2016. január 28., csütörtök

32. Rész - A Horan esküvő.



Még mindig emészt a találkozás Harry-vel, Zayn meg olyan furcsa dolgokat csinál. Mintha féltékennyé akarna tenni engem de biztosan nem, csak én képzelem be, elég volt két és fél hónap hallgatás, egy boltban eléggé felidegesített pár örült rajongó és leüvöltöttem a fejüket. Nem szép dolgokat vágtak a fejemhez és kicsit bepipultam rájuk, jelenleg Niall-nél vagyok mert Ashley megkért, hogy segítsek kiválasztani pár dolgot az esküvőre ami két hét múlva lesz.
-Lila, fehér vagy vörös rózsák legyenek az asztalokon?-Nézte a katalógust Ash.
-Szerintem vörös és a díszlet meg legyen fehér és esetleg a koszorús lányoknak lehetne lila ruhájuk.-Mosolyogtam rá.
-Annyira csodás vagy, Hope!-Kuncogta el magát Ashley még Niall megcsókolta őt.
-Szívesen segítek tudjátok jól!-Mosolyogtam rájuk.
-Igen, nagyon jó barát vagy, Hope!-Mosolygott rám Ashley.
-Hát, egyesek nem így gondoljak.-Sóhajtottam nagyot majd a körmeim néztem.
-Ne foglalkozz másokkal!-Sóhajtott Niall majd mellém ült és átölelte a vállamat.
-Hülyék mindketten, hogy ezt csinálták veled.-Csattant fel Ashley.
-Nyugi, Ash. Már beletörődtem a dologba.-Legyintettem majd fel álltam.
-Már menned is kell?-Sóhajtott Niall és ő is fel állt.
-Nem akarok zavarni.
Mosolyogtam rájuk halványan majd bólintottak és ki kísértek mindketten, elindultam haza felé sétálva mert nem lakom messze Niall-ék házától. Út közben megálltam egy kávézóban, hátra ültem mikor kértem magamnak egy csoki turmixot majd az ablakon bámultam ki, az eső cseppek versenyeztek az ablakon és szürkület volt oda kint. Az idő azt hiszem tükrözi a lelkivilágomat és az érzéseimet, szörnyen érzem magam és borzalmasan fáj még mindig ami történt és egy ideig nem is fogom elfelejteni. Hiányzik Harry nagyon, de ő nem keres engem így azt gondolom ennek már vége van, Ashley és Eleanor is mondták már, hogy randizgassak mással is, de még is hogyan randizzák bárkivel is, ha a szívem a göndör hajú srácé akiért annyira odavagyok?
-Szabad ez a hely?-Hallottam egy fiú hangot mire felnéztem majd kissé meglepődtem.
-Persze!-Mosolyodtam el ahogy rá néztem a srácra, rám mosolygott és leült velem szemben a kávéjával.
-A nevem Dan.-Nyújtotta kezét mosolyogva.Daniel Graham.
-Hope Lyonell.-Fogtam vele kezet mosolyogva.
-Oh, tudom. Te vagy Harry Styles exe, nem? Hallottam arról ami történt.-Nézett rám mire nagyot sóhajtottam.-Tudom, hogy hazugság. Nem ilyennek ismertelek meg mikor néha a srácokkal voltál és beszélgettünk.
-Nem is vagyok olyan mint amilyennek beállítanak ők ketten.-Motyogtam és a csoki italba ittam. 
-Tudom, Hope.-Mosolygott rám gyengéden.

***

-Harry hülye volt, hogy kidobott téged.-Nézett a szemembe.
-Megérdemeltem, hagytam, hogy Zayn megcsókoljon és eltitkoltam Harry elől.-Sütöttem le szemeim.
-Én is eltitkoltam volna a párom elől, ha valaki megcsókol. Francnak se kéne az utána járó balhé.-Indultam el utána gondolom a nappali felé.
-Hát, idővel minden kiderül hidd el nekem. Én tapasztaltam.-Ültem mellé a kanapéra.

Pár órán át még beszélgettünk majd Dan haza vitt engem, elköszöntünk két puszival és ahogy kiszálltam megtorpantam. Daniel elhajtott de a fiú a házam előtt engem bámult és hosszú hajába túrt majd halványan rám mosolygott.
-Mit keresel te itt?-Kerestem a kulcsaim a kis táskámban.
-Beszélni akarok veled, ha nem fárasztott le a srác. Mellesleg mióta beszélsz?-Vonta fel szemöldökét mikor a kulcsot a zárba illesztettem.
-Féltékeny vagy?-Nevettem fel.-Amúgy két hónapja mikor a hülye rajongóid letámadtak engem.
-Nem vagyok féltékeny.-Vágta rá majd zsebre dugta kezeit.-Ki ez a csávó? Úgy néz ki mint valami Ken baba.-Nevette el magát.
-Miről akarsz velem beszélni?-Fordultam vele szembe és felnéztem rá.
-Az esküvőről. Ott leszel?-Nézett a szemembe.
-Igen, elmegyek a barátnőm és a barátom esküvőjére.-Mosolyogtam rá.
-Én is ott leszek.-Túrt a hajába.-Meg Zayn is.
-Azt hiszed, hogy ti megakadályoztok abban, hogy koszorús lány legyek az egyik legjobb barátnőm esküvőjén?-Nevettem fel.-Kicsit nagyra hiszitek magatokat.
-Azt hittem szomorú vagy és nem akarsz látni többé.-Dőlt az ajtó félfának így arcunk pár centire volt egymásétól ahogy lehajtotta fejét kissé.
-Te állsz az én házam verandáján, nem én a tiéden.-Vontam fel a szemöldökömet.
-Taylor-ral megyek az esküvőre, ő a csajom most.-Vont vállat majd a földet nézte.
-Komolyan ezért jöttél ide?-Néztem rá kissé szapora légzéssel.-Hogy közöld velem, hogy az új barátnőddel mész az esküvőre?
-Ő is koszorús lány lesz.-Nézett rám.-Még mindig elakarsz jönni?
-Nem tudom mit tettem amivel ezt kiérdemeltem, de elfogok menni. Nem miattad, sem a kis lotyód miatt sem Zayn miatt, hanem Niall és Ashley miatt.-Mondtam élesen.-Most pedig húzz innen a hülye kocsiddal!-Mutattam a kezemmel a kocsi felé, de felcsúszott a felsőm és Harry keze azonnal a hegekre tapadt.-Kérlek.-Húztam le a pulcsim ujját.
-Hope.-Húzta el a kezemet de elrántottam tőle és ellöktem őt.
-Menj innen, nem akarlak látni és ha nagyon tudni akarod akkor miattad vannak.-Könnyeim gyűltek és kinyitottam az ajtót majd beakartam csukni az ajtót de Harry kezeivel megtámasztotta azt, ereje jóval fölül múlta az enyémet így lazán bejutott. Sírva néztem rá és hátráltam, Harry lesütötte szemeit majd felém jött de én egészen a falág mentem hátra felé.
-Hope.-Suttogta a nevemet, forró leheletét az arcomon éreztem. 
-Hagyj békén, el akarlak felejteni.-Suttogtam én is remegő hangon és kezem a mellkasára tettem, hogy eltoljam őt.
-Én nem akarom, hogy elfelejts.-Mondta halkan és megköszörülte a torkát.
-De ez így rossz nekem, Harry.-Szipogtam halkan és fejem a mellkasának döntöttem.
-Nekem is rossz, én sem felejtettelek el, bébi.-Mondta a fülembe amitől kirázott a hideg.
-Persze.-Nevettem fel halkan és inkább a falhoz préseltem magam elengedve őt.-Én úgy látom, hogy el vagy a kis életedben.
-Az csak a látszat, nekem is vannak hegeim.-Hangja olyan halk volt, hogy alig hallottam.
-M-mi?-Fogtam arcát a kezeim közé, hogy rám nézzen.-Mit tettél magaddal?
-És te, Hope? Te mit tettél magaddal?-Fogta meg a kezemet és a csuklómat nézte.
-Velem ne foglalkozz majd én megoldom a saját problémámat.-Forgattam meg a szemeimet és elhúztam tőle a kezemet.
-Elég szar módon oldasz meg dolgokat.-Nézett a szemembe.
-Mit tettél magaddal?-Váltottam témát.
-Felejteni akartam.-Vont vállat és ő is felhúzta a kötött pulcsija ujját.
-Hülye vagy.
-Te is.
-Te nagyobb.
-TE meg még nagyobb, hogy szóba álltál velem.
-Te annál is nagyobb mert hozzám szóltál.
-Hülyék vagyunk, hogy kikezdtünk egymással.
-Ez fájt azok után ami kettőnk között volt.-Könnyeim ismét gyűltek.-Miért törsz össze folyton?-Kérdeztem halkan.
-Mert azt akarom, hogy ne szeress. Jobbat érdemelsz és én nem becsültelek meg téged.-Sóhajtott nagyot.-Viszlát, Hope.-Nyomott egy hosszas csókot a homlokomra, könnyeim potyogtak.
-Megint kidobtál engem.-Suttogtam fájdalmasan.
-Igen, Megint.

***

-Hope, Daniel! Sziasztok!-Mosolyogva jött felénk Niall majd átölelt majd lekezelt Dan-el.-Hope, téged bent várnak a csajok!-Mosolygott.
-Beszélhetnénk?-Néztem rá majd Dan bólintott mosolyogva és elment az italok felé, hogy kettesben hagyjon minket.
-Taylor is bent van?-Sóhajtottam.
-Te, El és Gigi lesztek koszorús lányok csak.Nézett rám szemöldök ráncolva mire szemeim tágra nyíltak.
-G-Gigi?-Motyogtam majd megpillantottam Zayn hülye fejét ahogy mosolyogva int. Seggfej.
-Igen, ne haragudj, jóban van Ash-el.Simította végig a karomat Niall.
-Nem baj, nem az én esküvőm!
Mosolyogtam rá majd bementem a házba, az esküvő egy tónál lesz. Gyönyörű az egész elrendezés és minden annyira szép, bementem a nappaliba ahol a két lány éppen lila ruhájukat próbálták majd El rám mosolygott.
-Szia, Hope! Gyorsan öltözz át!-Nyújtotta felém a ruhámat majd Gigi-re néztem nagyot nyelve. Gyönyörű lány, mellette igazán ronda leszek.
-Sziasztok.-Mondtam halkan és a mosdó felé mentem, a csaj rám sem nézett. Tuti utál valamiért.
-Siess mert mindjárt mennünk kell a helyünkre!-Kiabált El mire gyorsan magamra kaptam a ruhát.

-Ezennel házastársaknak nyílvánítalak titeket. Csókolja meg a menyasszonyt!
Mosolygott a pap mire Niall lekapta Ashley-t aki gyönyörű volt, mind tapsoltunk mosolyogva és a helyemen álltam El mellett, mellette Gigi állt. Velünk szemben Harry, Louis, Liam és Zayn. Harry hazudott nekem, Taylor még csak itt sincsen nem hogy koszorús lány lenne. Rá se néztem de éreztem, hogy ő bámul engem és emiatt kissé kellemetlenül éreztem magamat. Miután vége lett lementünk vacsorázni és persze, hogy az a majom Harry ült mellém ami miatt morogtam,, másik oldalamon Dan ült.
-Gyönyörű vagy!-Mondta Harry, kicsit elpirultam mert tudtam, hogy komolyan mondja.
-Igen, az én barátnőm lesz nem sokára!-Szólalt meg mellettem Dan mosolyogva és megpuszilt az arcomat.
-Az én barátnőm is volt.
-Volt. Úgy ahogy mondod.-Motyogtam alig hallhatóan.
-Még lehetsz is, nem tudhatod mit hoz a sors, Hope.-Mosolygott Harry.
-Dan, szeretnék ma nálad aludni.-Fordultam Dan felé mosolyogva mire ő kissé meglepődött.
-Úgy se tudsz nélkülem elaludni.-Nevetett Harry.
-Ne aggódj, vannak módszereim amivel lefáraszthatom magamat.-Kacsintottam rá mire Harry kissé meglepődött.
-Ti most versenyeztek?-Hajolt át az asztal fölött Louis minket bámulva.
-Nem!-Vágtuk rá egyszerre.
-Ez egy esküvő, tegyétek félre az egymás iránti érzelmeiteket és ne versenyezgessetek.-Motyogta Zayn.
-Te aztán hallgass.-Nevetve meredtem rá.
-Na hát, igen.-Mosolygott rá Harry.
-Srácok, nem hagynátok abba a civakodást?-Vonta fel a szemöldökét Liam.
-Ő kezdte mint mindig.-Néztem Harry-re megforgatva szemeim.
-Úgy se bírja nélkülem.-Mosolygott rám Harry.
-Te sem bírod nélkülem.-Néztem rá egyik szemöldökömet felvonva.
-Akkor talán..
-Khhm, itt a kaja.
Vágott a szavába Dan, Harry és én csak egymás szemébe bámultunk egészen addig még egy kéz át nem nyúlt közöttünk, hogy pezsgőt öntsön. Francba, azzal a szemmel néz rám mint mikor még együtt voltunk. Talán érez iránta még valamit, kissé megugrottam mikor az asztal alatt kezét a combomra tette és gyengéden megszorította a lábamat. Harry még szeret engem és ezzel ezt jelezte nekem. Az asztal alatt én is a kezére tettem a kezemet és ő összefűzte ujjaink amitől melegség öntötte el a szívemet, nagyon régen éreztem már ezt a melegséget és a selymes bőrét ami most nagyon jól esett és rendbe is hozott kicsit lelkileg.

/ noos, ez volt a következő rész! :) kommenteljetek, ha hozzam a következő részt! :) 

6 megjegyzés:

  1. *.* imádom . a kezdetektől olvasom . siess a kövi rèsszel
    Xoxo: Betty :-*

    VálaszTörlés
  2. köszönöm ^^ holnap kettő is jön szerintem :)

    VálaszTörlés
  3. Ohh Istenem Nagyon imádom ahogy írsz fantasztikus ez a rész is

    VálaszTörlés
  4. Wow *.* nagyon jo remelem kibekulnek siess a kovivel

    VálaszTörlés