2016. január 13., szerda

13. Rész - Út a hírnévhez.


A lányok hoztak nekem meleg teát amiért hálás is voltam nekik, El azt mondta Louis és Harry kint beszélnek a stégen. Eleanor elmesélte, hogy mindig Lou tette helyre Harry fejét és ez általában meg is lett. Örültem, hogy ennyire kedvesek velem, tényleg jól esett, hogy ilyen jóban lettem velük és a fiúkkal is. Végre úgy éreztem vannak barátaim akik úgy szeretnek ahogy vagyok, és törődnek velem. Ha most egyedül lennék biztosan valami hülyeséget csinálnék, vagy még mindig bőgnék. Danielle összepakolta a ruháimat amiket keservesen szét dobáltam a padlón mikor úgy döntöttem, hogy haza sétálok. Hülye ötlet volt, de jó hogy megakadályozták mert most biztosan valami rossz helyen lennék. A lányok úgy gondolták felvidítanak ezért hülyéskedni kezdtek amin nevetni kezdtem. Nagyon viccesek voltak, a hasam fogtam nevetve és mikor zenét kapcsoltak fel álltunk az ágyra és ugrálltunk meg énekeltünk.

Ebédnél kint ettem, Harry velem szemben ült és éreztem, hogy néz engem ami be is bizonyosodott mert mikor felnéztem tényleg nézett engem. Kissé elpirultan amiért rám mosolygott, azt hiszem már nem haragszom rá. Én is rá mosolyogtam halványan mire a többiek megkönnyebbültek kicsit. Gondolom örülnek, hogy nem vagyunk rosszba  Harry-vel. Azért lesz hozzá egy-két szavam. Harry megérintette a karomat, szembe fordultam vele.
-Hope, elmegyünk sétálni?-Nézett ram nagyot nyelve, gondolom félt a válaszomtól.
-Igen, csak atöltözöm és kicsit rendbe szedem magam.
Mondtam mire ő csak bólintott és én átmentem a szobánkba, felkontyolt hajamat kiengedtem és megfésültem. Felvettem egy kötött pulóvert és egy krémszínű nadrágot. Felvettem a converse cipőmet és kimentem Harry-hez. Rajta egy fekete bokacsizma volt, fekete nadrág és egy mélykék pulovert viselt, göndör fürtjeit egy kendővel kötötte hátra ami nagyon jól állt neki. 
-Mehetünk?
Dobott felém egy szívmelengető mosolyt mire bólintottam. Csendben sétáltunk egy patakig majd ott leültünk egy nagy kőre és hallgattuk a víz csobogását meg a madarakat akik a fák között daloltak. A vizet néztem és benne a halakat, remélem Harry nem szakítani hívott ide engem.
-Hope, sajnálok mindent. Én nem akartalak megbántani, és elveszíteni sem.-Felé fordultam és ő a szemembe nézett.
-Miért beszélgettél más lánnyal?-Kérdeztem halkan, szemeim lesütöttem.
-Nem tudom, de nagyon megbántam és többet nem akarok mással lenni csak veled!-Tűrte a fülem mögé a hajamat.
-Igazat mondasz, Harry?-Néztem a szemébe én is, ő ajkaimra pillantott.
-Szeretlek, Hope.-Mondta halk, rekedtes hangon. Pillangók, újra.
-Én is szeretlek, Harry. De ha megbántsz, isten bizony soha többet nem szólalok meg újra.-Hunytam le szemeim ahogy annyira közel hajolt, hogy ajkaink súrolták egymásét.
-Ígérem, hogy soha többet nem bántalak meg, Hope!
Végszóra ajkait az enyémnek nyomta amire elpirultam és viszonoztam ezt az édes gesztust. Átöleltem a nyakát, még ő a derekamat ölelte szorosan. 

Miután visszamentünk kézen fogva a faházba a többiek mosolyogtak bár Eleanor megfogadta, hogy kiheréli Harry-t ha megbánt engem és Louis is így döntött. Harry mosolyogva ölelt át, és megpuszilta a fejem búbját.

Az elkövetkezendő pár napban még a kis faházban voltunk sokat néztünk filmet, hülyéskedtünk és a fiúk bevallották, hogy szeretnének jelentkezni egy idei tehetség kutatóra, az X-Faktorba. Ez a nyári szünetben lesz, és addig van még 2 hét, hogy felkészüljenek rendesen. A haza utunk is jó volt, végig énekeltek és Perrie is úgy döntött, hogy benevez a tehetség kutatóba, neki is jó hangja van. Bár Harry felvilágosított, hogy ha jelentkeznek kevesebbet fogunk találkozni de minden este skype-olni fogunk. Este felé értünk haza, anyáék bejelentették, hogy újra házasodnak amitől az állam leesett, az öcsém csak vállat vont. Mostanában megváltozott, rossz irányba azt hiszem. Én inkább felháborodtam, hogy anya megbocsájtott neki azok után ami történt. 

***

Harry-vel lassan már 3hónapja vagyunk együtt és eljött a nyári szünet is. Sokat gyakoroltak a fiúkkal, hogy jók legyenek az előadásnál, egy közös számot fognak előadni. Most éppen a kis busszal tartunk az épülethez ahol a tehetség kutató van, 3 óra van a műsor este 7-kor kezdődik. Mikor bementünk egy nagy váró terem volt ami tele volt különböző korosztályú emberekkel, nagyon sokan voltak, volt egy asztal középen ahol 2 lány és két fiú ült. Ők felvették a jelentkezők adatait és a pólójukra kaptak egy sorszámot is. Sokan voltak előttünk, így leültünk egy üres padra, nem sokkal később Perrie-t pillantottam meg pár lánnyal, mosolyogva intett nekünk amit mi viszonoztunk. Ők éppen sorban álltak így Perrie ide tudott jönni mert a lányok foglalták a helyét.
-Sziasztok!-Zsongott be és átölelt mindenkit szorosan.-Izgultok? Mert mi nagyon a lányokkal!-Mosolygott és megállapodott Zayn ölében.
-Nem is kicsit.
Motyogta Liam, Danielle nem tudta őt elkísérni mert tánc fellépése volt. Még egy kicsit beszélgettünk majd Pez elszaladt a többiekhez mert ők voltak soron.

/ komizzatok ha jöhet a kövi rész! :)) ❤❤ /

5 megjegyzés: