2016. január 11., hétfő

9. Rész - Egy pár.



 10 percet töltöttünk Mrs.Hopkins irodájában még, Matt apukája eléggé morcos volt a fiára. Harry a combom simogatta és agyalt, gondolom azon, hogy mit mondjon az igazgatónak miért van hatalmas betűkkel felfirkálva a neve. Engem órára küldtek, így elbúcsúztam Harry-től és bementem a terembe ahol persze, hogy Jenna és a barátnői voltak csak bent. A szeme alatt lila folt volt bár szerintem csak smink..
-Remélem kicsapnak amiért ártatlan lányokat bántasz.-Mosolygott rám bájosan.
-Gáz, hogy sminket raksz fel, hogy azt terjeszd megütöttelek.
Mosolyogtam és e flakon vizet ami előtte volt kinyitottam és az arcába öntöttem. A lila folt elkezdett elmosódni és lefolyni az arcán mire mindenki ledöbbent majd röhögni kezdtek. Jenna hisztérikusan sietett ki az ajtón a háta mögött a csatlósaival, beültem hátra ahol Harry-vel szoktunk ülni és vártam de ő nem jött a nap folyamán órákra. Remélem semmi baj, épp indulni akartam haza mikor láttam, hogy Harry, Matt és még pár srác az aulában a falat súrolják szenvedve, már a nagyja meg volt, oldalba böktem Harry-t kuncogva.
-Mit csinálsz, Haz?-Mosolyogtam mire ős megpuszilta az arcomat.
-Szenvedek, el kellett mondanom kik volta még a csapatban vagy felfüggesztést kapok pár napra, így a fiúkat bemártottam.-Nevetett.
-Ja, köszi, Hazza.-Nevetett egy srác, aki eléggé ki volt gyúrva.
-Mond, hogy a sulit nem nektek kell lepucolni.-Motyogtam miközben Harry sikálta a falat tovább.
-Nem, azt a banda másik fele fogja.-Mosolygott rám.
-Szóval, ha ezzel készen vagytok akkor mehetünk haza?-Néztem ahogy minden izma megfeszül, ahogy erősebben sikálta a falat, hogy kijöjjön belőle a festék.
-Igen, bébi.-Mosolygott rám elképesztően dögösen, elpirultam.
Még vártam két órát Harry-re a kocsijában olvastam és néha a nővérével, Jess-el beszélgettem mert eléggé jól összebarátkoztunk időközben. Mikor Harry beszállt  kocsiba kissé megugrottam majd eltettem a könyvet. Ő becsukta szemeit egy pillanatra majd rám nézett és elmosolyodott.
-Nem érzem a kezeimet.-Nevetett halkan és a kezeire néztem, eléggé pirosak voltak gondolom a szivacs és a súrolószer megtette hatását.
-Nos, akkor mi a tanulság?-Mosolyogtam és ajkait néztem.
-Máskor nem bukok le.
Hajolt hozzám közel, ajkaink épp, hogy súrolták egymásét. Elfelejtettem mit akartam mondani mert teljesen összekutyulta a gondolataim, duzzadt ajkait az enyémnek nyomta mire lehunytam szemeim és viszonoztam ezt a gesztust. Pislogva nyitottam ki szemeim mikor Harry eltávolodott tőlem, elégedetten vigyorgott majd beindította a kocsit és elindultunk haza. Mikor haza értünk kiszálltunk a kocsiból es Harry behívott magához engem és én igent mondtam rá. Tisztaság volt a lakásban mint mindig, Harry illata töltötte be a teret és a képet néztem a falon az előtérben amin Ő volt, Jess és az anyukájuk. Mosolyogtak, boldogok voltak és ez látszott is rajtuk. Harry haja kicsivel egyenesebb volt és rövidebb de dúsabb.  Jess haja a derekáig ért és szőke volt, kicsit pufibb volt mint most. Az anyukájuk gyönyörű volt és ölelte két gyermekét. Mosolyognom kellett a képen majd mikor a konyhából hallottam a nevemet bementem oda. Harry egy poharat nyújtott felém amiben narancslé volt. Elfogadtam és megittam a tartalmát, egész nap nem ittam így elég szomjas voltam. Felmentünk a szobájába és ledőltem az ágyára mikor ő is. A plafont nézte én pedig az arcát, egy fiúhoz képest Harry tökéletes és gyönyörű. A mosolya, az ajkai, a teste, a hangja és a haja is. Ő tökéletes és úgy néz ki, hogy az enyém. Kizökkentett  gondolatból ahogy kezét a derekamra tette és szembe fordult velem az ágyban, szívdöglesztő mosoly volt az arcán mire én is elpirultan mosolyogtam.
-Min gondolkozol ennyire, Hope?-Tűrt a fülem mögé egy tincset.
-Azon, hogy miért vagy ennyire tökéletes.-Bújtam a mellkasába halkan nevetve.
-Senki sem tökéletes, Hope.-Puszilt bele a hajamba mosolyogva .

Hamar eljött a nyári szünet és Niall, Liam, Zayn és Louis érkeztek meg a csomagjaikkal, gondolom itt töltik a szünet nagy részét, hogy tudjanak gyakorolni. Harry mesélte, hogy akarnak jövőre jelentkezni egy tehetség kutatóba, hogy megmutassák mit tudnak. Én haza mentem, hogy tudjanak beszélgetni és a zenéléssel foglalkozni. Otthon úgy döntöttem, hogy megfőzöm a vacsit mert anya nem volt még itthon. Jake tényleg összejött egy lánnyal ahogy sejtettem, aranyos lány és szeretik egymást. A neve Madison és kedves is, mind kedveljük őt. Apa és anya ismét közel kerültek egymáshoz, de bennem még mindig forr a düh és nem vagyok hajlandó rá nézni sem, nem is értem anya hogy képes vele egy ágyban aludni. Mint kiderült az apám egy autószerelő boltban dolgozott még Saint Louisban és a régi házunkban lakott. 2 hónap alatt anya visszafogadta és most állásinterjún van egy cégnél ahol munkát ajánlottak neki, azt hiszem valami kisegítő lesz aki kávét hoz meg ebédet meg ilyenek. Harry azóta nem kérdezte meg, hogy lennék-e a barátnője de sokat alszunk egymásnál és a kezemet is mindig fogja, szerintem mondhatjuk azt, hogy együtt vagyunk. Egyszer-kétszer már kaptam rá utalásokat, hogy legyek a barátnője de sosem kérdezte meg pikk-pakk ami nem is baj mert semmit nem akarok elsietni. Mikor kész lettem a rakott krumplival lekapcsoltam a sütőt és bent hagytam ki ne hűljön. Időközben mindenki haza ért és leültünk vacsorázni, apa elmesélte mi volt az állásinterjún és hogy felvették őt. Hamar eltelt a vacsi és Harry írt egy sms-t, hogy menjek át hozzájuk estére, anyáék megengedték így felmentem a szobámba és összepakoltam a cuccaim egy táskába majd elbúcsúztam a szüleimtől és átmentem, bekopogtam. Niall nyitott ajtót és kissé tágra nyíltak szemeim ahogy csupa liszt és tojás volt.
-Szia, Hope.-Vigyorgott mint a vadalma és behúzott a lakásba.
Helló, fiúk.-Nevetve mentem a konyhába és minden csupa kosz volt.-Mit csináltok?
-Vacsit próbálunk főzni, meg egy kis desszert sütit.-Mondta el Zayn aki tiszta volt.
-Inkább csak mi, te meg a csajoddal üzengetsz.-Nézett rá Harry álcázott vigyorral majd oda jött hozzám és megcsókolt.
-Tojás és liszt izű a szád.-Kuncogtam mire Harry felnevetett.-Vacsiztál otthon?
-Igen, anyáékkal.-Mosolyogtam rá, és ismét megcsókolt majd bólintott és visszament ügyeskedni.

Körülbelül két óra múlva lett kész a vacsi, lasagne és csokis muffint csináltak. Én ettem a csokis muffinból még ők vígan vacsoráztak és közben beszélgettek. Miután Harry-vel ketten elmosogattunk bementünk a nappaliba ahol a fiúknak ki volt húzva a kanapé és rajta kucorodtak mind a négyen. Pokróccal takaróztak és én meg Harry egy fotelbe ültünk, mivel csak egy volt azért Harry az ölébe húzott mire a fiúk ujjongani kezdtek, megforgattam  szemeim nevetve és egy horrort kezdtünk el nézni.
A film közepén már mindenki aludt, így Harry kikapcsolta a tévét majd a lámpát is és halkan felmentünk a szobájába. Én elvonultam a fürdőszobába lezuhanyozni és átöltözni még Harry megcsinálta az ágyát. Siettem, hogy ő is tudjon zuhanyozni és az ágyán ülve vártam rá. Mikor kijött rá mosolyogtam és eldőltem az ágyában.
-Ezer éve bent voltál.-Nevettem és ő is nevetve mászott mellém.
-Tudod, elég nehéz kiszedni a tojás meg a lisztet a hajadból ha beleszárad.-Kuncogott és a haja csikizte az arcomat ahogy fölém hajolt, hátra fésültem a haját ajkamba harapva. 
-Úgy nézel ki mint a maffia.-Nevettem el magam mire Harry is felnevetett és ajkait az enyémnek nyomta majd eltávolodott lassan.
-Hope, szeretnék kérdezni tőled valamit.-Harapta be alsó ajkát, a hasamban ismét előjöttek  pillangók.
-Igen, Haz?-Kérdeztem halkan.
-Mivel már sokat randiztunk, és gyakorlatilag már két hónapja csókolózunk és velem alszol.-nevetett halkan és a szemembe nézett.-Arra gondoltam, hogy lehetnél a csajom, vagy is..barátnőm, ez egy szebb megfogalmazás.-Arca kissé elpirult ahogy engem nézett.
-Szívesen eszek a barátnőd, Harry!
Öleltem át a nyakát szorosan és lehúztam magamhoz őt boldogan, Harry a hajamba puszilt sokszor és az oldalamat cirógatta, így merültünk álomba egymáshoz bújva.

/ komizzatok ha jó lett, igyekszek a kövivel :)) /

3 megjegyzés:

  1. Jajj már, milyen cukik! :D <3
    Hát én imádtam, Harry nagyon cukker meg minden...:) <3

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan hozd a kovii reszt,annyira jo a blogod :) ☺

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan hozd a kovii reszt,annyira jo a blogod :) ☺

    VálaszTörlés