2016. január 22., péntek

23. Rész - Csak barátok.


Felhúztuk a cipőnket és a kabátunkat majd Harry kocsijához mentünk, és beszálltunk. Végig mentünk London ködös utcáin majd egy nagy kőépület előtt álltunk meg aminek vasajtaja volt és alig volt rajta ablak, Harry kiszállt és kinyitotta nekem a kocsi ajtót és kisegített. Kulcsokat szedett elő majd kinyitotta a nagy ajtót és előre engedett engem, felkapcsolta a villanyt ami pislákolva kapcsolt fel és egy nagy fehér teremben voltunk ami tele volt festményekkel, festékes dobozokkal, ecsetekkel, és volt ott egy nagy kanapé is. Harry intett, hogy nyugodtan nézzek körbe, ő addig becsukta az ajtót és valamit keresett az íróasztal egyik fiókjában. Én végig néztem a képeken amiket Harry festett, nagyon jók voltak de néhány azt tükrözte mennyire magányos, némelyik kép pedig engem ábrázolt. Lenyűgözött mennyire élethűen visszatudta adni az arcomat, sosem gondoltam volna, hogy Harry ennyire tehetséges. Megugrottam mikor Harry lehuppant a bőrkanapéra majd rá néztem, ő is engem nézett.
-Itt voltam, mikor bujkáltam. Ide menekültem a világ elől.-Nézett körbe ajkába harapva.
-Aggódtam érted, Louis többször felhívott, hogy nem tud téged elérni és otthon sem vagy. Ő is aggódott, Harry ez nem játék!-Néztem rá nagyot sóhajtva.
-Egyedül akartam lenni, ha már veled nem lehettem.-Motyogta makacsul.
-Nem én tehetek erről, szóval hanyagold a témát kérlek. Jobban jársz.-Forgattam meg a szemeimet.
-De jól esik, hogy aggódtál értem.-Mosolyodott el kis fiúsan.
-Féltem, hogy kárt teszel magadban.-Ültem mellé a földre, ő felém fordult így az arcunk egy szinten volt.-Nem tetszik, hogy alkohol problémáid vannak..
-Már nem iszok.. fél napja, csak addig ittam még nem voltál velem.* Mondta halkan és a hajamat piszkálta.
-Harry, ne tedd ezt magaddal kérlek.-Néztem gyönyörű szemeibe.
-Szeretném, ha velem maradnál.
-Maradjunk barátok egyenlőre.
-Csak barátok?
Nézte ajkaim mire nem tudtam ellenállni és ajkaim az övének préseltem, a csók szenvedélyesebb volt a két hét kihagyás miatt. Miután lassan eltávolodtam tőle elpirultam és ajkaim bizseregtek a csókunktól.
-Barátok akik ilyet csinálnak, ez tetszik.-Mosolyodott el önelégülten mire megforgattam szemeim mosolyogva.


***

Harry-vel barátok vagyunk és egy ideig jól bírtuk, de két napja Harry és én nem bírtunk ellenállni így a kocsija hátsó ülésén pótoltuk be az elmaradt időt egy erdős résznél éjszaka. Hiányzott már Harry érintése és jó volt újra vele lenni, de még mindig nem járunk. A srácok nem tudják, hogy mi találkoztunk és titokban összejárunk de szerintem Liam sejt valamit mert mostanában furán néz rám, de lehet csak azt hiszi, hogy valakivel randizom a szívás foltok miatt a nyakamon amit természetesen Harry okozott. Senki nem tudja rajtunk kívül, hogy mit csináltunk, de barátok vagyunk szigorúan.. még egy ideig.  

Fekete hajam fújta a szellő ahogy sétáltam a hideg utcán, már szürkület volt és mellettem Sophia és Perrie volt, El otthon volt mert már nagy a hasa. Senki nem tudja még mindig, hogy mi van köztünk Harry-vel, egy ideje csak lefeküdni járunk össze amit egyáltalán nem bán egyikünk sem. Teljesen fekete ruhában voltunk és a lányok támogattak engem, a kezünkben baseball ütő volt és elterveztük, hogy csapunk egy kis botrányt. Elmosolyodtam mikor megpillantottam Matt kocsiját és házát, egyik nap megkeresett engem és megfenyegetett, hogy Harry már nem véd meg mivel szakítottunk. Megvédem én magamat is, nem kell engem félteni. Perrie kezében graffiti spray volt amit Zayn-től kapott, ő be volt avatva és Sophia pedig hozott festéket. Matt-nek elég jó kocsija volt mivel a szülei gazdagok, és saját lakása is volt már. Idő közben kifigyeltük, hogy mikor van itthon és szombat esténként focimeccse van, így lesz időnk bőven. Teljes erőből ütöttem a szélvédőre az ütővel ami betört, Perrie gúnyneveket írt a kocsira meg Sophia leöntötte festékkel a kocsi kárpitját a betört ablakon keresztül még én szépen horpadásokat okoztam a drága autón. Most már tudni fogja, hogy velem nem szórakozhat csak úgy valaki, és nem fenyegethet meg. Miután végeztünk elégedetten néztük amit tettünk majd elsétáltunk a baseball ütőt és az üres dobozokat egy konténerbe dobtuk messze Matt házától. Nevetve sétáltunk végig az utcán a lakásom felé és boldog voltam, hogy végre vettem a bátorságot és visszaadtam annak aki engem bántott, remélem nem derül ki azért, hogy én voltam. Nem akarok rossz fényt vetni magamra de ez kihagyhatatlan volt és még jobban is érzem magam, talán ez segített kicsit helyrehozni, hogy mi van a szívemben. Elbúcsúztam a lányoktól majd felmentem a lakásomra, bementem az ajtón és megcsapott az ismerős parfüm illata. Harry.

-Szia, szépséges legjobb barátnőm.-Hallottam a hangját a nappaliból.
-Szia, Harry.-Vettem le a cipőimet majd felakasztottam a kabátomat.
-Hol jártál, báránykám?-Jött felém egy szál boxerben amitől el állt a lélegzetem. Tökéletes teste van.
-Szét vertem a volt legjobb haverod kocsiját.-Kacsintottam rá mire Harry felvonta szemöldökét.
-Még jó, hogy az én kocsimnak semmi baja.-Törölte meg a homlokát nevetve.
-Még. Szóval, vigyázz.-Mosolyodtam el és a falnak dőltem.
-Inkább neked kéne vigyáznod.-Nézte ajkaim és közelebb jött hozzám. Kezével a fejem mellett támaszkodott.
-A légynek sem tudnál ártani.-Nevettem és én is ajkait néztem.
-Hiányoztál, bébi.-Motyogta ahogy ajkaink éppen súrolták egymásét.
-Te is nekem, nagy fiú!
Hunytam le szemeim és hagytam, hogy Harry felemeljen a combomnál fogva. Lábaim a derekára kulcsoltam és így vitt a hálószobába.


***

Eltelt fél év, és a kis ,, barátságunk extrákkal " még mindig titokban van és jól meg is vagyunk így. Nem járunk, de senki mással nem fekszünk le csak egymással és ez egyenlőre jól van így. Időközben megszületett a kis Tomlinson baba, Charlie Tomlinson és nagyon kis édes. Imádom és annyira édes, még csak 1 hónapos de zabálni való, Louis most jelenleg nincs a bandában, hogy a családjával foglalkozhasson 100%-osan. Eközben Zayn és Perrie esküvője is megvolt, és ők jelenleg nászúton vannak a Rio De Janeiro-ban és Liam meg Sophia elutaztak Las Vegas-ba nyaralni. Niall és Ashley pedig összeköltöztek így eléggé szét széledt a banda, én és Harry többet vagyunk együtt de persze titokban. Nem igazán tudom mit is érzek pontosan iránta, mert így, hogy nem járunk nem érzem úgy mintha boldog lennék. Néha csak azt érzem, hogy lefekszünk és ennyi pedig nem, Harry úgy kezel engem mintha a barátnője lennék még mindig és néha úgy érzem tényleg az vagyok, de mióta szét mentünk egyszer sem mondtuk ki az SZ betűs szót ami bevallom hiányzik mert szerettem Harry szájából hallani azt a szót. Jelenleg egy fotózásról jövök haza, eléggé felkapott lettem és magazinokban is virítok már ruha kollekciókban és fehérnemű modell is vagyok. Sokkal merészebb ruhákban mászkálok, és nem zavar, ha megnéznek az emberek amit sűrűn tesznek a ruháim miatt. Egy nagyobb házba költöztem mivel elég sok pénz jött össze a modellkedéssel, és letettem a jogsit és vettem magamnak egy kocsit is szóval elég jól megy most nekem amit nem is bánok. Harry kissé antiszociális lett és egyedül van sokat, vagy velem. Dalokat ír és gitározik sokat mostanában, és szerintem dohányzik is. Néha mintha cigi szaga is lenne, de nem tudom eldönteni. Remélem nem tesz magával rosszat, ő most otthon van és elvileg pihen mert most lett vége a hosszú hétnek amin ők végig felléptek és interjúkat adtak. Hiányzik a családom, apa már elhunyt és a temetésén is voltam már, anya nagyon szomorú és sokszor beszélünk telefonon. Jake filmsztár lett, vele skypeolni szoktam esténként és mindig kérdez Harry-ről, elmondtam neki, hogy mi van most köztünk amitől kissé kiakadt de inkább nem szólt semmit. Viszont mostanában összebarátkoztam Justin Bieber-rel aminek a fürtöském nagyon nem örül, megvan róla győződve, hogy J.B oda van értem. Nem tudom mit érez irántam Justin de biztosan nem szerelmes belém. Hisz ő titokban Selena Gomez-zel van együtt és igazából mi csak barátok vagyunk. Harry sokat kérdez engem arról, hogy mit érzek iránta és sokszor a válasz a nem tudom. Tényleg nem tudom mit érzek iránta jelenleg, a gondolataim kavarognak és nem tudok rendesen gondolkozni. Még mindig rosszul esik, hogy elment aznap este buliba és felszedte Kendall-t akivel nem tudom, hogy lefeküdt-e vagy sem és ő sem tudja. 

-Hope, ne ilyen bénán már. Rossz nézni ahogy fogod azt a rohadt ütőt.-Motyogta Harry mögöttem szemét forgatva.
-Ki verjem vele a szemed, hogy ne lásd?-Mosolyogtam rá, ha itt vannak a srácok akkor marjuk egymást.
-Nyugi, rossz házaspár.-Sóhajtott Liam és segített nekem, hogy hogyan tartsam a golf ütőt.
-Ez egy hülye sport hülyéknek.-Dobtam el az ütőt mikor a labda a tóban landolt.
-Vagy okosaknak, és te vagy hülye, hogy játszol.-Nevetett Harry és elütötte a labdát messzire.
-Szeretné abba a tóban landolni?-Néztem a tavat.-Úgy is ki kéne szedned a labdámat.
-Nem vagyok én a csicskásod.-Vonta fel a szemöldökét Harry.
-Nem mondtam egy szóval se, göndörke.-Kacsintottam rá, arca kipirult. 
-Fejezzétek már be, rossz hallgatni, hogy civakodtok.-Motyogta Niall teli szájjal.
-Fogd be a füled, ha nem tetszik, Horan.-Mondtuk egyszerre Harry-vel tettetett felháborodással.

Visszamentek a közös házhoz, pár perc múlva jött egy sms-s, hogy mindenki elment és menjek át. Mikor oda értem bekopogtam és az én kis fürtöském nyitott ajtót aki behúzott a házba és  vigyorogva nézett rám.
-Mit vigyorogsz?-Néztem rá felvont szemöldökkel.
-Kettesben vagyunk. A srácok elmentek boltba.-Mosolygott és felhúzott az emeletre majd az ágyra döntött.
-Harry, bármikor megjöhetnek.
Motyogtam ahogy a nyakam csókolgatta és nem hagyta abba, végül megadtam magam és megtörtént egyszer csak, forró levegő és a zihálásaink töltötték be a szobát.

* Liam szemszöge *

Leparkoltam a kis busszal és a többiek kiszálltak majd bementünk és elkezdtünk kipakolni a hűtőbe mert ettünk felvágottat meg egyéb ételeket is. Elindultam fel a szobámba, hogy átöltözzek de Harry szobájából fura hangokat hallottam. Nyögéseket, leszaladtam és suttogva szótam a srácoknak, hogy Harry valakivel van fent de nem tudom kivel. A srácok tippelni kezdtek, hogy ki lehet az. Kendall? Taylor? Vagy egy rajongó? Esetleg valami régi ismerős. Rá markoltam a kilincsre és a srácokra néztem akik vadul bólogattak, hogy nyissak be. Megtettem és mindannyiunkat sokk ért mikor Harry alatt Hope éppen szét esett a gyönyörtől amit Styles okozott neki.
-Oooooooooooohhh.-Ennyit tudtunk kinyögni majd Niall megfogta a kilincset és becsapta az ajtót majd álltunk ott egy pár pillanatig. A szobában csönd lett, majd motoszkálást hallottunk így lesiettünk a nappaliba és leültünk a kanapéra.
Pár perc múlva Harry és Hope ejöttek fel ötözve, Hope rövid fekete haja kócos volt ahogy Harry göndör haja is. Arcuk vörös volt és kissé szorongtak majd Harry előre lökte Hope-t a ,, cápák " közé akik ez esetben mi voltunk.
-Hallgatjuk.-Bíztatta Louis Hope-t és szúrósan nézett Harry-re, ezek szerint még ő sem tudta mi is van most közöttük.

/ nooos ez ennyi volt :) komizzatok, ha hozhatom a következő részt! <3 /

5 megjegyzés:

  1. Naajó! :D
    Ügyes, ügyes. :)
    Barátok, mi? Azért jó, hogy belevontad JB-t. Hát azér' megérdemelték a kis rosszcsontok. :D de remélem Harry szereti Hope-ot, különben megverem. Xd <3

    VálaszTörlés
  2. Xd igen belevontam ;D kovi reszben kiderul :D sietek vele, holnap jon :)))

    VálaszTörlés
  3. Koszonom!:) holnap jon is az uj resz!

    VálaszTörlés
  4. WOOOOOW ez nagyon jò rész lett várom a kövit I LOVE HAZZA <3

    VálaszTörlés