalak már titeket! Már vagy egy éve!-Zsongott be majd mikor a hajamra nézett a mosolya lehervadt a szájáról, úgy tűnik mindenkinek sokk, hogy levágattam.
-Jess, majd vissza nő!-Bíztattam őt mosolyogva, majd Harry behúzott a lakásba, sütemény illat vett körül ahogy beléptem a lakásba.
-Megjöttünk!-Harry olyan hangosan kiabált, hogy megugrottam.
-Fiam, a konyhában vagyunk 1 méterre. Ne üvölts.-Egy idősebb férfi szólalt meg.
-Bocsi, apa.
Nevetett a fürtöském és ott hagyott engem az előszobában, susmorgást hallottam miközben körbe néztem, a falakon fotók voltak a családról és festmények. Harry lépett ki a konyhából vigyorogva mögötte a szüleivel, a szívem a torkomban dobogott. 
-Szervusz, kincsem! Anne vagyok!-Mosolygott az édesanyja és két puszit adott nekem majd szorosan átölelt.
-Hope, jó napot!
Mosolyogtam a szüleire, Des az édesapja is megölelt engem. A nappaliba mentünk és leültünk a kanapéra, az előtte lévő üvegasztal tele volt süteményekkel. Harry családja nagyon kedves, és úgy néz ki kedvelnek engem. Pár órát töltöttünk a családjával majd vissza kellett mennünk a közös házhoz mert Harry-nek fellépése lesz a fiúkkal, Anne csomagolt nekünk sütit amit az ölemben tartottam ahogy ültem a kocsiban.

A közös házhoz érve Harry leparkolt a garázsba és bementünk a házba, a sütit a konyhába vittem és a konyhapultra tettem, hogy ehessen belőle mindenki. Niall egyből rá is repült az édességre és falni kezdett, elkuncogtam magam majd Liam is enni akart belőle. Niall elhúzta tőle a dobozt mire Ő felvonta szemöldökét majd megfogva Niall fülét húzni kezdte, hogy adjon neki a sütiből. Amíg ők vacakoltak addig én csináltam pár lesi fotót. 
Az éjszaka közepén felriadtam ahogy rosszat álmodtam, Harry békésen aludt mellettem így hozzá bújtam szorosan, hogy újra eltudjak aludni.


***

-Party van öcsém!-Röhögve ugrott Niall a medencébe egy bombát. 
-Niall minden víz kijött a medencéből.-Forgatta meg szemeit Harry.
-Nyugi, szívem. Van még víz.-Nevettem, felsikítottam mikor Harry belökött a medencébe.
-Igen, látom, hogy van.-Vigyorgott Harry rám amikor feljöttem a vízfelszínére.
-Harry, szerintem vizes vagy.-Állapította meg Zayn, Harry magára nézett.
-Pont nem.-Nevetett fel, majd mikor Zayn a medencébe lökte nagy csobbanás volt.
-Most már az vagy!-Nevetett Zayn büszkén.
-Kvittek vagyunk.-Ölelte át a derekamat mosolyogva, a haja az arcába lógott.
-Le kéne már vágni a hajadat.-Simítottam hátra tincseit amik már a válláig értek.
-Nem kell levágni, szeretem így.-Duzzogott mire lenyomta a víz alá a fejét nevetve.
-Hosszabb hajad van mint nekem.-Öleltem át a nyakát mikor feljött a víz alól.
Beszélgettünk még kicsit majd mikor kezdtünk fázni bementünk a moziszobába és horrorfilmeket néztünk, én szorosan Harry-hez bújtam de néha még ő is megugrott. 
Reggel Harry-vel úgy döntöttünk, hogy elmegyünk kocsikázni kicsit, hogy reggelizhessünk valami étteremben. Mostanában sokat beszélünk a családról, hogy mi van a szüleimmel. Anya elmondta, hogy apának csontrákja van ezért békült ki vele, hogy vele tölthesse az utolsó hónapokat. Jake, az öcsém pesig egy filmben fog szerepelni, az Útvesztőben, nagyon jól játszik mert főszerepet kapott amiért büszke vagyok rá. Liam összejött egy Sophia nevű lánnyal, keveset vannak otthon így nem ismerem őt, Zayn és Perrie kibékültek és újra boldogok. Ami kicsit sokként ért, az az, hogy Eleanor és Louis babát várnak amit csak én, El és Perrie tudunk. Én nem terveztem babát szűlni még..egy ideig, de Harry már adott célzásokat, hogy ő is örülne egy porontynak. Mivel modell vagyok és elég jól fizető állásom van, ezért ezt a dolgot megbeszéltem vele, hogy még nem akarok. Különben is ő folyton turnézik, meg koncertezik, tudom önzőség de ha esetleg lenne egy babánk akkor csak magamnak akarnám Harry-t, hogy legyen velem még a babánkat hordom a szívem alatt. Miután visszamentünk a közös házhoz a nappaliban El és Louis ült, Niall a konyhában evett és Zayn gondolom a szobájában van Perrie-vel mert itt a cipőjük. 
-Szia, El!-Harry szinte mellé ugrott.
-Engem már nem is üdvözölsz?-Vonta fel szemöldökét Louis.
-Szia, Lou!-Mosolygott rá Harry kisfiúsan, El mosolyogva bújt a barátjához.
-Sziasztok!-Ültem melléjük a kanapéra Harry mellé, egyszerre köszöntek.
-Zayn és Perrie békülnek éppen?-Nevetett Harry mikor hangokat hallottuk fentről.
-Már vagy két órája.-Motyogta Niall teli szájjal és egy tál chipsel leült velünk szembe.
-Niall, nem akarsz egy barátnőt?-Néztem rá mire a rágást abba hagyta és a keze a levegőben maradt.
-Öhm, miért kérdezed?-Nyelte le a falatot és letette  tálat, ideges lehet mert csak akkor nem eszik.
-Mert jó lenne, ha egy lányt falnál nem pedig a kajákat.-Nevetett Harry.
-Mert a fotóügynökségnél van egy aranyos lány, azt hiszem a neve Ashley.-Mondtam Niall szemeibe nézve.
-Ezzel most arra célzol, hogy jöjjek össze vele?-Kérdezte halkabban Niall, arca kipirult.
-Gondoltam megismerkedhetnétek, tudja, hogy Harry a barátom és kérdezte, hogy nem-e tudnék veled összeszervezni neki egy találkát!-Mosolyogva mondtam mire Niall is elmosolyodott.
-Szép lány?-Nevetett fel Niall boldogan, gondolom örül, hogy végre lesz egy lány az életében.
-Szerintem ige, visszahúzódó kissé és vicces. Még gyakornok, holnap bejöhetnétek a fotózásra!
Mondtam mire mind bólintottak vadul, mikor Zayn és Perrie si lejött elmeséltük neki mi a helyzet, és ők elmondták, hogy holnap Disney Land-be mennek kettesben, szóval ők nem jönnek. Már várom, remélem Niall és Ashley összejönnek.

* Ashley Benett szemszöge *

Hope nem hívott engem fel ma reggel, hogy nem jön de késik már egy ideje. Talán dolg akadt, vagy lehet velemi baj van?! Éppen hívni akartam őt mikor hangoskodást hallottam az előtérből, kimentem a fotó teremből és elindultam a hosszú folyosón, hogy kiderítsem a zaj forrását. Azt hittem mentem elájulok mikor velem szemben 4 srác és egy lány jött, Hope és azt hiszem a One direction. Hope mosolyogva ölelt meg engem, én kisebb sokkban voltam majd bemutatkoztak a fiúk is. Végül Niall mosolyogva mutatkozott be, azt hittem elájulok a szívem úgy vert, itt ll előttem életnagyságban és baromi jó illata van. Szőke haja tökéletesen állt, és a ruhája is nagyon jól nézett ki. Egy fehér nike cipőben volt, farmer és egy piros póló, istenien nézett ki! Arra eszméletem fel, hogy Hope szól, hogy siessünk a fotózással mert Harry meg ő nem sokára elmennek mert Harry valami titkos meglepetéssel készül neki. 
A fotózás közben többször remegett a kezem és a gyomrom görcsösen szorult, ideges voltam Niall miatt. Mikor majd nem elbotlottam egy zsinórban Niall hirtelen mellettem termett és elkapott engem, karjaiban voltam és arcunk pár centire volt egymásétól amitől biztosan rák vörös voltam. Megköszöntem cselekedetét, majd mikor végeztünk a fotózással, Hope és Harry kimentek a többiekkel együtt de Niall bent maradt.
-Segítsek elpakolni?-Vakarta a tarkóját és engem nézett.
-Ha szeretnél, de nyugodtan mehetsz is, ha esetleg dolgod van!-Néztem rá és eltűrtem hosszú világos barna hajamat. 
-Nincs dolgom!
Mosolyodott el és odajött hozzám, segített elpakolni a dobozokat és a lámpákat majd mikor végeztünk kimentünk a teremből és lekapcsoltam a lámpákat.
-Kocsival vagyok, van kedved esetleg elmenni egy kávézóba?-Niall kissé halkan beszélt, a többiek már sehol sem voltak.
-Szívesen elmegyek veled kávézni!-Motyogtam majd rá néztem és elmosolyodtam.
-Akkor menjünk!

* Hope szemszöge *

-Harry, hol vagyunk?-Tapogatóztam magam előtt mert a szememen volt a keze így semmit nem láttam.
-Nem sokára ott vagyunk ahol kell!-Mondta rekedtes hangon, elég sokat kiabáltak ma mert játszottak xbox-on és kiakadtak ha meghaltak a játékban.
-Ez egy ház?-Nevettem mikor kinyitotta az ajtót nekem.
-Igen, nálam vagyunk.
Nevetett és tovább vezetett még egy ajtón majd elengedte a kezét az arcomról, pislogva szoktam meg a fényt. Ajkaim elnyíltak az asztal miatt ami megvolt terítve a teraszon, eper volt az asztalon, csokiöntet és egy üveg bor. Pár gyertya égett csak az asztalon, elpirultam és hátra fordultam, hogy Harry-re nézzek.
-Tetszik?-Mosolygott rám azzal a gyönyörű mosolyával.
-Hogy tetszik-e? Ez kérdés volt?-Nevetve húztam magamhoz és ajkain összepréseltem.
-Akkor örülök!-Lihegte ahogy ajkaink egy pillanatra szét váltak.
-Annyira csodás vagy, Styles!-Mosolyogtam és a mellkasát simogattam.
-Tudom.-Vigyorgott.
-Egoista.-Forgattam meg szemeim majd elnevettem magam.
-Na együnk, meg lazuljunk!
Mosolygott és kihúzta nekem a széket amire leültem, Harry mellém ült a sajátjával majd megfogtunk két villát és felszúrtuk rá az epret. A csokiba mártottuk majd Harry a számhoz tette az ő villáját, gyorsan kaptam be az epret mert a csoki így is a nadrágomra csöpögött.
-Milyen jó, hogy feltalálták a mosógépet.-Nézte Harry a fehér gatyámat amin most pár csoki folt volt.
-Igen, különben egész éjjel sikálhatnád.-Nyomtam egy puszit az arcára majd mosolyogva ő is megette a villámról az epret.
-Öntök bort, de neked nem sokat mert fejre állsz egy pohártól is.-Nevetett Harry és fel állt, hogy megszenvedjen a bor kinyitásával.
-Mintha te nem.-Néztem rá durcisan, nem viccelt mikor azt mondta keveset ugyan is a poharamban öntött egy két korty italt.
-Harry...
-Hope...elég lesz egyenlőre ennyi.
Öntött még egy kicsit mikor behisztiztem aztán elkezdtünk beszélgetni kettőnkről.
-1 éve és 3 hónapja vagyunk együtt, korainak tartom ezt Harry.-Sóhajtottam mikor az eljegyzésről beszélt.
-De Hope én nagyon szeretlek téged!-Kissé csalódott volt.
-Tudom, Harry. De ehhez nem kell nekem gyűrű, elég ha velem vagy! Rá érünk még ezekre, édes!-Sóhajtottam és arcát a kezeim közé vettem.
-Rendben, bébi. De mindenképpen te leszel a feleségem!-Mosolyodott el és megpuszilta a homlokomat.
-Remélem is!-Cirógattam a mellkasát mosolyogva.
-Amúgy van még egy meglepetésem!-Harry hangja titokzatos volt, és a szemeim fürkészte.
-Igen, és mi az?-Mosolyogtam rá boldogan és megittam a maradék bort.
-Az a hálóban vár rád.-Suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg.
-Akkor megyek is!
Álltam fel piros arccal és nyomomban Harry-vel felmentünk a hálószobába, lassan nyitottam ki az ajtót és kukucskáltam be. Ajkaim "o"-t formáltak mikor megláttam a nagy hosszúkás ajándék dobozt az ágy közepén. Oda sétáltam lassan és Harry leült az ágyra a doboz mellé. 
-Remélem tetszeni fog, ezer évig csinátam.-Mosolygott rám.
-Harry..-Motyogtam elpirultan és levettem a doboz tetejét, szemeim felcsillantak ahogy egy festmény volt egy göndör hajú fiúról, aki ölel egy nála alacsonyabb lányt. A lány arca a fiú mellkasában van és a fiú arca pedig a lány hajában, Harry tetkói is rajta voltak a kezén ahogy ölel szorosan, a hajam még hosszú volt és Harry piros kockás ingje volt rajtam, rajta nem volt póló.
-Harry, ez..gyönyörű! Ezt te festetted? Nem is mondtad, hogy festesz!-Néztem a szemébe és lábai közé álltam ahogy terpeszben ült.
-Ez maradjon köztünk, de van egy műtermem is nem messze innen.-Mosolygott rám ahogy a haját simogattam.
-Látni akarlak, festés közben..-Kuncogtam el magam.-Szexi lehetsz ahogy koncentrálsz!-Nevettem.
-Én mindig szexi vagyok.-Mondta komoly arccal.
-Ha alszol akkor cuki vagy!-Nevettem és a tarkóját simogattam.
-Szoktad nézni ahogy alszom?-Harry arca kissé kipirult, ahogy a füléhez hajoltam.
-Minden este!-Suttogtam és átöleltem a nyakát, Harry kezeit a derekam köré fonta és arcát a vállamba fúrta szégyenlősen amitől nevetnem kellett.

/ itt is van a kövi rész :) komizzatok, ha hozhatom a következőt! <3 /

9 megjegyzés: