2016. január 19., kedd

ELSŐ DÍJAM ❤

Köszönöm a díjat: NiSzi-nek a Hidegvérű Feketeség című blogról! ❤



Szabályok:- Köszönd meg a díjat, akitől kaptad és linkeld a blogját
- Válaszolj 5 kérdésre, ami a díjhoz jár
- Olvasd el az első 5 fejezetet a blogján, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad
- Mondj véleményt a blogról
- Írd le, kiknek ajánlod a blogot
- Küld tovább a díjat 5 blognak, de figyelj, hogy egy blogger/bloggerina csak egyszer kapja meg


5 kérdés amikre válaszolnom kell: 

1.Miről szól az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?

Hú, 2011-ben írtm az első blogom Zayn-ről és vicces volt, egy diák lányról szólt aki beszökött a fiúk koncertjére és Zayn-be ütközött ahogy menekült a biztonságiak elől. Szerelem volt első látásra, de ez a blog már nincs meg :D

2.Milyen érzések töltötte el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?

Hát, őszintén már nem igazán emlékszem mi volt a reakcióm de szerintem ideges voltam, izgultam, hogy mit szólnak hozzá majd az emberek. De sikert arattam, szóval sok blogot írok azóta és azokat már bátrabban, mivel általában kiszoktam írni az ötletem és ha sok embernek tetszik akkor neki kezdek! :)

3.Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, mikor elolvastad? 

Ebbe a blogba egy Violetta nevű olvasó írt, és a kommentjéből ítélve neki tetszett a blog, így boldog voltam.

4. Mi ihlette az alapötletedet? Honnan jött a blogod alapötlete? 

Egyszer olvastam egy könyvet amiben egy lány néma volt, és a fiú belé szeretett, de a lány nem szólt hozzá sokáig de köze voltak egymáshoz. Ez adta az ihhletet. :D

5. Mit jelent számodra az írás?

Szeretek írni, van hozzá fantáziám és úgymond időm is. Ha nincs időm akkor is szakítok rá, sokat jelent nekem az írás mert itt kifejezhetem magam és más emberek kedvére is teszek vele. Igazából magyarázatot nem tudok adni, csak imádok írni és kész :D

Vélemény a Hidegvérű Feketeség című blogról: 

Eddig még csak a prológust olvastam el, de érdekes blognak tűnik! Mindenképp elolvasom a többi részét is mert érdekel ki is valójában Serena Black.:)

Ajánlom:

Azoknak ajánlom, akik szeretik az izgi és akcióval dús blogokat, mivel nem olvastam belőle sokat ezért nem tudok nagyon nyilatkozni róla. De igazából mindenkinek ajánlom, mert jó blognak tűnik! :)

Akiknek küldöm:

~Dodoo~ - Hercegnőm

Des Tiny - Eletronic LOV3

ivike - My world

12 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. szívesen :) és én is köszönöm a díjat még egyszer és a gratulációt is! holnap új rész ^^

    VálaszTörlés
  4. De ma nem is lesz akkor uj resz :'(

    VálaszTörlés
  5. De ma nem is lesz akkor uj resz :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ma már vagy nagyon későn lesz új rész vagy majd holnap :( de holnap biztosan kitartást <3 csak ma nagyon sokat kellett tanulnom.. :(

      Törlés
  6. Nem baj .. Oke :* nekem is nyugi ;)

    VálaszTörlés
  7. Nem baj .. Oke :* nekem is nyugi ;)

    VálaszTörlés
  8. Holnap jön az új rész! :) kitartast ��

    VálaszTörlés