2016. január 31., vasárnap

/ II. Évad / 3. Rész - Anya.



Mikor a halál a levegőben van akkor mindenkinek a jó kedve el száll, az öcsém karjába kapaszkodtam és próbáltam megállni a lábamon, mellettem Harry a másik kezem fogta. Öltönyben volt és a koporsót néztem könnyes szemekkel, földig érő fekete ruha volt rajtam és fekete kalap. Nem akartunk nyitott koporsós temetést mert így is összeroppanok mindjárt, a gondolat, hogy az anyám miattunk lett öngyilkos borzalmas de legalább apa mellé temetik, a szerelme mellé akivel most már békére lelhet örökre.
-Jól vagy?-Fogta meg a kezemet Jake.
-Úgy mint te!-Mondtam halkan és megszorítottam a kezét.
-Akarsz pár napot itt maradni?-Nézett a szemembe, én Harry-re néztem.
-Ha akarsz maradhatunk!-Puszilta meg a fejemet Harry.
-Maradjunk pár napot.-Mosolyodtam el halványan.
-Menjünk a lakásomhoz.-Állt fel Jake és elindultunk a házához.
-Jó nagy!-Néztem körbe a hatalmas házban, Harry és Jake a bőröndjeink hozták be.
-Fent van egy vendégszoba, ott aludhattok.
Mosolygott rám Jake mire bólintottam, felmentünk az emeletre és benyitott egy szép nagy szobába. Az ágyra ültem még ő és Harry felhozták a bőröndjeinket majd Jake kettesben hagyott minket.
-Kicsim, minden rendben lesz.-Tűrte a fülem mögé a hajamat.
-Félek.-Mondtam halkan és lehajtottam a fejemet.
-Mitől félsz?-Sóhajtott Harry és mellém ült.
-A haláltól.-Könnyeim gyűltek.
-Hope.-Halkan beszélt.
-Nem tudhatod mikor jön, tudnod kell, hogy nagyon szeretlek!-Néztem a szemébe és hosszas csókot nyomtam ajkaira.
-Remélem hamar túl lépsz ezen.-Mondta halkan és átölelt szorosan.-Én is nagyon Szeretlek téged, de ne beszéljünk a halálról, kérlek.

***

Az öcsém, én és Harry haza utaztunk London-ba és Jake pár napot marad, megígérte nekem, nevettem ahogy Harry magához ölelt szorosan és beszaladt velem a szökőkút alá amitől csurom vizesek lettünk, sokan videózták ahogy Harry hülyéskedik. Néha táncoltunk nevetve, imádom, hogy midig próbál a kedvemre tenni és most ezt tette, a rajongók nem voltak megőrülve, Harry mindenkit megölelt és mindenkivel készített fotót. Sírva nevettem ahogy Harry elcsúszott és seggre esett, lebiggyesztett ajkakkal nézett rám és én oda mentem hozzá, nagy nehezen felhúztam őt a vizes kőröl, Jake nevetve ölelt át engem szorosan amit viszonoztam mosolyogva. Harry is átölelt minket. Mosolyogtam ahogy Harry elkérte valaki gitárját és egy mikrofont majd énekelni kezdett egy ismeretlen dalt, néha esténként kimegy a szobából a fürdőbe és hallom, hogy halkan énekel. Azt hiszem ezt a dalt énekelte akkor is, mosolyogva énekelt majd mikor végzett vissza adta  gitárt és a mikrofont is és oda jött hozzám. A nyakába ugrottam és megcsókoltam őt szerelmesen, Harry átölelte a derekamat és megforgatott. Jake szólt, hogy menjünk a kocsihoz mikor egyre többen gyűltek körénk, kézen fogva siettünk Jake kocsija felé majd beültünk nevetve, a hajam vizes volt ahogy a ruhám is. Jake elhajtott a helyről és a közös házhoz mentünk vissza, ami gyakorlatilag az otthonom. Mikor bementünk Liam és Niall a konyhában ettek, Zayn és Louis meg a nappaliban xboxoztak, én felmentem a szobámba, hogy lezuhanyozzak és tiszta ruhát vegyek fel. Bementem Harry szobájába és megfogtam egy törölközőt, tiszta fehérneműt, Harry egyik pólóját és egy melegítő nadrágot majd eltűntem a fürdőben.
Mikor végeztem és kimentem a fürdőből a szobában Jake ült az ágyon és maga elé bámult, a szennyes kosárba dobtam a ruháimat és a törölközőt is.
-Jake, baj van?
-Gyere ide, Hope!-Paskolta meg maga mellett a matracot.
-Mi az?-Ültem le mellé.
-Én voltam anyánál, mielőtt megtette volna. Beszélgettem vele és azt mondta, hogy te nem voltál soha a lánya. Először azt hittem azért mondja mert mérges volt rád amiért nem látogattad meg.-Sóhajtott nagyot.
-Akkor hogy máshogy értette?-Néztem rá felvont szemöldökkel.
-Apa többször is megcsalta anyát, nos, te más anyától vagy mint én.-Nézett a szemembe mire ajkaim elnyíltak.
-T-tessék? Más az anyám?-Kérdeztem halkan.
-Csak az apukánk közös, szóval csak féltesók vagyunk.-Simogatta meg a vállamat.
-Oh, és hol az igazi anyám?-Lepődtem meg és fejem a vállának döntöttem.
-Nem tudom még, de anya megmutatta fényképen, hogy ki az és a nevét is elmondta.
Nyújtott felém egy fotót amin egy barna, rövid hajú nő van, mosolyog és boldognak tűnik, mellette az apám áll és ő is boldognak tűnik. Talán az apámnak két családja volt egyszerre? Könnyeim gyűltek majd Jake-ra néztem nagyot sóhajtva, szóval ő csak a féltestvérem. A fénykép hátulján ott volt a nő neve. Jade Lyonell. 
-Apa feleségül vette őt?-Néztem rá nagyot sóhajtva.
-Igen, miután anyával elváltak.-Sóhajtott ő is majd megpuszilta a fejemet.

Jake haza indult és Harry a derekamat ölelte ahogy integettünk neki a teraszról, elhajtott a kocsijával majd bementünk a házba és nagyot sóhajtottam majd megpusziltam Harry arcát. Rám mosolygott és megpuszilta ajkaimat majd végig simította az arcomat, szeretem ahogyan rám néz. Annyira fel tudja dobni a kedvemet ahogy Harry rám néz, és olyankor úgy érzem, hogy csak mi ketten vagyunk az egész világon. Ujjaimat összekulcsoltam az ú hosszú ujjaival és közelebb mentem hozzá, fejemet a mellkasának döntöttem, ha Harry nem lenne szerintem most összeroskadva zokognék valahol és próbálnám összeszedni magamat.
-Örülök, hogy vagy nekem!-Suttogtam a mellkasába.
-Hope, ha szeretnél elutazhatunk egy kis időre, hogy rendbe jöjj.
-Meg kell ismernem az igazi anyámat, megtudjuk keresni a neve alapján?-Néztem fel rá.
-Persze, van egy ismerősöm aki tud segíteni.

***

Idegesen álltam az ajtó előtt és kopogtam ismét mikor nem jött válasz már percek óta, egy kis lány nyitott ajtót aki 8 éves lehetett.
-Szia, ismered ezt a nőt?-Mosolyogva nyújtottam felé a fényképet.
-Ő az anyukám.-Nézett fel rám a kis lány mire ajkaim elnyíltak és Harry-re néztem.
-Ki az, Hayley szívem?-Hallottam egy idősebb nő hangját, az ajtóba állt.-Miben segíthetek?
Nézett ránk felváltva majd szeme többet időzött Harry-n mikor megismerte őt majd ismét rám nézett majd a kezemben tartott fényképre nézett és ajkai elnyíltak.
-Kimberly?-Kérdezte halkan és könnyei gyűltek.
-Én, Hope vagyok.-Néztem az ,, anyukámra ".
-Nem, te Kim vagy. Az én kis lányom akit elvettek tőle.-A nő zokogva borult a nyakamba, Harry nagyra nyílt szemekkel nézet ránk. Én az állítólagos anyukám hátát simogattam.

Az igazi anyám beengedett minket és kiderült, hogy van két testvérem is. A 8 éves Sarah és egy öcsém is van Daniel aki 5 éves. Anya teával kínált minket amit mi elfogadtunk és leültünk a kanapéra, anya gőzölgő bögrékkel jött vissza. Rá mosolyogtam és az egyiket Harry-nek adtam a másikat pedig a saját kezembe vettem. Az anyukám leült velünk szemben, a húgomat és az öcsémet felküldte a szobájukba, hogy játszanak együtt.
-Kim, nagyon hiányoztál nekem és sosem bocsájtom meg apádnak amiért elvitt téged tőlem.-Mondta halkan.
-Hope a nevem, és hogy is van ez a dolog most?-Kérdeztem kissé nyersen.
-Kimberly az igazi neved és én szültelek, de az apád úgy döntött elvisz magával mikor visszament a feleségéhez. Így gondolom megváltoztatták a nevedet.-Sóhajtott nagyot mire felvontam szemöldökömet.
-Csak úgy elvitt innen engem?-Néztem rá.
-Igen, de nem találtam se őt, se téged utána már.-Hangja elhalkult.-Nagyon hiányoztál nekem, kis lányom!
-Hogy jöttél össze az apámmal?-Ittam a teába.
-Együtt végeztünk az egyetemen, én az anyád és James. Összejöttünk, de aztán a nevelő anyád elcsábította tőlem így vele maradt. De azért néha velem is volt, majd teherbe estem veled. Elhagyott, aztán mikor megszülettél megint ide jött és elvitt tőlem téged majd ahogy hallottam lett egy öcséd is.
-Igen, Jake a neve és mint megtudtam fél testvérem.-Sütöttem le szemeimet.
-Szóval akkor Hope Lyonell a neved?-Kérdezte halkan.
-Igen, Hope.-Tűrtem el a hajamat.
-És, hogy találtál meg engem?-Nézett rám, könnyeim gyűltek és Harry-re néztem. Biztos vagyok benne, hogy elsírnám magam.
-Nos, Hope másik anyukája pár napja öngyilkos lett és Jake beszélt vele utoljára és ő adta a fényképet és a nevet Hope-nak.-Mondta el Harry, hlkan szipogtam mire a hátamat simogatta.
-Oh, őszinte részvétem. 
-Köszönjük.

-Tudnál jönni máskor is?-Nézett rám anya, majdnem 2 órát voltunk itt.
-Persze, anya.-Mosolyodtam el és átöleltem őt majd mentem Harry után a kocsihoz és beszálltam, még egy utolsót intettem anyámnak majd nagyot sóhajtottam.
-Hát ez durva volt, elmegyünk fagyizni?-Sóhajtott Harry és kezét a combomra tette.
-Menjünk, utána haza akarok menni és bőgni.-Nevettem halkan.
-Vagy, menjünk haza, felviszünk egy doboz fagyit és bőghetsz miközben megesszük utána szeretkezhetsz a szexi állat pasiddal..-Puszilgatta az arcomat mire elmosolyodtam.
-Kihívás elfogadva.-Túrtam göndör fürtjeibe és magamhoz húztam egy szenvedélyed csókra.

/ nos, ez volt a 3. rész! Kommenteljetek h hozhatom a következőt! :) /

12 megjegyzés:

  1. Ohhhhh de nagyon imadom ❤️💋💋💋💋

    VálaszTörlés
  2. Úristen én bekönnyeztem.
    Fantasztikus író vagy

    VálaszTörlés
  3. Ma jon ki meg uj resz ??
    (Sorry hogy turelmetlen vagyok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, csak kicsit később :) mert most ugye két blogot írok így lehet lassabban jönnek majd a részek :/ :) de igyekszem!

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Sajnos m nem :( ne haragudjatok de ma nem voltam túlságosan jól, de holnap ígérem jön a kövi! :)

      Törlés
  5. Nem lesz következő rész??

    VálaszTörlés