2016. január 12., kedd

11. Rész - Hazudtam neki.


Harry röhögve rohant be a házba és Louis és Niall kergették.
-Harry eléggé sokat ivott.-Sóhajtott Louis, mikor nem sikerült elkapnia Harry-t.
-Hope, veled akarok lenni, bébi!-Ölelt át szorosan engem, még a szuszt is kinyomta beőlem.-Imádlak, édes!
-Harry, részeg vagy?-Vettem levegőt mikor elengedett és dölöngélve kerülte ki Niall-t.
-Csak kicsit túlzásba estem.-Nevetve szaladt ki ismét, a fiúk utána.


* Harry szemszöge *

Reggel iszonyatos fejfájásra keltem, nyöszörögve nyitottam ki szemeim és Hope aludt mellettem édesen. Körbe néztem és a kanapén feküdtünk,  hajam fel volt gumizva. Fel ültem lassan és megdörzsöltem az arcomat, a kanapé mellett egy vödör volt és semmire nem emlékszem az estéből. Louis-ra néztem mikor kijött a szobánkból, majd ő is rám nézett.
-Harry remélem nem lesz több ilyen éjszakánk amit te leműveltél.-Jött ki ásítva Zayn.
-Miért? Mi történt?-Néztem rájuk mikor a konyhába mentem és ittam egy pohár vizet.
-Alig bírtunk leállítani, annyira pörögtél a piától.-Mondta Niall mikor mindenki kivánszorgott.
-Összevissza ugrátál mint valami kecske.-Ásított Perrie.
-Nem csoda, hogy Hope még alszik, kb hajnal kettőkor sugárban hányni kezdtél.-Motyogta El, láttam rajta, hogy kicsit mérges rám.
-Szóval akkor ezért van felkötve a hajam.-Néztem Hope-ra aki összekuporodva aludt. 
-Egészen reggelig ott ült veled a fürdő szobában, azt hiszem sírtál is.
Motyogta Liam miközben kávét kezdett lefőzni. Miért sírtam vajon? Ezt jól elcsesztem, sosem tudtam hol a határ, ha a piáról van szó. Szó nélkül átmentem a szobámba és összeszedtem tiszta ruhákat, majd elmentem zuhanyozni. Mikor végeztem és kimentem már volt reggeli, és Hope kócos hajjal eléggé táskás szemekkel ült Perrie és El között. Rám nézett és elmosolyodott, ami furcsa mert én biztos elküldtem volna magamat az ő helyében a francba. Leszállt a székről és odacsoszogott hozzám a rózsaszín mamuszában és megpuszilta a számat.
-Jó reggelt, Harry. Hogy érzed magadat?-Kérdezte rekedtes hangon, imádom a hangját reggel.
-Neked is, édes!-Mosolyodtam el és átöleltem a derekát mire ő a fejét a mellkasomnak döntötte.-Ne haragudj, hallottam mit csináltam az éjszaka.-Sóhajtottam.
-Semmi baj, Harry. Mindenkivel megesik!-Motyogta a mellkasomba.

* Hope szemszöge *

Miután reggeliztünk összekaptam magam és elmentem zuhanyozni, eléggé kimerült voltam, hisz így is csak 2 órát aludtam. Nem haragudtam Harry-re, csak amikor ott ültünk a wc előtt és éppen a vacsorája jött ki belőle sírva húzott magához. Először azt hittem a hányástól, és a részegség miatt, de aztán elmondta, hogy nagyon hiányzik neki az anyukája amitől a szívem szakadt meg. 4 éve nem látta már az anyukáját, persze, hogy hiányzik neki. Perrie zavarta meg a gondolkozásom ahogy kezét a vállamra tette.
-A fiúk már kint vannak a tónál, ki jössz velünk napozni?-Mosolygott rám.
-Szerintem pihenek, elég keveset aludtam.-Néztem rá mire kissé elszomorodott majd elvigyorodott.
-Kint is tudsz pihenni miközben napozol.-Mondta El miközben kinyitotta a szekrényemet és kivette a fürdőruhámat.

Végül meggyőztek és kimentünk fürdő ruhában négyen mire a fiúk álla leesett és csak álltak a vízben. Niall hasba dobta Zayn-t aki Perrie-t méregette. Pez nevetve nézte a Zayn aki a hasát fogja és összerogy a térdig érő vízben. Harry is rám nézett mire elpirultam, amiért nem éppen az arcomat nézte. El, én, Perrie és Danielle a stégre terítettük egymás mellé a törölközőnket és bekentük magunkat naptejjel majd Harry-t néztem ahogy a stég felé jön, ott mélyebb volt a víz. Mikor megfogta a bokámat ahogy ültem az arckifejezésem kissé dühössé vált mert tudtam mire készül. Elvigyorodott és a vízbe húzott mire felsikítottam, a hajam is vizes lett.
-Harry, én kinyírlak.-Néztem rá cseppet sem boldogan mire átölelte a derekam és puszikkal próbált kegyelmet kérni magának.
-Na jó, nem de ezt még megszívod, édesem.-Pirultam el és átöleltem a nyakát, ő győzedelmesen mosolygott.
-Meglátjuk, Hope.-Mosolygott rám kis fiús mosollyal amitől meg kellett, hogy csókoljam.

Egész nap fürödtünk és hülyültünk, meg napoztunk. 5 óra körül én meguntam, hogy vizes vagyok ezért bementem megszárítkozni. Megnéztem a mobilomat és láttam, hogy anya hívott elég sokszor. Visszahívtam őt, és csak annyit akart, hogy hogy érezzük magunkat és, hogy mikor megyünk haza. Miután beszéltem anyával Eleanor hangját hallottam, majd benyitott a szobában.
-Mi a baj, kis lány?-Nézett rám, az ágy szélén ültem.
-Semmi, csak anyukámmal beszéltem.-Mosolyogtam rá, miért hiszi mindig mindenki azt, hogy bajom van?
-Nem jössz már ki hozzánk?-Ült mellém.
-Nem hiszem, nekem ennyi elég volt mára.-Néztem a körmeim amin lekopott már a fekete körömlakk.
-Harry megbántott téged?-Nézett engem majd fel állt és elővett egy fekete körömlakkot.
-Dehogy!-Néztem rá ahogy elém ül a földre és lakkozni kezdi a körmömet.
-Akkor mi a baj? Látom rajtad, hogy valami zavar.
-Nincsen baj, csak fáradt vagyok.-Mosolyogtam rá, tényleg nagyon fáradt voltam.
-Harry nem éppen jó fiú, és bevallom furcsállom, hogy ilyen kedves barátnője van mint te!-Nézett a szemembe egy pillanatra majd a másik kezem lakkozta.
-Ezt hogy érted?-Vontam fel a szemöldökömet.
-Harry néha hülyeségeket csinál amivel megbánt embereket és félek, hogy előbb vagy utóbb téged is megfog.
Mondta halkan, 3n erre nem válaszoltam mire El csak sóhajtott egyet. Miután megszáradt a körmöm átöltöztem rendes ruhába mert El kiment, remélem nem bántottam meg őt a hallgatásommal. Mikor kimentem Harry nem volt sehol, a többiek a kanapén ültek és pop cornt ettek. Beültem Niall mellé és  filmet néztem én is, mikor Harry még a film végére sem volt sehol kissé pánikba estem.
-Hol van Harry?-Néztem a többiekre.
-Telefonál oda kint.
Válaszolt nekem Louis majd beraktak még egy filmet, kivel beszélhet ilyen sokáig? Kimentem halkan az ajtón és láttam ahogy Harry valakivel beszél telefonon, néha elpirult és mosolygott. Hirtelen féltékenység kapott el és visszamentem, beszáguldottam a szobába és az ágyamra dőltem nagyot sóhajtva. Eszembe jutott amit El mondott, hogy Harry nem a jóságáról híres. Összetörne a szívem, ha éppen megcsalna engem, nagyon belé estem és ezt Ő is tudta. Elhesegettem a gondolatot ahogy éreztem, hogy a forró könnyek csípik a szememet. Mély levegőt vettem és lassan fújtam ki, mikor éreztem, hogy besüpped az ágy lehunytam szemeim mintha aludnék. Erős kezeket éreztem magamon amik betakartak és átöleltek, Harry az. Nem bírtam csukva tartani a számat, így hát beszéltem.
-Kivel beszéltél majd nem egy órát?-Fordultam felé, kissé felcsattanva beszéltem mire ő felvonta szemöldökét.
-Az anyámmal, Hope. Te mondtad, hogy kérjek tőle bocsánatot.-Hangja elhalkult az én szívem meg megkönnyebbült. 
-Ne haragudj, én..azt hittem..-Motyogtam és átöleltem őt, hogyan is hihettem ezt róla?
-Ez rendben van, Hope.-Mondta a hajamba.-Én is féltékeny lennék, ha telefonálnál vagy egy órát.-Mosolygott rám.

* Harry szemszöge *

Nem! Nem! Nem! Hogy tehettem ezt? Hogy hazudhattam a szemébe? Egy igazi seggfej vagyok, nem hiszem el. Végre van egy normális lány aki tényleg szeret engem, és én meg készülök őt elhagyni. Nem tehetem meg vele ezt, összetörne lelkileg. Nem beszélek többet Clara-val, azt hiszem szeretem Hope-t. Most már tényleg kezdek belé esni, de el kell mondanom neki valahogyan, hogy nem anyámmal beszéltem.. Rohadtul fog engem utálni ezért, de inkább csak akkor mondom el neki miután haza mentünk, nem akarom elrontani a kedvét.

/ komi és hozom a kövi részt! :) /

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jol irsz:) A tortenet is erdekes es nem sablonos:) hamar hozd a kovi reszt!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!
    Bár remélem Harry nem áll le majd Claraval...:)
    Hozd gyorsan a következő részt❤❤��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd kiderül a történet folytatásában ami hamarosan fent lesz :)))

      Törlés