2016. január 18., hétfő

20. Rész - A szavaknak súlya van.


Reggel mikor felkeltem lementem mert Harry nem volt mellettem, a konyhába érve Liam, Louis, Niall és Harry reggeliztek éppen. Zayn sehol, Harry mellé ültem és megettem az egyik gofriját mosolyogva mire ő persze bedurcizott.
-Jól van már te bélpoklos, akkor nem eszek.-Nevettem mire Harry szinte megetetett.-Amúgy hol van Zayn?
-A szobájában, nem akart lejönni.-Mondta Liam rám nézve, szemében aggodalmat láttam.

* Zayn szemszöge *

Szarul éreztem magam bevallom, de eléggé megalázó is volt amit Perrie csinált velem. A srácoknak azt mondtam, hogy rendben volt az eljegyzés de igazából semmi nem ment jól. Azt hiszem az Istenek is üzenni akartak nekem amikor nem találtam azt a gyűrűt amit kinéztem neki, végül egy másikat vettem és mikor letérdeltem Perrei elé teljesen kiakadt és azt mondta, hogy nem. Azt mondta, hogy Ő még élni akar és nem biztos benne, hogy velem akarja leélni az egész életét. Összetörte a szívemet, mert én vele akartam leélni az életemet, de ő nem velem akart lenni. Mióta Ő is híres lett megváltozott nagyon is, beképzelt lett és úgy viselkedik mint egy királylány és elvárja tőlem is, hogy úgy kezeljem őt. Úgy is kezeltem, vettem neki egy nagyon drága gyűrűt erre elutasított és még a földig is tiport szavaival de ezt nyilván nem vette észre mivel elviharzott a házból. Ez történt pontosan fél éve, ma féléve, hogy visszautasított engem bár a gyűrűt a mai napig magamnál tartom de nem hiszem, hogy bárkinek is oda fogom adni mert én csak Perrie-t szeretem. Hirtelen töröltem le könnyeim mikor kopogtak majd gyorsan fel álltam és az ajtóhoz mentem.
-Mondtam, hogy nem vagyok éhes srácok. Aludni szeretnék.-Mondtam nagyot sóhajtva.
-Hope vagyok, Zayn beszélnünk kell.-Hallottam Hope óvatos hangját, kinyitottam az ajtót résnyire.-Látom rajtad, hogy baj van.
-Nem is kicsi, Hope. De ne foglalkozz velem, megoldom egyedül is.-Épp be akartam csukni az ajtót de lábával megakadályozta ezt.
-A bátyámnak tekintelek, te is megtennéd értem, ha segítség kéne.-Nézett a szemembe majd elmosolyodtam, Hope annyira jó ember. Beengedtem őt.
-Miből gondolod, hogy bajom van?-Dőltem az ajtónak és néztem ahogy leül az íróasztalom előtti gurulós székbe és előre-hátra dől vele.
-Egész turné alatt csendben voltál, és Perrie egyáltalán nem beszél velem.-Mondta majd sóhajtott egyet.-Megbántottad őt? Vagy Én mondtam neki valamit?
-Igazából egyik sem, Hope.-Ültem le vele szembe az ágyamra.-Mikor megkértem a kezét elutasított engem, csak nem mertem senkinek sem elmondani mert ez annyira megalázó.-Szinte suttogtam.
-Most már értem miért nem mondta, hogy eljegyezted, Perrie megváltozott.-Mondta Hope és a hátamat simogatta.
-Azt hiszem szakítani is akar velem.-Motyogtam, kissé homályosan láttam.
-Van akit elront a hírnév, Perrie is ebben a cipőben jár. Zayn, annyi lány van még akit megkaphatsz. Nem azt mondom, hogy felejtsd el Perrie-t, de nem várhatsz rá örökké.
Mondta majd annyira meghatódtam, hogy átöleltem őt szorosan, még nem sírtam lány előtt de annyira rosszul éreztem magam. Hope a hátamat simogatta tovább.
-Semmi baj, bátyó!-Mondta halkan.-Perrie bolond, hogy elutasított téged.
-Igazad lehet.-Szipogtam és a pulcsim ujjával törölgettem a szememet.-Nem is beszéltünk mióta elkezdődött a turné. Talán már mással is van..
-Nem tudom kivel van, és nem is érdekel. Nyugodj meg Zayn, élj egy kicsit és ne állj le egy olyan lánynál aki nem érzi ugyan azt mint te!
Szavai jól estek mire mosolyognom kellett, még vagy 1 órát beszélgettünk. Harry szerencsés, hogy ilyen lányt talált mint Hope.

* Harry szemszöge *

Kissé féltékenység fogott el, Hope azóta se jött le mióta bement Zayn-hez. A kanapén ültem és a kezemen lévő tetkókat néztem. Mikor lejöttek Zayn a konyhába ment és gondolom evett, Hope a combjaimra huppant és megcsókolt.
-Szia, édi!-Mosolyogtam és átöleltem a derekát úgy húztam magamhoz.
-Szia, fürtöske!-Adott egy cuppanós puszi puszit az arcomra.
-Mi baja volt Zayn-nek?-Simogattam Hope hosszú haját.
-Már semmi.-Huppant mellénk Zayn és tömte a fejét majd felüvöltött, hogy mindenki jöjjön le.
-Mi történt, Zaynie?-Jöttek le Liam-ék.
-Perrie nemet mondott, és csak azért nem mondtam el nektek mert azt hittem, hogy bénának tartotok majd.-Mondta el egy szuszra mire csend lett a nappaliban.
-Oh, haver. Pez bolond, hogy elszalasztott egy ilyen lehetőséget.-Vágta rá Louis mire helyeslően bólintottunk.


* Hope szemszöge *

Felriadtam ahogy a telefonom csörgött, ásítottam egyet majd felvettem. A srácok elmentek megünnepelni az új albumukat, Louis szólt a telefonba de nem értettem mit mond, majd mikor hangos röhögést hallottam furán néztem magam elé.
-Louis?
-H-Hope, értünk kéne jönnöd. Harry nagyon sokat ivott, Liam nem ivott de nincs kocsink, Niall meg megállás nélkül röhög.-Nyögte ki nagy nehezen.
-Oh, megbeszéltük, hogy nem viszitek túlzásba.-Sóhajtottam majd kimásztam az ágyból és közben fel öltöztem.
-Tudom,mi nem is vittük. Harry az aki már tajrészeg.-Röhögött miután hallottam egy puffanást és Harry hangját a háttérben. Valami olyasmit magyarázott, hogy van tetkója. De ez nem újdonság.
-Hol vagytok most?-Fogtam a kezembe a kis busz kulcsait.
-A Big Monkey-ba.-Mondta Louis sóhatjva.
-Oké, 10 perc és ott vagyok!

A 10 percből fél óra lett mert mindenhol pirosat kaptam, leparkoltam a szórakozóhely előtt és kiszálltam. Bementem majd azonnal megpillantottam Harry-t ahogy éppen iszik, Niall ütötte ki a kezéből a poharat mire Harry agresszív lett és ellökte őt majd rá kiabált.
-Harry!-Emeltem meg a hangom és felé mentem.
-Ki hívta ide?-Mordult fel mire szemöldököm felszaladt.
-Esetleg zavar a barátnőd?-Néztem a szemébe szúrósan.
-Egyszer akartam egyedül lenni és inni, minek hívtátok ide őt?-Nézett rájuk Harry, ahogy fel állt alig állt a lábán.
-Részeg vagy..-Motyogtam mérgesen.
-Nem mondod?-Nevetett az arcomba, hátra léptem egyet.
-Miért viselkedsz velem ilyen ellenségesen?-Kérdeztem halkan mire ő csak vállat vont.
-Ehhez van kedvem.-Mondta majd öntött magának egy pohár alkoholt.
-Ahhoz, hogy bunkó legyél velem?-Fontam össze karjaim a mellkasom előtt.
-Egyszer akartam nélküled lenni kicsit, erre megint megjelensz.-Förmedt rám mire ajkaim elnyíltak, a tömény alkohol szaga megcsapta az orromat.
-Liam, itt vannak a kulcsok. Vidd haza a srácokat.
Mondtam halkan és oda adtam neki a kulcsokat majd kikerülve Harry-t sietősen mentem a kijárat felé. Éreztem a könnyeket amik megtelítették a szememet, Harry nem akart engem látni és gondolom ezért is ivott. Talán túl sok vagyok neki? Akkor minek ajánlotta fel, hogy költözzek hozzájuk? Letöröltem könnyeim ujjaimmal miközben gyors ütemben sétáltam, nem tudtam merre megyek csak minél messzebb akartam kerülni onnan. Mikor valaki megfogta az alkaromat készültem az ütésre amit a védekezésem szempontjából fejlesztettem ki, de csak Liam volt az.
-Hope, Harry nem gondolt komolyan semmit. Csak részeg, és ilyenkor mond dolgokat.-Magyarázkodott nekem Liam.
-Nem úgy nézett ki mint aki viccel, Liam.-Mosolyodtam el miközben letöröltem könnyeim.
-Akkor sem mászkálhatsz egyedül a városban este, és hova mennél?-Sóhajtott nagyot mire elgondolkodtam.
-Nem tudom.-Mondtam halkan és őt néztem.-Talán Eleanor-t felhívom, azt mondta bármikor szívesen lát.-Szipogtam mire Liam megvárta még beszélek El-el aki befogadott éjszakára.

* Harry szemszöge *

Éles fejfájásra ébredtem, és hogy piszokul érzem magamat. Mikor kinyitottam szemeimet Hope nem feküdt mellettem, biztos lement reggelit készíteni. Szemeim kipattantak mikor megláttam, hogy mindjárt dél van. Fel ültem és kócos fürtjeimet felfogtam egy gumival lazán, körbe néztem a szobán ami úgy nézett ki mint egy csatatér, a ruháim összevissza hevertek a földön. Hope biztosan felszedte volna őket, vajon hol van?
Nagy nehezen lementem a lépcsőn és a nappaliból hallottam hangokat, Niall és Zayn éppen kártyáztak és közben ettek. Liam hangját a konyhából hallottam, biztosan ott van Louis és Hope. Csalódott voltam mikor csak Liam volt ott és telefonált, közben palacsintát sütött, visszamentem a srácokhoz a nappaliba.
-Hope?-Néztem rájuk ahogy sóhajtottak egyet.
-Nem aludt itt.-Vont vállat Zayn és emelték a gumicukor tétet Niall-el,  győztes eszi meg mindet.
-Mi? Miért nem?-Nem emlékszem, hogy említett volna bármi összejövetelt.
-Egy seggfej voltál vele konkrétan.-Nézett ram Zayn több felháborodással mint azt gondoltam volna.
-Hol van most?-Sóhajtottam nagyot.
-Semmi közöd hozzá, hagyd most őt.-Legyintett Zayn mire állkapcsom megfeszült.
-A barátja vagyok, elég sok közöm van hozzá!-Csattantam fel.
-Megbántottad őt, Harry.-Mondta Zayn hidegen.-Meg sem érdemled őt!
-Mi van?!-Kiabáltam rá és elindultam felé de Liam állt meg előttem.
-Hope El-nél van, Harry menj.-Intett fejével a lépcső felé, hogy készülődjek.
-Zayn fogd vissza magad, mert felháborít ahogy mostanság beszélsz velem és a csajommal.-Néztem a szemébe mélyen.-Akadj le róla, ott van neked a sajátod. Ja, már nincs.-Mosolyogtam rá és feltrappoltam a lépcsőn fújtatva és összekaptam magamat.

Becsöngettem El házába, ahol pár pillanat múlva Louis nyitott ajtót.
-Oh, bassz... Ezek nem tudják tartani a szájukat.
-Louis ne dugdosd előlem a barátnőmet, beszélni akarok vele.-Néztem be a válla fölött.
-Harry, ne...-Sóhajtott Louis mikor bementem mellette.
-Bébi?!-Kiabáltam a nagy házban, hogy Hope hallja.

* Hope szemszöge *

A zuhanyfüggönybe kapaszkodtam, hogy ne essek el ahogy meghallottam Harry hangját. Szemeim kipattantak mikor rájöttem, hogy nem zártam be a fürdőszoba ajtót, mert szóltam Louis-éknak, hogy lezuhanyozok. Elzártam a vizet és mozdulatlanul álltam a függöny mögött remélve, hogy Harry nem jön ide be.
-Hope már bent vagyok.-Tájékoztatott mire elpirultam.
-Harry, menj ki. Zuhanyzom.-Nyafogtam.
-Ugyan, láttalak már meztelenül, Hope.-Hangján hallottam, hogy mosolyog.
-Mit akarsz?-Sóhajtottam majd hálás voltam mikor a törölközőt bedugta a függöny mellett így magamköré tekertem azt.
-A barátnőmet, bármit is csináltam nem gondoltam komolyan. Szeretlek, édes és nem akarlak elveszíteni.-Mért végig, a törölközőt a mellkasomhoz fogtam, alig ért a combomig a pamut. 
-Rosszul esett amiket mondtál.-Hajtottam le a fejemet ahogy a fejemben visszhangoztak a szavak amiket mondott tegnap.
-Ne haragudj rám, részeg voltam.-Búgta mély hangon a hajamba ahogy átölelt.
-Harry, azt hiszem pár napot maradok itt.-Motyogtam a mellkasába, szíve dörömbölni kezdett.
-Hope, kérlek gyere vissza!-Fogta két keze közé arcomat és úgy nézett a szemembe.
-Jót fog tenni ez a pár nap, hidd el!-Mosolyodtam el halványan és végig simítottam az arcát.
-U-ugye most nem szakítasz?-Harry hangja alig hallható volt.
-Nem, csak azt mondom jót fog tenni neked, ha nem vagyok folyton a nyakadban.-Néztem a szemébe.
-Ha ezt akarod, akkor szia!
Harry csak úgy kiviharzott az ajtón mire lesütöttem szemeim, sóhajtottam egy nagyot és fel öltöztem.

***

Harry egész héten nem beszélt velem, sosem vette fel és sosem válaszolt az üzeneteimre sem ami kezdett rosszul esni. Ő nem akart velem lenni, kicsit megszabadítom magamtól erre besértődik.. Tegnap egy fodrásznál jártam, már untam a majdnem fenékig érő hajamat így levágattam a vállamig és feketére festettem. Jelenleg a közös házhoz tartok, mikor bekopogtam Liam nyitott ajtót.
-Wow, Hope!-Ölelt át, Harry vinnyogó hangját hallottam ahogy az ajtó felé szaladt.
-Béééébi!-Kiabált majd mikor meglátott megtorpant.-H-Hol a szép hosszú ha-hajad?
-Levágattam, remélem tetszik.-Tűrtem rövid hajam a fülem mögé.
-Jobban tetszett mikor hosszú volt, de így is csodás vagy!-Ölelt át majd megakart csókólni de kezemet a szájára tapasztottam.
-Még nem bocsájtottam ám meg, Styles!-Mosolyogtam.
-Akkor menjünk a szobába és kiengesztelem, az én kis szerelmemet!
Kapott fel Harry karjaiba, átöleltem a nyakát. A fiúk ujjongtak ahkgy Harry felvitt a szobájabá, nevetve dőltünk az ágyra, nem tudok haragudni Harry-re és nem volt józan mikor mondta a szavakat bár még mindig rosszul esett.
-Harry, ugye szeretsz engem?-Kérdeztem halkan ahogy fölém tornyosult.
-Soha jobban nem szerettem senkit mint téged, és holnap szeretném ha elutaznál velem a szüleimhez.-Puszilta meg az orrom hegyét mire elpirultam mosolyogva és magamhoz öleltem az én göndör hercegemet aki elrabolta a szívemet.

/ ha tetszett komizzatok, és igyekszem a kövivel! ❤❤ /

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ,már nagyon várom a következő részt !!! :-)

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon király lett :D mikor folytatod?

    VálaszTörlés
  3. köszönöm ^^ holnap jön folytatás ! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó lett nagyon:)
    Hozd gyorsan a következő lett:)_

    VálaszTörlés
  5. Wow *.* imadom... Remelem most jobban tudok najd tanulni ... :* gyorsan a kovit

    VálaszTörlés
  6. Annyira jo lett .. annyira jol irsz . Varom a kovetkezot

    VálaszTörlés
  7. nem sokára jön a kövi :) köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Szia:) Meglepi nálam ! ;)
    http://hidegverufeketesegmaffia1d.blogspot.hu/2016/01/koszonom-dijat-eva-hunter-nek-kis.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. URAMISTEN!!!!! köszönöm :3333 este mindenképpen kirakomm:33

      Törlés
  9. Na mikor jon ?? Sorry turelmetlen vagyok ... Xd

    VálaszTörlés