2016. január 24., vasárnap

26. Rész - Eljegyzés.



Életemben nem tanultam ennyit mint az elmúlt 1 hónapban, nagyon kimerült voltam és Harry-vel sem tudtam beszélni mert telefonálás közben egyszerűen elaludtam ülve. Remélem megérti, de nagyon nehéz az orvosi és sokat tanulok nagyon, és ha ez még nem lenne elég de folyton buli van a fiúk épületben és aludni sem tudok. Jelenleg a közeli kávézóban ülök, és kávét szürcsölgetek a fejemet tartva. Tegnap volt a vizsgám ami egész jól ment szerintem, Harry felhívott, hogy értem jön de mivel reggel 10-kor bezárt a koli a szünet miatt ezért a bőröndömmel együtt ücsörgök. Elmosolyodtam mikor megláttam a fürtöket amiket annyira szeretek piszkálni, láttam a gödröcskéket ahogy észrevett engem Harry. Felém jött és végig mért.
-Pocsékul nézel ki, bébi!
Mosolygott mire én nyöszörögve a hasának döntöttem a fejemet lehunyt szemekkel. Harry megfogta a bőröndömet és nagy nehezen rá vett, hogy fel álljak a székről és vonszoljam magam a kocsiig ami kb. a kijárattól egy méterre parkolt. Beültem és becsatoltam magamat még Harry a csomagtartóba tette a csomagomat. Beült mellém majd kaptam pár puszit ajkaimra amitől mosolyogtam és lustán a hajához nyúltam és megmarkoltam a fürtöket amiket már elég régen láttam. Az én hercegem mosolygott egyet és megpuszilta a homlokomat, az én szemeim csukva maradtak és azt hiszem egyből el is aludtam.

-Hope, bébi. Itthon vagyunk.-Keltem fel ahogy Harry bökdösött és az arcomat puszilgatta.

-Hol itthon?-Mosolyogtam lustán, éreztem, hogy egy puha ágyon fekszek.
-Helló, zsenike!-Jött be vinnyogva Zayn és az ágyra ugrott, éreztem, hogy szorosan ölel.
-Hopeee!-Nevetve mászott az ágyra a többi srác is.
-Sziasztok, bátyuskáim!-Nyitottam ki a szemeim mosolyogva és végig néztem rajtuk.-Jól megváltoztatok 1 hónap alatt.
Néztem rájuk összevont szemöldökkel, mintha nem is ők lennének. Niall haja barna lett, Zayn és Liam szakállt növesztettek és  Louis haja megnőtt.
-Te pedig úgy nézel ki mint aki 1 hónapja nem aludt.-Nézett rám Zayn mosolyogva.
-Talált süllyedt, tényleg nem aludtam 1 hónapja annyit tanultam mint ti életetekben összesen sem.-Motyogtam és megdörzsöltem az arcomat.
-Pedig akartunk ma bulit tartani az érkezésedre!-Nevetett Louis.
-Oh, csak azt ne. Egy életre megutáltam a zenét, a szomszéd fiú koliban folyton buliznak és a hajamat tépem, ha valaki felemlíti a bulit.-Néztem rájuk szúrósan.
-Oké, akkor csak összeülünk és mesélsz pár dolgot amit tanultál.-Kacsintott Liam.
-De előbb le akarok fürdeni a pasim társaságában, és a mai napot vele akarom tölteni-Néztem Harry szemeibe még felültem.-Holnaptól a tiétek vagyok.

-Jó újra veled lenni, bébi.-Simogatta Harry a hasamat a víz alatt, hátam a mellkasának döntöttem.

-Én is hiányoltalak már nagyon!-Simogattam a combját csukott szemmel, a víz a mellkasomig ért így takart minket a hab.
-Annyira hiányoztál nekem!-Suttogta a fülembe amitől kissé kirázott a hideg.-Imádom, hogy ilyen hatással vagyok rád!
-Harry, ne haragudj, hogy kevesebb időt beszéltünk csak nagyon sokat tanultam és alig aludtam.-Mondtam halkan és lelkiismeretesen.
-Semmi baj, bébi. Tudom, hogy sokat tanulsz és keveset alszol.-Mondta a hajamba megértően és a combjaim simogatta nagy kezeivel.-Az orvosira jársz.
-Köszönöm, hogy megérted és kitartasz mellettem!-Néztem a kezeit ahogy kilátszódtak a hab alól.
-Szeretlek, Hope.
Húzott jobban magához amitől mosolyognom kellett, jól esett a forró víz és Harry selymes bőre, éreztem az izmait a hasán és hagytam, hogy megmossa a hajamat a testemmel együtt. Egy idő után a combjaira ültem szembe vele, mivel sarokkád van ezért nagy helyünk volt.
-Imádom a hajadat, Harry! Mondtam már?-Mosolyogtam ahogy a hajsampont a hajába és a fejbőrébe masszíroztam.
-Mindig elmondod mikor a hajamhoz érsz!-Mosolygott és a derekamat simogatta.

Fürdés után én és a hajas hercegem lementünk a konyhába, hogy együnk. Megettük a maradék pizzát amit a srácok már nem bírtak megenni, Louis haza ment Charlie-hoz és El-hez, Liam pedig elvileg Sophia szívét akarja újra elnyerni. Zayn a kanapén ülve tévézett Niall társaságában és éppen arról beszélgettek, hogy egy férfi miért nem lehet terhes. Érdekes téma. Harry kivett a hűtőből egy doboz almalevet és öntött két pohárba, megittam egyből mire Harry is.

-Akarsz itt lent csinálni valamit vagy menjünk fel?-Tűrte a hajam a fülem mögé.
-Csatlakozzunk Niall-ékhez.-Mosolyogtam és a nappaliba húztam Harry-t majd leültünk.
-Hope, milyen a suli?-Mosolygott rám Zayn miután lehalkította a tévét.
-Fárasztó, de legalább kevés órám van.-Mosolyogtam rájuk.
-És akkor tényleg 8 évet fogsz oda járni?-Kérdezte halkan Niall.
-Nem, csak 3 évet.-Mosolyogtam.
-Hogy faragtál le 5 évet?-Kapta felém Harry a fejét hirtelen.
-Úgy, hogy csak nővér képzésre megyek, nem pedig sebésznek.-Mosolyogtam rá és megpusziltam ajkait.
-Hm, akkor valahogy kibírom nélküled azt a 3 évet.-Mosolygott Harry és ajkait az enyémnek nyomta.


***

Harry és én elmentünk ahhoz a mólóhoz ahol utoljára megkérdezte, hogy lennék-e a barátnője, végig sétáltunk egészen a végéig mosolyogva és a naplementét néztük. A derekamat ölelte és ő is nézte ahogy lassan megy le a nap.
-Hope, szeretnék tőled kérdezni valamit!-Motyogta Harry, kissé feszült volt egész úton amúgy.
-Igen, Harry?
Mosolyogva fordultam vele szemben és ő a kabátzsebében matatott majd elmosolyodott és letérdelt elém fél lábbal, légzésem kissé felgyorsult mikor lassan kinyitotta a dobozt.
-Hope Lyonell, megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül?-Harry nagyot nyelt majd a szemembe nézett, amik könnyel teltek meg.
-Én.. Harry!-Könnyeim potyogtak amiket gyorsan letöröltem.-I..Igen!-Nevettem boldogan és tartottam a kezemet, hogy felhúzza rá a gyűrűt.
-Szeretlek, bébi és sosem fogod megbánni, hogy feleségül jöttél hozzám!
Mondta Harry elhadarva majd mondani akart még valamit de a nyakába kapaszkodtam, felugrottam így lábaimmal a derekát öleltem és ajkaim az övének nyomtam. Megtartott a fenekemnél fogva és forgott egyet velem nevetve mire ajkaink szét nyíltak.
-Én is szeretlek nagyon és a tudat, hogy a feleséged leszek nagyon boldoggá tesz!-Néztem a szemébe mosolyogva.
-Van az egyetemen nyári szünet meg ilyenek?-Tett le Harry mosolyogva.
-Azt hiszem van, de ha az esküvőre gondolsz azt szerintem inkább akkor kéne mikor lediplomáztam.-Sóhajtottam egyet.
-Rendben, Hope. Ha így akarod, bébi.-Mosolyodott el kissé csalódottan de megértett engem.


***

Elkezdődött a második fél év és az újabb szenvedés az alvás zavar miatt és Harry hiánya miatt. Csak skype-on tudunk beszélni mert Amerikában vannak koncerten, hiányzik nagyon de két hét múlva találkozunk addig meg csak kibírjuk egymás nélkül valahogy. 
A tollamat kocogtatva ültem anatómia órán és hallgattam amit a professzor mond és jegyzeteltem, nagyon érdekes dolgokról beszélünk de alig várom már, hogy lediplomázhassak és anya büszke legyen rám. Az egész családunk orvos volt szinte, anya ágáról nővérek, apa ágáról pedig sebészek és pszichiáterek. Hiányzik már anya és Jake, anya még Saint Louis-ban van, Jake meg Las Vegas-ban van jelenleg filmforgatáson, egy pillanat alatt híres lett, Harry mondta, hogy egyik nap felhívta őt a rendőrség Matt kocsija miatt, de ejtették a vádakat mivel nem Harry volt így volt alibije, Matt rám nem gondolt így végül lezárták az ügyet teljesen. Mikor vége lett az órának kimentem és a telefonom nyomkodva mentem végig a folyosón, épp Harry-nek akartam válaszolni mikor valaki nekem jött így a telefonom és a könyveim is kiestek a kezemből.
-Oh, ne haragudj. Szörnyen béna vagyok.-Motyogta a srác és összeszedte a könyveim, én a telefonom vettem fel.
-Semmi baj, én nem figyeltem.-Néztem rá magyot sóhajtva és elvettem tőle a könyveket.
-Kevin Jung vagyok.-Nyújtotta felém a kezét.
-Hope Lyonell.-Fogadtam el kéz fogását.
-Szép név!-Mosolyodott el.-Te is szép vagy!
-Öhm, vőlegényem van!-Mutattam fel a kezemet amin a jegy gyűrű volt amit Harry-től kaptam.
-Attól még gyönyörű vagy!-Mosolygott és egy pillantást se vetett a gyűrűmre.
-Aha, én most megyek.-Mentem el mellette.
-Hová? Következő órára?-Jött utánam.
-Gyakorlatom lesz, ahol azt gyakorolom hogyan kell sebet varrni.-Sóhajtottam és válaszoltam Harry-nek.
-Elkísérlek!-Mosolygott mire megálltam.
-Nézd, esélyed sincs nálam. Jegyben járok, és amúgy se csalnám meg a barátomat szóval légyszíves hagyj békén.-Néztem a szemébe kissé feszülten, keveset aludtam és jelenleg Harry-vel is veszekszem sms-ben.
-Wow, csak jó fej akartam lenni. Nyugi, láttam, hogy senkivel nem vagy itt jóban és a barátok mindig jól jönnek.-Tette fel kezeit védelmezően.
-Köszi, de tanulni jöttem ide nem barátkozni. Az igazi barátaim otthon várnak.-Néztem a szemébe.
-Ja, már beugrott. Te vagy az a kis cafka aki Harry Styles-al dug, hogy híres legyen és legyen pénze.-Nevetett mire szemeim kikerekedtek.
-Semmit nem tudsz rólam, nem is ismersz engem, hogy merészelsz így beszélni rólam?-Vontam fel a szemöldökömet.
-Hallottam pár embertől.-Vont vállat mosolyogva.
-Egy seggfej vagy, és nem kéne mindent elhinned.
Mosolyogtam rá és siettem a gyakorlatra, amikor a terembe értem ledobtam a táskámat és felvettem egy kék köpenyt, viasz bábukon gyakoroljuk először a varrást, majd halott állatokon, emberi hullákon majd élesben. 

Pár napja követ Kevin és folyton beszól, kezd elegem lenni belőle. Vajon minden ember ezt gondolja? Rosszul esik, hogy ezt feltételezik rólam mert Harry híres, az embernek hírneve van és már nem lehet normális barátnője?
Nagyot sóhajtottam és bedőltem az ágyamba és lehunytam szemeim, a szoba társaim sebész képzésen vannak így alig alszanak. Hiányzik az én kis fürtöském és remélem minél hamarabb láthatom őt mert belepusztulok a hiányába. Csak gondolni kellett rá és a telefonom már csörgött is és Harry neve villogott a kijelzőn, mosolyogva vettem fel.
-Szia, bébi!-Szólt bele boldogan, hangján hallottam, hogy mosolyog.
-Szia, Fürti!-Mosolyogtam én is és a plafont bámultam.
-Milyen napod volt?-Kérdezte mire a mosolyom lehervadt.
-Pletykás és bántó.-Sóhajtottam nagyot és a fal felé fordultam.
-Hogy érted ezt? Valaki beszólt?-Harry hangja dühösebb lett.
-Csak egy srác, Kevin a neve és azt terjeszti rólam, hogy én csak azért vagyok veled, hogy legyen hírnevem.-Mondtam halkan és lesütöttem szemeim.
-Hülye aki ezt elhiszi, én tudom, hogy nem ezért vagy velem és éppen ezért veszlek el feleségül, ne szomorkodj amiatt a seggfej miatt, majd elintézem!-Motyogta Harry mire szemeim kissé tágra nyíltak.
-Ne, Harry eszedbe se jusson!-Ültem fel az ágyba ahogy hallottam a kocsi ajtajának csapódását.
-Nem telefonálok vezetés közben, gyere ki az épület elé fél óra múlva.
Utasított majd letette, Kevin-nek vége van mint a botnak és tudom, hogy Harry megakarja ütni. Kevin kisebb Harry-nél és kevésbé kigyúrt, remélem nem arra készül az én barna hercegem, hogy megüti őt mert az senkinek sem lesz jó..

A hajam laza kontyba lógott, egy farmer volt rajtam, a fekete Vans cipőm és a pulcsi amin az egyetem logója volt. A fekete rover leállt a parkolóban és Harry szállt ki a kocsiból, tökéletes volt mindig, fekete boka csizma volt rajta, lábát fekete koptatott farmer és egy fekete póló azon a piros kockás ingje. Imádom a stílusát, haját hátra söpörte és gödröcskéi látszódtak ahogy jött felém.
-Szia, szépségem!-Mosolygott és ajkait az enyémnek nyomta.
-Szia!-Motyogtam édes ajkai közé és átöleltem a nyakát.
-Melyik seggfej szólt be a menyasszonyomnak?-Harry a fiú koli felé nézett, páran ott álltak ahogy Kevin is. 
-Harry nem kell semmit sem csinálnod, amúgy Kevin a neve.-Motyogtam.
-Meg kell mondanom neki, hogy nem úgy van ahogy ő terjeszti.-Indult meg a fiúk felé.
-Basszus, Harry ne!-Sóhajtottam de már késő volt.


* Harry szemszöge *

-Melyikőtök Kevin?-Nézett végi pár srácon Harry. Jóval idősebb és magasabb volt náluk, nem is beszélve a súlycsoportról.
-Hope, ez komoly?-Nevetve nézett a menyasszonyomra egy srác, gondolom ő Kevin.
-Na ide figyelj te kis pöcs.-Húztam fel a gallérjánál fogva a lépcsőről.-Ő a menyasszonyom, és szeret engem ahogyan én is őt!-Néztem a szemébe dühösen.-Ne terjessz róla semmit mert féltékeny vagy, ez gáz és így sosem lesz csajod, ha a saját gatyádba nyúlkálsz.-Fújtattam, a srác eléggé rémült arcot vágott.
-Gond van?-Szólt valaki a hátam mögött.
-Harry, ideje menni.-Fogta meg a felkaromat Hope.
-Nem megyek el még nem tisztelnek téged ezek a senkik.-Morogtam majd megfordultam, pár nagyobb darab csávó állt velem szemben.
-Akkor velünk kell szembe nézned.-Mondták keresztbe tett kézzel a mellkasukon. 
-Elmegyek, ha bocsánatot kér a barátnőmtől Kevin.-Húztam magamhoz a szerelmemet.
-Rossz válasz.-Az egyik nagy darab csávó erőből behúzott nekem amitől kissé hátra hőköltem.
-Hagyjátok!-Hallottam Hope hangját és elém állt.
-Hope, menj mögém.-Töröltem le a vért ami az orromból szivárgott.
-Nem, Harry nem akarom, hogy bajod essen.-Hope a szemembe nézett.-Menjünk kérlek.-Könnyei gyűltek.
-Nem lesznek mindig veled.
Néztem Kevin-re nem túl boldogan majd elindultam Hope vállát ölelve, ő a derekam ölelte és halkan szipogott. Kicsinálom ezt a Kevin gyereket, csak legyen egyedül, nem szoktam verekedni és nem is szeretek mert nem tartom jó megoldásnak de ezt a gyereket nagyon megfogom erni két okból. Az egyik az, hogy sértegeti a menyasszonyomat, a másik meg az, hogy gyáva módon sms-ezett egy kigyúrt álltnak, hogy küzdjön helyette. Láttam mikor elővette a telefonját mikor még sétáltunk feléjük, remélem többet nem bántják Hope-t vagy esküszöm kirúgatom őket és megkeserítem az életüket.
-Harry, aludj itt.
Mondta halkan Hope, bólintottam és bementünk a lány részlegbe és egyenes fel a szobájába ahol ellátta az orromat majd összebújva lefeküdtünk aludni. Olyan jó volt vele aludni újra ennyi idő után, amint véget ért a turné már egyenesen ide jöttem, hogy vele lehessek. Néztem ahogy a leggyönyörűbb nő a világon szuszog mellettem békésen és kis kezei elvesznek az enyémben. Ő az életem, nélküle minden unalmas lenne és semmim nem lenne. Szerelmes vagyok belé, és ezen semmi és senki nem változtat sohasem.

/ na ez volt a következő rész! :) komizzatok ha tetszett, és ha szeretnétek, hogy hozzam a következő részt! :)  /

2 megjegyzés:

  1. Wow *.* siess a kovivel... Remelem nem lesz baja Hopenak;) vagy ha igen harry megvedi ...

    VálaszTörlés
  2. már rakom is fel a következő részt :3 :)

    VálaszTörlés