2016. január 8., péntek

3. Rész - A vidámpark.





* Harry szemszöge *

Haza vittem Jake-t majd elköszöntem tőle és felparkoltam a mi házunkba. Azon gondolkoztam vajon Hope miért akadt ki rám ma, talán látta, hogy megcsókoltam Jenna-t? El akartam neki mondani, hogy barátnőm van csak nem most. Remélem jól van Hope. Nem hiszem, hogy itthon van. Csak rá tudtam gondolni, és az arcára mikor megszólalt. Félelmet láttam a szemeiben és csalódást. Mitől félhetett ennyire? Jake azt mondta az apjuk elhagyta őket és Hope 3 hónapja megváltozott. Kíváncsi lennék milyen lehetett előtte, biztos folyton mosolygott és nevetett. Mosolygásra késztetett ahogy elképzeltem őt miközben sír a nevetéstől ahogy megnevettetem őt. Hirtelen megugrottam mikor valaki kopogott a kocsim ablakán, Jess állt a kocsim mellett és kérdően nézett rám. Kiszálltam és bezártam a kocsit és megöleltem a nővéremet.
-Mi a baj Harry? Sokáig ültél a kocsidban.-Borzolta össze a hajamat.
-Semmi, csak gondolkoztam.
Mosolyogtam rá halványan és bementünk a házunkba, Jess a barátjával lakik pár utcával arrébb. Anyukám éppen porszívózott így nem hallotta érkezésünket, én a szobámba mentem és becsaptam az ajtómat. Az ablakomon bámultam ki, pont Hope házával szemben van így látom ha haza ér. Szívem a torkomban kezdett dobogni mikor megláttam őt csurom vizesen, messziről is láttam, hogy vacog. Megkönnyebbültem mikor Jake kisietett és behúzta nővérét a meleg lakásba, nem hiszem, hogy Hope most látni akar engem. Inkább nem zavarok.


* Hope szemszöge *

Dideregve mentem be a lakásba, Jake végig azt kérdezgette tőlem, hogy mi a franc történt velem. Nem törődve vele a fürdőszobába mentem és gyorsan levetkőztem és beálltam a forró zuhany alá. Megcsúsztam a patak mellett és bele estem. Nem volt mély, de szét áztam miatta. Jake közölte velem, hogy felhívja anyámat, ellenkezni akartam de a némaságom akadályozott benne. Nagyot sóhajtottam és inkább a forró vizet élveztem, az izmaim ellazultak és a testem is kezdett átmelegedni. Magam köré tekertem egy törölközőt és kimentem a fürdő szobából, anya a nappaliban mászkált fel-alá. Mikor meglátott egyből oda jött hozzám és megölelgetett.
-Jó vagy kislányom? Remélem nem kapsz tüdőgyulladást.. 
Szidott anyám, mire csak mosolyogtam és bólintottam, hogy ne aggódjon. A szobámba mentem és felöltöztem itthoni ruhában ami fehérnemű volt, egy melegítő gatya és egy kissé szakadt póló. Mikor kopogást hallottam, kinyitottam az ajtómat és Jake jött be. Az ágyam szélére ült és engem nézett. Én kérdően néztem rá.
-Harry elmondta. -Mondta halkan az öcsém.- Elmondta, hogy kiejtettél egy szót végre!
Mosolyodott el, én csak lesütöttem szemeim és mellé ültem. Átkaroltam a vállát és megpusziltam az arcát hosszasan. 
-Hope, kérlek beszélj.. Ha nem nézném a régi családi videókat elfelejteném  hangodat.
Szemeim tágra nyíltak, anya nem szereti a családi videókat. A régi életünkre emlékezteti, azt hittem kidobta az összeset de ezek szerint Jake megtartott párat. Nagyot sóhajtottam és megráztam a fejemet, hogy nem beszélek továbbra sem. Hirtelen fel állt és az ajtó felé ment, de még egy pillanatra megfordult.
-Anya nem apa miatt sír esténként hanem azért mert nem mondod neki vissza, hogy szereted.
Nézett a szemembe és becsapta az ajtómat, könnyeim ismét gyűltek. Lelkiismeret furdalásom van anya miatt, de Jake nem tudja azt amit én. Szerintem ő is inkább néma lenne, ha azt tudná amit apa csinált azon az estén. A gyomrom összerándult ahogy ismét feljöttek bennem a képek, letöröltem könnyeim és előszedve a naplómat a földre ütem és írni kezdtem bele sírva. Könnyeim néhol eláztatták a papírt és elmosták a rajta lévő tintát.


Péntek este van és Harry-ék házában már dübörög a zene, én az ablakomon néztem ki. Már készen voltam. Egy csinos bézsszínű felső volt rajtam, fekete csőnadrág és egy fekete magassarkú. Rövid hajam begöndörítettem kissé, és egy kis sminket is tettem fel. Nincs túl sok kedvem ehhez a bulihoz, Harry egyszer sem nézett rám a héten. Talán nem is akar engem látni a buliján, Jake hangjára ettem figyelmes aki kiabált, hogy menjünk már. Átsétáltunk az utca másik végébe, és bementünk Harry lakásába. A zene átjárta a mellkasomat és mozgásra kényszerítette a csípőmet. Szememmel Harry-t kerestem de csak Matt-et láttam így felé mentem, rám mosolygott mikor meglátott.
-Hello, Hope! - Mosolygott és átölelt amit viszonoztam, erős alkohol szagot éreztem rajta így betudtam a részegségének az ölelést. - Harry a konyhában van.
Bólintottam és a konyha felé mentem, Harryt megláttam és az állam a földet súrolta a látványtól ami fogadott. Fekete cipő volt rajta, fekete nadrág és egy fehér poló ami csurom vizes olt így átlátszottak a tetoválásai és az izmai. Nem tudtam, hogy tetoválása van, és azt sem, hogy ennyire izmos. Kissé elpirultam mert mikor az arcára néztem láttam, hogy elégedetten mosolyog. Francba, észrevette, hogy bámultam.
-Hope.-Hallottam mély, reszelős hangját.-Nem gondoltam, hogy eljössz. Jó látni téged újra!
Neki is eléggé alkohol szaga volt, így az ő vallomását is betudtam a részegségnek. Néztem ahogy a hajába túr és a háta mögé néz.
- Kérsz valami alkoholt?
Mosolygott, én bólintottam egy aprót. Az este további része elég érdekesen alakult, pár pohár valami után amit Harry a kezembe nyomott eléggé jól éreztem magam és vele táncoltam. Mikor eszembe jutott Jake eltávolodtam Harry-től. Vagy is csak akartam de visszahúzott engem magához és szorosan átölelt.
-Hiányoztál, Hope! 
Motyogta a hajamba amitől kissé kirázott a hideg és a hátát simogattam, kezem megállt ahogy megláttam az öcsémet valakivel csókolózni. Harry rám nézett majd az öcsémre és elmosolyodott.
-Nyugi, rendes csaj aki az öcséd torkában van a nyelvével. - Nevetett Harry és részegsége miatt majdnem elesett de megtartottam őt. Az este további részében pókereztünk, néztünk filmet és Harry végig velem volt. Jenna is egy másik pasival volt, talán nincsenek is együtt Harry-vel. Matt és az öcsém a konyhában ültek és beszélgettek, éreztem hogy Ő a hajam piszkálja, éreztem a kedvenc illatom és úgy éreztem el kell neki mondanom, hogy jó a buli de inkább hallgattam továbbra is. Kissé megugrottam mikor az egyik részeg srác részegen elüvöltötte magát, hogy menjünk ki focizni a közeli pályára. Harry-re néztem aki mosolyogva fel állt és kezet nyújtottam neki amit ő elfogadott és felhúzott a földről.
A pálya kb 5 percre volt Harry házától és csapatot alkottak, Ő volt az egyik csapatkapitány, a másik pedig Matt. Jake Harry csapatában volt, meleg volt a levegő így leültem a fűbe a többiekkel együtt akik még a meccset nézték. Pár lány volt még, a fiúk mind fociztak. Ajkaim kissé elnyíltak mikor Harry elém állt és lassan levette a pólóját majd az ölembe engedte az anyagot, elpirultam ahogy rám kacsintott. 
-Hey, Styles majd később csajozz. Most meccsed lesz. - Nevetett Matt, Harry is nevetett és beállt a helyére, elkezdtek játszani és én végi  Harry-t néztem. Ők álltak nyerésre jelenleg, eléggé nagyokat estek mert kissé még imbolyogtak a sok alkohol miatt. Az öcsémen láttam, hogy csak megjátssza, hogy ivott és párszor kamu esést csinált nevetve. Harry ilyenkor felhúzta a földről és megborzolta a haját, és az öcsém rámosolygott. Azt hiszem, hogy bírja Harry-t és ez kölcsönös is.
Körülbelül két órát játszottak és döntetlen lett, és ezalatt ki is józanodtak. Hajnal 3kor úgy döntött Harry hogy mindenkit haza küld, kivéve engem, Jake-t, Matt-et és még két embert akiket nem ismertem, az egyik Jess, Harry nővére és a másik egy srác volt. Louis. Azt hiszem Harry másik legjobb barátja, Sétáltunk és Harry a derekamat ölelte, egy szét vágott kerítéshez mentünk amin TILOS ÁT KELNI tábla volt de senkit nem érdekelt és bementünk. 
-Felkapcsolom az áramot!
Mosolygott Matt és egy fém dobozhoz ment amin meghúzott egy kart, ajkaim elnyíltak kissé ahogy a teret betöltötte a fény és a halk zene. Ez egy vidámpark. Harry átölelte a derekamat és a fülemhez hajolt. 
-Jake elmondta, hogy kis korodban imádtad a vidámparkokat.
Hangjától kirázott a hideg és a dodzsem felé mentem nevetve a többiekkel együtt, nem nevettem hangosan mióta nem beszélek. Jake is felfigyelt erre és rám mosolygott majd beültünk a dodzsem autókba, én Harry mellé, Louis és Jess, és Matt meg Jake ültek egymás mellett. Nevetve menekültünk, és ütköztünk egymásba. Sosem éreztem még magam ilyen jól, és 3 hónapja most van az első alkalom, hogy hangosan nevetek és igazán boldog vagyok.



/ komizzatok, ha tetszett és jön a kövi rééész :) 
 /


2 megjegyzés: