2016. január 13., szerda

14. Rész - Nyertesek.


/ FIGYELEM: jó ha van nálatok zsepi :') /  


3 órát ültünk ott beszélgetve mire a fiúk voltak soron, kitöltöttek egy lapot, kaptak számot majd elmondták, hogy énekelni fognak. A csapat nevét Harry találta ki, One direction. A számot amit kaptak a mellkasukra ragasztották és leültünk ugyan oda ahol eddig várakoztunk. A srácok eléggé idegesek voltak amit meg is értettem, hamarosan az egész világ előtt fognak énekelni. 

***

A fiúk sok előadásban részt vettek és minden alkalommal egyre jobbak voltak, most lesz a döntő előtti műsor. Ahol kiderül, hogy a döntőbe jutnak-e vagy sem. Mikor szóltak, hogy menjenek a backstage-ba Harry hosszasan megcsókolt, én sok szerencsét kívántam nekik és már mentek is. Mivel vettem jegyet ezért én elfoglaltam a helyemet a 2. sorban. A színpad előtt a zsűri négy tagja ült, Simon Cowell, Nicole Scherzinger, Paula Abdul és L.A. Reid. A fiúk felléptek a színpadra és mindenki tapsolt, Harry rám nézett és én rámosolyogtam bátorítóan. Bemutatkoztak majd elmondták mit fognak énekelni, majd el is kezdték a dalt amit írtak. Zayn kezdett énekelni kissé halkan majd felerősödött a hangja.

She's been my queen
Since we were sixteen
We want the same things,
We dream the same dreams,
Alright (alright)

Majd Niall folytatta a refrén előtt.

I know, I know, I know for sure.

Majd együtt folytatták a refrént mire a közönség megvadult és sikítozni kezdtek, a zsűri ledöbbent és őket nézték vigyorogva, hogy mennyire tehetségesek.

Everybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one 'cause she belongs to me.

Mikor Liam folytatta a saját szólójával a lányok megörültek és a nevét kiabálták, ő mosolyogva énekelt majd mikor az utolsó refrénnél jártak Harry rám nézett és úgy énekelt mire elpirultam. A fiúk akkora bulit csaptak, hogy a végére még a zsűri is állva tapsolt ahogy mindenki más. Könnyeim utat törtek maguknak annyira büszke voltam rájuk, ők mosolyogva ölelték meg egymást és megköszönték a tapsvihart amit kaptak. Pár perc után mikor Simon elcsitította a tömeget beszélni kezdett.
-Le vagyok nyűgözve srácok, egyszerűen tomboltatok a színpadon és meg kell mondjam nagyon tehetségesek vagytok! Én biztosan tovább juttatlak titeket!-Mosolygott mire mindenki tapsolt és ujjongott.
-Köszönjük!-Mondta Harry mély rekedtes hangján. Nicole kezdett beszélni.
-Tehetségesek is és irtó helyes pasik is, Simon ezt kihagytad!-Nevetett Nicole és az arcát legyezte.-Nagyon jó hangotok van, és a dalszöveg is jó volt, én biztos, hogy a döntőbe juttatlak titeket!-Mosolygott a fiúkra mire ők megköszönték egyszerre mosolyogva. 
-Ez egyszerűen fantasztikus volt, besz*rás.-Mondta L.A. Reid nevetve.-Ide jön egy csapat fiú, rá nézésre azt hinnéd, hogy majda kocka hasukkal virítanak, erre kiderül, hogy piszok jó hangjuk van és még a nők is imádják őket. Aranyat értek fiúk, nem halasztom el az alkalmat, hogy a döntőbe jussatok!
-Nagyon szépen köszönjük!-Mondták a srácok nevetve és lepacsiztak pár emberrel akik közel ültek a színpadhoz.
-Fiúk, szerintem ti nagyon sokra fogjátok vinni az életben és nagyon nagyon sok rajongótok lesz. Már most dübörgött az egész ház, nem hogy ha egy színpadon álltok majd egy arénában több ezer rajongó előtt. A döntőben a helyetek!
Mosolygott Paula Abdul mire a fiúk megköszönték és átölelték egymást szorosan majd elköszöntek és lementek a színpadról. Én visszamentem a színpad mögötti bejárathoz, mikor Harry kijött átölelt és megforgatott megcsókolt hosszasan. Átöleltem a nyakát szorosan, és Perrie Zayn-t ölelte, Liam Daniell-t és Louis-nak El gratulált. 
-A-annyira büszke vagyok rád!-Néztem Harry szemeibe sírva, örömkönnyek voltak amiket Harry lecsókolt és még mindig szorosan ölelt.
-Ne sírj, bébi. Tudom, hogy büszke vagy rám csak ne sírj.
Nevetett Harry mire én is felnevettem és zokogva a mellkasába bújtam. Az egész banda átölelt minket és a csajok is, annyira boldog voltam és elmondhatatlanul büszke rájuk. Annyira tehetségesek és végre az egész világ megtudta mennyire csodálatos emberek! 

Harry-ék a pénzből amit a műsorok után kaptak vettek egy közös házat maguknak London egyik eldugottabb utcáján. A ház elég nagy volt és 5 háló szoba volt, két fürdő és egy nagy konyha egy ebédlővel. Nem beszélve a nappaliról ami szintén hatalmas volt. Harry azt kérte én is költözzek ide, hogy sokat tudjunk együtt lenni de anyám még nem engedte. Bár már 19 éves vagyok, és igazából már azt csinálhatnék amit akarok. De megbeszéltük, hogy szépen lassan puhítom meg a szüleimet, addig meg sokat alszok náluk és otthon is. Jelenleg a közös házban vagyunk, és a fiúk a kanapén ülve beszélgettek, hogy a döntőben mit adjanak elő. Perrie és az ő csapata is bekerült a döntőbe, Little Mix az ő nevük és ők is elég jók. Liam felvetette az ötletet, hogy a Forever young-ot adják elő mert azon tuti mindenki bőgni fog és esélyük van a nyerésre is mert megfognak hatódni. A fiúk támogatták az ötletet és azonnal összeírták ki melyik részt fogja énekelni.

El foglaltuk a helyünket az első sorban, és a srácokat vártuk. Én, Danielle, Perrie és  El. Perrie a fiúk után jön kettővel szóval van ideje megnézni Zayn-t. A fények lekapcsolódtak mire mindenki susmorogni kezdett majd Liam előrelépett és egy reflektor lámpával csak őt világították meg.

Let's dance in style,
Let's dance for a while,
Heaven can wait, we're only watching the skies,
Hoping for the best but expecting the worst,
Are you gonna drop the bomb or not?

A közönség felsikoltott és tapsolni kezdtek ahogy Harry is előre lépett így ő is a fényben volt és énekelni kezdett csodálatos hangján amitől még a hideg is kirázott.

Let us die young or let us live forever,
We don't have the power but we never say never,
Sitting in a sandpit,
Life is a short trip,
The music's for the sad man.

Harry átölelte Liam vállát amit ő viszonzott majd a fiúk is beléptek a fénybe és énekelni kezdték egyszerre a refrént. Később Niall folytatta majd Harry ismét és amikor az utolsó refrén jött a színpad körül csillagszórók indultak be és a fiúk együtt énekeltek hangosabban és mindent beleadtak. Körülöttünk már mindenki sírt ahogy mi is, annyira büszkék voltunk és meghatódtunk, még a zsűri lány tagjai is bőgtek és Simon nem győzte nekik adni a zsebkendőt, végül egy köteg zsepit hoztak fel nekik a stábosok.

Forever young,
I wanna be
Forever young.
Do you really wanna live forever,
Forever
Or never?
Forever young,
I wanna be
Forever young (forever).
Do you really wanna live forever (forever),
Forever
Or never?
Forever young,
I wanna be
Forever young (forever).
Do you really wanna live forever (forever),
Forever (forever),
Forever young...


Mikor a fiúk abba hagyták a csillagszórók is kialudtak és mindenki fel állt és úgy tapsolt. A fiúk boldogan integettek mindenkinek és puszikat küldtek nekünk. A taps legalább 5 percig tartott és szipogva fújta mindenki az orrát, valóban elérték a céljukat, hogy mindenki bőgjön. Mindenki sírva nevetni kezdett ahogy Harry megbotlott az egyik mikrofon zsinórjában és pofára esett. A fiúk jól kiröhögték majd felsegítették őt. Nem is ő lenne ha ez nem történt volna meg, mikor leporolta magát nevetve nézett rám majd mikor látta, hogy sírok arcáról lefagyott a mosoly és oda jött hozzám. Mindenki minket bámult de Harry magához húzott és átölelt szorosan mire a nyakába borulva sírtam, annyira büszke vagyok. Miután megnyugodtam Harry visszament a színpadra és a többiek is megnyugodtak majd Nicole kezdte a beszédet.
-Miattatok elfojt a sminkem teljesen, de eltekintek ettől.-Nevetve törölgette szemeit.-Fiúk, egyszerűen csodálatosak vagytok és annyira szeretném, ha ti nyernétek meg a versenyt!
-Szerintem nem kell nyilatkoznom.-Dobta el a tollát az asztalra L.A Reid.-Egyértlemű, hogy megnyertétek a versenyt!-Mosolygott mire a fiúk csendben maradtak, szegény Liam könnyei már gyűltek és Harry alsó ajkát harapdálta.
-Én inkább nem megyek bele hosszasan mert tuti megint bőgnék, nyeretek.-Mondta könnyeivel küszködve Paula és meg fogott egy zsepit. Zayn szája a füléig ért és Niall a körmeit rágta, már csak Simon véleménye van hátra és kiderül, hogy nyertek-e.
-Egyetértek, és szerintem az egész világ egyetért abban, hogy nektek muszáj a szakmában maradnotok és dalokat írni. Nagyon sokra fogjátok vinni srácok, és tényleg nagyon jók vagytok. De ha beképzelt gyerekek lesztek akkor szét rúgom a seggeteket, érthető voltam?-Mondta Simon a mutató ujjával mutogatva.
-Igen is, értettük!-Nevettek egyszerre és egymás vállát ölelték.
-Nos hát akkor kijelentem, hogy az idei X-Faktor győztese a One direction!-Mondták a házvezetők mire a fiúk ugrálva ölelték egymást meg, mi felszaladtunk a színpadra és büszkén öleltük őket. Megnyerték! Átadták nekik az 5.000.000 dolláros csekket, illetve szerződést kapnak a világ leghíresebb lemezkiadójánál. Annyira csodálatosak.

/ nos, ha tetszett ez a rész is kommenteljetek nyugodtan és hozom is a kövit :) én szét bőgtem magamat az egész részen, persze öröm könnyek voltak :D /

2 megjegyzés: