2016. január 14., csütörtök

15. Rész - Az első botrány.

A little mix a 2. Helyet foglalta el. A fiúk annyi rajongót szereztek, hogy egyszerűen képtelen volt kijutnunk az épületből így 6 kigyúrt masszív férfi jött be.
-Sziasztok, én Paul vagyok. A testőrötök, és ők is.-Mutatott a többiekre, a fiúk üdvözölték őket ahogyan mi is.
-Kint vár rátok egy limuzin, összetömörülve kell jönnötök mellettünk, hogy távol tudjuk tőletek tartani a rajongókat. Érthető voltam?
Mondta Paul mire vadul bólogattunk és megfogtuk a táskáinkat. Elindultunk ki, minden úgy ment ahogy megbeszéltük és beszálltunk a limuzinba. Bevallom kicsit rémisztő volt a sok rajongó akik üvöltözték a fiúk nevét és a közelükbe akartak jönni de a testőrök nem engedték. A közös házhoz mentünk és bementünk vigyorogva, a fiúk azt hiszem most jöttek rá, hogy nyertek mert őrjöngve rohangáltak a nappaliban és egymásnak gratuláltak. Felsikítottam mikor Harry felkapott a fenekemnél fogva és megcsókolt szenvedélyesen, elpirultam és átölelve a nyakát és visszacsókoltam. Homlokunk összeért ahogyan egymás szemébe néztünk.
-Gyerekek ezt megünnepeljük!-Mondta Louis és elővett egy üveg pezsgőt, El hozott pezsgős poharakat.
-Arra, hogy nyertünk és örökké egy csapat leszünk történjen bármi is!-Emelte poharát Harry mikor megtöltöttük mindenki poharát.
-A One direction-re!-Mosolygott Zayn majd koccintottunk.

Rengeteg interjúja van a fiúknak és mindig kimerültek, Harry ma át jött miután szabadok lettek. A szüleim gratuláltak neki és ettünk egy tortát is. Harry valószínűleg nem fog iskolába járni mert szét tépnék a rajongók őt. Magán tanárja lesz még le nem érettségizik. Bevallom hiányozni fog a suli, Harry ragaszkodott hozzá, hogy én se menjek iskolába mert mindenki tudja, hogy együtt vagyunk. Így is elég sok fenyegető üzenetet kaptam pár rajongótól, miután vacsiztunk felmentünk a szobámba és Harry az ágyamra dőlt.
-Édes, előbb át kéne öltöznöd.-Ültem a csípőjére mire csukott szemmel hümmögött egyet.
-Fáradt vagyok, bébi.-Motyogta és a combom simogatta.
-5 percbe se telik még levetkőzöl.
Nevettem és elkezdtem kigombolni  piros kockás ingjét mire kinyitotta szemeit, felsikoltottam mikor hirtelen ledöntött magáról az ágyra és fel állt nevetve. Levette az ingjét majd a gatyáját is és boxerban az ágyamra mászott.
-Édes, előbb át kéne öltöznöd.
Utánzott engem magas hangon, a vállába boxoltam nevetve és megfogtam a pizsamám és elvonultam a fürdőszobába. Miután fogat mostam és átöltöztem visszamentem a szobámba, Harry kiterülve húzta a lóbőrt az ágyamon úgy ahogy ott hagytam őt. Elmosolyodtam és mellé bújtam majd betakartam mindkettőnket. Álmában átölelt engem, lehunytam szemeim és hamar elaludtam karjaiban.
Reggel telefoncsörgésre keltem, de persze Harry nem kelt fel. Az éjjeli szekrényről elvettem a mobiljat, Louis hívta. Meglökdöstem Harry-t mire nagy nehezen felkelt és felvette a telefont, én addig ébredeztem. Telefonálás közben a hajamat pödörte mire ismét lehunytam szemeim. Pár percet beszéltek még telefonon majd Haz letette, átölelt.
-Hope, elaludtál újra?-Hangja halk volt.
-Fent vagyok.-Mosolyodtam el ahogy megpuszilta a vállamat.
-Nem sokára mennem kell a stúdióba, felveszünk egy új dalt.
Mondta és éreztem, hogy fel kel mellőlem, lassan kinyitottam szemeim és ahogy fel ültem nyújtoztam egy nagyot majd ásítottam egyet. Harry a nadrágját gombolta be éppen, ajkamba harapva néztem rajta végig. Annyira jól néz ki, és többet jár edzeni is mióta nem járunk suliba. Mikor Harry az ágyra mászott velem szemben elpirultam, valószínűleg észre vette, hogy bámulom mert ezer vattos mosoly volt az arcán. Arcom égett a hőtöl ahogy ledöntött az ágyra és teljesen fölém tornyosult és csak nézett engem. Egyik kezem a tarkójára csúsztattam és lehúztam magamhoz egy csókra, szenvedélyesebbre sikerült mint gondoltam. Mindketten megugrottunk mikor kopogást hallottunk, Harry lemászott az ágyról és felkapta a pólóját. Anya nyitott be egy tálca gofrival, megköszöntük és gyorsan megreggeliztünk majd én is felöltöztem. Elbúcsúztunk egymástól Harry-vel és megbeszéltük, hogy este még találkozunk. Miután Ő elment a szemközti házra néztem ahol Haz lakott nem rég, most egy család lakik ott. Kedvesek, beszélgettünk velük mikor eladták nekik a házat, anya jóban van Rose-al, apa pedig férjével Nick-el, kis lányuk van akire néha én vigyázok, 3 éves és a neve Emma. Nagyon aranyos lány és ő is oda van a srácokért, ahogy meg sok millió ember. A fiúk nézettsége majd nem hétszeresére nőtt, a twitteren és az instagrammon is elérték már a több mint fél millió követőt, mivel Harry barátnője vagyok így engem is sokkal többen követnek. 

Harry kb este 6 körül hívott fel, hogy készüljek össze mert jön értem. Vett magának egy külön lakást is, mert ott csak mi lehetünk kettesben és a fiúk nem nyitnak ránk két percenként. Összepakoltam egy táskába pizsamát, fehérneműt és a holnapi ruhámat. Mikor csengettek lesiettem a táskámmal együtt és felkaptam a cipőm meg a kabátomat majd ajtót nyitottam, ajkaim elnyíltak mert nem a barátom állt az ajtóban.
-Szia, Hope.-Nézett rám Matt.
-S-szia Matt!-Mosolyodtam el majd eltűrtem a hajamat.
-Harry itt van veled?
-Nem, most jön értem. Baj van?-Néztem rá homlok ráncolva ahogy állkapcsa megfeszült.
-Megvárom őt veled, szeretnék vele beszélni.
-Rendben, hogy megy a suli?-Néztem rá mosolyogva, Ő nem mosolygott rám.
-Nagyon klassz.-Motyogta, mikor Harry megállt a házunk előtt rossz előérzetem támadt.
-Matt, szia haver!-Mosolygott Harry mikor kiszállt.
-Nem vagyok a haverod többet, te világsztár seggfej.-Mondta Matt mire szemeim kikerekedtek és Harry is megtorpant.
-Mi bajod van velem?-Vonta fel Harry szemöldökét.
-Nem felejtettél el valamit amíg éppen a hírnevedet hajkurásztad? Mondjuk a legjobb barátodat?-Indult meg felé Matt, a szívem hevesen kezdett verni.
-Hívtalak téged de sosem vetted fel, nyugodj már le.
Nézett rá Harry majd mikor Matt ütni akart Ő kicsavarta a kezét és a földre lökte.
-Matt állj le, tudod, hogy kettőnk közül ki az erősebb.-Mondta Harry komoran, szemei sötétek voltak ahogy elengedte őt.-Hope, szállj a kocsiba.
Nézett a szemembe mire aprót bólintottam és a táskámat bedobtam hátra majd beültem előre a kocsiba, nem mertem kinézni de valahogy sejtettem, hogy Matt újra megakarja őt ütni. Harry tényleg kereste őt nem is egyszer, nem értem Matt mire fel akarja őt megütni. Láttam ahogy elsétál szapora légzéssel a házunktól majd Harry fújtatva ül be, éppen szólni akartam mikor Harry leintett engem.
-Hope, semmi bajom.-Néztem ahogy megtörli az orrát amiből fojt egy kis vér, a szája is felszakadt.
-Nem úgy nézel ki.-Mondtam halkan és felé nyújtottam egy zsebkendőt.

Az egész utunk csendes volt, Harry eléggé feszült volt amiért Matt rátámadt. Azt hiszem innentől kezdve nem lesznek jóban, ahogy én is haragszom Matt-re amiért megsértette Harry gyönyörű arcát. Mikor a házához értünk kiszálltunk és kivettem a táskámat hátulról, Harry átölelte a derekamat és úgy mentünk be a kapun. 
-Matt egy seggfej.-Mondtam ahogy Harry arcát néztem szomorúan.
-Addig nem érdekel, még téged nem bánt.-Nézett a szemembe Harry és megpuszilta a homlokom.-Megmosom az arcomat, addig nyugodtan pakolj le.
Mondta majd elment a fürdőszobába miközben lerúgta cipőit és a kabátját a kanapéra dobta. Levettem a cipőmet én is és a bejárati ajtó melletti cipős szekrényre tettem majd Harry cipőit is összeszedtem és oda raktam, megfogtam a kabátját és az enyémmel együtt felakasztottam a fogasra.
-Jól behúzott Matt.-Motyogta Harry mikor kijött a fürdőből, a hajt felkötötte és az arcát törölte.
-Had nézzelek.-Sóhajtottam és kezeim közé fogtam az arcát, az orra kissé piros volt még, az alsó ajka fel volt repedezve.-Még jó, hogy nem történt nagyobb baj.-Pusziltam meg ajkait gyenéged mire felszisszent.
-Nem láttad az ő arcát.-Nevette el magát Harry büszkén mire szemeim tágra nyíltak.
-Nem is mertem oda nézni.
Motyogtam és átmentünk a konyhába, hogy együnk valamit. A nap jól telt, és Harry-vel miután együtt lezuhanyoztunk bedőltünk az ágyba és bekapcsoltuk a tévét. Egy hírcsatornán Harry megállt mikor Ő volt a képernyőn, szemei tágra nyíltak ahogyan nekem is és hallgattuk amit a műsorvezető mond.

,, Harry Styles, a One direction szép fiúja úgy látszik ma bajba keveredett. Ugyan is verekedésen kapták őt lencsevégre, a barátnője Hope Lyonell is ott volt és egy ismeretlen fiú. Vajon a híres énekes barátnője miatt verekedett? Az egészet levideózta valaki aki a közelben volt éppen akkor, jól lehet látni, ahogyan a két fiú verekszik majd az ismeretlen elmegy, és Harry meg Hope távoznak a helyszínről. Ezek szerint Harry Styles nyert és a nőt is Ő vitte el, micsoda macsó! Ez volt a mai főhírunk, egyébként a fővárosi állatkertben új panda született! "

Amint vége lett ennek Harry kikapcsolta a tévét, én megdermedve feküdtem mellette és próbáltam felfogni ami az előbb elhangzott. Ő mély levegőt vett és lassan fújta ki, én rá néztem megszeppenve.
-Ez durva volt, hogy milyen pletykásak az emberek.-Mormogta és engem nézett.
-Benne voltam a hírekben, Harry.-Mondtam halkan mire ő felnevetett.
-Édesem, sokat leszel még a hírekben ne aggódj. Az esküvőnknél, mikor teherbe esel, mikor megszületik a gyerekünk.-Ahogy mondta az arcom rák vörös lett és a szívemet melegség árasztotta el, hogy Harry konkrétan velem akarja leélni az életét.-Szóval sokat leszel a hírekben.
Tűrte a hajam a fülem mögé mire én ajkainak estem és átöleltem őt.
-Szeretlek, Harry!-Motyogtam a csókunkba, Harry a hátam simogatta.
-Én is téged, bébi!
Mosolygott a csókba majd pár perc múlva kényelmesen elhelyezkedtünk és úgy döntöttünk alszunk, hosszú volt a mai nap és még a hírekben is benne voltam.

/ komizzatok, ha tetszett ez a rész is! :) hozom a kövit ha akarjátok! :)) /

7 megjegyzés:

  1. Wow *.* nagyon jol irsz imadom a blogodat

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett:) hozd gyorsan a köetkező részt :)

    VálaszTörlés
  3. Drága!ez a rész is nagyon jó lett,imádom ezt a történetet!<3Hozd a kövit:)

    VálaszTörlés
  4. Siess a kovi reszel ❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés